Utrogestan houdt de ongi tegen, hoe lang na het stoppen van Utrogestan werden jullie ongesteld? (gelieve niet te reageren als je niet ongesteld werd omdat je zwanger was, want daar heb ik niet zo veel aan)
De eerste 2x had ik al bruinverlies 2 dagen voor ik moest stoppen. De 3e keer had ik op dag 9 en 10 bruinverlies en werd ik op dag 11 DPO ongesteld en ben toen ook maar meteen gestopt. Vandaag zit ik op dag 13 DPO, nog geen bruinverlies te bekennen. Mijn temp. is gisteren wel met 0,2 gezakt en vandaag was mijn temp. hetzelfde als gisteren dus ik denk niet dat ik zwanger ben.
Ben benieuwd of er nog meer Utrogestan gebruiksters zijn.. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen waarbij geen doorbraak bloedingen zijn. Ben zelf zondag gestopt, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Ik heb overigens ook behoorlijk heftige baarmoederkrampen, alsof ik ongesteld moet worden, maar die had ik ook toen ik het medicijn nog gebruikte, is dat normaal?
ja klopt hier ben ik al. ik gebruik ook utrogestan , maar gebruik het nog steeds dus daar heb je niet veel aan. ik moet het zelfs als ik zwanger zou zijn nog 2 weken gebruiken. bij mij breekt trouwens wel ongie door denk ik, zo voelt het en heb ook wat bruin en bloed verlies, echt doorzetten wil het niet, en dat komt denk ik weer door de utrogetstan.
Ik ben nu precies 3 dagen nadat ik de laatste 2 bolletjes geplaatst heb en nog steeds geen ongi te bekennen, ook geen dalende temp, ook geen tekenen. Kan het ook langer dan 3 dagen duren? Heeft iemand hier ervaring mee?