Hallo allemaal! Ik heb vandaag een verwijzing gekregen naar een fertiliteitsarts. Bloedonderzoek wordt nu al gedaan, vanmiddag bloed getrokken. Wie kan mij een goede fertiliteitsarts in het Antonius ziekenhuis Utrecht/Nieuwegein aanraden? Als iemand hier juist goede of juist slechte ervaringen met een arts, dan kan ik op basis daarvan een gerichtere afspraak maken. Alvast bedankt voor jullie ervaringen! Liefs.
Zoals in vele andere ziekenhuizen hebben ze hier ook een aantal fa artsen. Ik ben zelf ook daar onder behandeling en ben tevreden over alle fa artsen, en ik heb er nu 3 gehad. Dr Cox, dr Güse en nog 1 waarvan ik de naam ff niet meer weet maar erg tevreden. Ow ik loop in Nieuwegein.
Dank voor je reactie, Jane! En jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Het heeft bij jou dus geholpen!! Welke van de drie vond jij het prettigst? Ik ga zelf namelijk ook naar Nieuwegein, denk ik. Ligt er even aan waar ze het snelst plek hebben, hihi!
Tsja bij mij lag het iets anders, was al in februari dat t in september IVF zou worden als ik niet zwanger zou raken. Heb daarna alleen korte afspraken gehad vanwege follikel metingen. Maar vind ze allemaal super.
Ook ik kom bij de fertiliteitspoli in het Antonius ziekenhuis Nieuwegein. Loop daar nu een jaar en vind de artsen erg vriendelijk. Ik bezoek, net als Jane, dr Cox (vrouw), dr Güse (vrouw) en soms dr van Heusden (man). Ik hoop dat je er wat aan hebt, mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het wel.