Zoals sommige hier wel weten staan we op de wachtlijst voor mesa. Maar nu vroeg ik me af hoeveel kans hebben we nog dat ze wat vinden? De hormoon waardes waren allemaal goed. Ook was alles compleet bij t voelen. Ze doen dus mesa omdat er misschien een blokkade is. Op internet kan ik er ook niets over vinden.
de uroloog kon je dat zeggen, bij onze tese zei hij 50/50, zijn bloedwaardes waren ook goed en de echo"s die gemaakt waren ook goed
Bedank, nou we zijn niet bij een uroloog geweest hoor. Bij een androloog. Heb er niet aan gedacht toen er gaat zoveel door je heen als je daar zit.
ja meis ik ken het gevoel ik hoop echt dat jullie mesa een goede uitslag zal geven Het blijft toch altijd een gok
Ja krijg het niet uit mn hoofd hoor. Zie er best tegenop eigenlijk. Ben zoo bang dat ze niks vinden. Alles zit tegen bij ons dus waarom zou het mee zitten? Zo denk ik..
De kans is idd 50%. Dat alle dingen aanwezig en in orde zijn zegt helaas niks over de slagingskans. Sterkte met afwachten meis!
Hoelang vantevoren krijg je de datum te horen dan? Ik hoop dat jullie idd binnen een maand geholpen gaan worden! Hou je ons op de hoogte meis? Sterkte met wachten!
Ze kunnen nu bellen dat hij morgen al mag komen. Dus ruim van te voren weet je het gelukkig niet. Dan maak je je alleen maar nog drukker. Ik wel in ieder geval.