partner wil geen kinderen meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trotsemama2401, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Hallo, ik ben een vrouw van bijna 29, heb een dochter van 5 jaar. Sinds afgelopen januari een nieuwe vriend, gaat super goed, gaat volgend jaar samen wonen. Hij heeft ook een dochter van 3.

nu is het probleem dat ik nog een kinderwens heb en mijn vriend wil absoluut geen kinderen meer.
    Ben super gek op hem en we zijn een echt gezin maar ben bang dat dit onze relatie gaat kosten, wat moet ik DOEN!!!!!

HELP!!!!

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Erg vervelend lijkt me dat... Misschien dat je het nogmaals kan voorleggen dat je wens heel erg groot is als jullie echt jullie eigen plekje hebben.

3. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Als je denkt dat dit werkelijk tussen jullie in gaat staan nu of in de toekomst zou ik ook daarover praten met mijn vriend. Leg heel duidelijk uit hoe groot jouw wens is en kijk dan hoe hij reageert. Ik kan natuurlijk niet voor je beslissen of je het dan moet uitmaken mocht hij het echt niet meer willen. Dat is aan jou. Wellicht zwakt je hevige wens voor nog een kindje wat af na een paar maanden. Naar jezelf luisteren is belangrijk, maar weeg wel de voors en tegens af en kijk hoeveel de relatie jou waard is of hoe groot je wens voor een tweede. Succes!

4. memyselfandI80

7 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei das een moeilijke en ik heb ook geen pasklaar antwoord. Ik weet wel dat een kinderwens 1 van de sterkste wensen is. Ik wil je daarom veel sterkte en succes wensen met wat je ook gaat doen.

Gr. MMI

5. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Er is verbetering, vriendlief heeft aangegeven t over 2 a 3 jaar nog eens te willen bekijken :D

Deel Deze Pagina