Hoe snel na stoppen met Utrogestan ongesteld?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Utrogestan houdt de ongi tegen, hoe lang na het stoppen van Utrogestan werden jullie ongesteld?

(gelieve niet te reageren als je niet ongesteld werd omdat je zwanger was, want daar heb ik niet zo veel aan)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik word meestal na 2 a 3 dagen ongi

3. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik werd gewoon tijdens al ongesteld. Het hoeft je ongesteldheid dus niet tegen te houden, dat kan.

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    De eerste 2x had ik al bruinverlies 2 dagen voor ik moest stoppen. De 3e keer had ik op dag 9 en 10 bruinverlies en werd ik op dag 11 DPO ongesteld en ben toen ook maar meteen gestopt.

Vandaag zit ik op dag 13 DPO, nog geen bruinverlies te bekennen. Mijn temp. is gisteren wel met 0,2 gezakt en vandaag was mijn temp. hetzelfde als gisteren dus ik denk niet dat ik zwanger ben.

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik werd altijd 3 dagen na het stoppen ongesteld.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik werd gewoon tijdens het gebruik ECHT ongesteld met een lf van 15 dagen, de dag ervoor al spotting

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Bij mij hield het de menstruatie niet tegen.Ik word zelfs eerder ongesteld dan zonder hormonen.

8. Milla

Milla Niet meer actief

Ben benieuwd of er nog meer Utrogestan gebruiksters zijn..
    Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen waarbij geen doorbraak bloedingen zijn. Ben zelf zondag gestopt, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
    Ik heb overigens ook behoorlijk heftige baarmoederkrampen, alsof ik ongesteld moet worden, maar die had ik ook toen ik het medicijn nog gebruikte, is dat normaal?

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lisa van IVF/icsi heeft het nu ook.......ze heeft ook een eigen topic

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ linda ik ga meteen even kijken, geweldig en lief dat je altijd zo meedenkt! TNX!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja klopt hier ben ik al.

ik gebruik ook utrogestan , maar gebruik het nog steeds dus daar heb je niet veel aan. ik moet het zelfs als ik zwanger zou zijn nog 2 weken gebruiken.

bij mij breekt trouwens wel ongie door denk ik, zo voelt het en heb ook wat bruin en bloed verlies, echt doorzetten wil het niet, en dat komt denk ik weer door de utrogetstan.

12. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben nu precies 3 dagen nadat ik de laatste 2 bolletjes geplaatst heb en nog steeds geen ongi te bekennen, ook geen dalende temp, ook geen tekenen.
    Kan het ook langer dan 3 dagen duren? Heeft iemand hier ervaring mee?

13. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Milla heb je al een test gedaan?

Deel Deze Pagina