Sinds ongeveer een week spuit ik GonalF 37, 5 in verband met ovulatie inductie.Nu heb ik sinds een paar dagen wat huiduitslag in de vorm van rode vlekjes op mijn rug en buik. Iemand die dit ook had?Of andere bijwerkingen?
Ik heb ook gonal f gespoten. Alleen iets meer tot 350 eh. De enige bijwerking die ik ooit heb gehad is een rode plek op de injectieplaats. Verder niks... Staat wel in de bijsluiter of huiduitslag een bijwerking is, lijkt me. En toeval kan ook nog natuurlijk Succes!
Ik ben begonnen met 187,5 en later is dat verhoogd naar 225, dus ook veel meer dan jij (maar dat ging om ICSI). Hier extreem veel last van gehad qua stemmingswisselingen. Niets was meer goed, ik was woest op iedereen, kon dagen achter elkaar janken omdat ik me vreselijk voelde.. Nee, Gonal-F was niet zo'n leuke ervaring Wat jij omschrijft herken ik zelf niet!
Ik heb het ook gebruikt, voor iui en volhpgens mij waren dat 275 eh. Heb 1x wat rode uitslag gehad maar dat trok na een dagje weer weg. Verder totaal geen bijwerkingen opgemerkt. Veel succes!
Sinds vorige week maandag begonnen met 75 eh. Toch best behoolijke hoofdpijn en jeuk. Maar geen rode bultjes. Me boobs zijn wel gegroeid
Ik spoot alle drie de pogingen 300eh maar heb nooit uitslag gehad. Wel een opgejaagd en vervelend gevoel in mijn lijf. Uitslag kan toeval zijn, maar kan best een bijwerking zijn
Jaja, en dan hier de recordhoudster met dagelijks 450eh gonal f. Geen bijwerkingen op mijn huid, maar wel chaggo, koppijn (of ik een te grote hap ijs heb genomen...) en ontzettend moe. Maar goed, is ook niet gek met deze hoeveelheid...
Ik spuit ook gonal 225eh, maar nooit ergens last van gehad. Volgens mij is het bij iedereen anders. Hoop dat je er niet te veel ast van hebt.
Ik spoot ook 37,5 eh Gonal-F, en ik had totaal nergens last van. Pff, wat een verschil in hoeveelheden zeg. Komt natuurlijk door verschil in behandeling en zo.
Volgens huisarts is de uitslag van de gonal F spuit. Ik heb wel allergie pillentjes gekregen. Nu moet ik vrijdag terug naar het ziekenhuis en hoop dat me eicellen dan groot genoeg zijn. Afgelopen maandag was me baarmoederslijmvlies 6,5 en had 4 eicellen links grootste 0,8 en rechts 5 met grootste 1,5 cm
En in hoe je lijf er op reageert. Wij deden gewoon ovulatie inductie, maar ik reageerde niet zo goed op de gonal. Eerste ronde begonnen met 37,5 en geëindigd met 300 En toen had ik na 65 dagen eindelijk 3 eitjes! Ik was toen 24...
Vandaag vrijdag terug geweest naar het ziekenhuis. Me huiduitslag is nog hetzelfde met allergiepilletjes moet het minder worden. Dit is helaas nog niet gebeurt. Aangezien ik uitslag heb en een beetje jeuk, valt ermee te leven. Het is dus nog afwachten. Afgelopen maandag had ik een eiblaasje van 10,5 cm en nu vier dagen later was de grootste 11 cm. Dus ze groeien niet!!! Nu dinsdag weer naar het ziekenhuis. Het blijft dus spannend!!