Hai, Daar ben ik dan ook weer eens.. Ben even een poosje niet op het forum geweest was er eigenlijk wel een beetje klaar mee.. Maar nu dan toch weer.. En jawel dat komt natuurlijk omdat ik denk weer zwanger te zijn.. Had woensdag/donderdag ongesteld moeten worden, maar tot op heden niks. Lijkt positief!! Natuurlijk al een test gedaan, kan mijzelf op dat moment niet meer inhouden. Ik heb de urinestaafjes gebruikt die bij mijn ovulatiepakket zaten en daar is een licht tweede streepje op te zien. Eerst niet, maar het werd steeds duidelijker.. Heb ook onwijs zere borsten, vanacht vooral als ik op mijn buik lag.. Kon natuurlijk niet slapen, ben in mijn gedachten al helemaal zwanger.. Ook een klein beetje vocht uit mijn tepels als ik er op druk.. Had ik bij onze eerste ook.. Alles wijst er op, maar toch blijven we voorzichtig.. Hebben begin februari een miskraam gehad.. Beetje afwachtend dus nog..
Hallo Muisje, Wat spannend! De voortekenen klinken allemaal heel erg goed toch? En inderdaad: een streep is een streep ook al is-tie nog een beetje licht! Grts Neeke
streep is een streep inderdaad. anders morgenochtend nog even testen of over twee dagen als je zo lang kunt wachten.
Had afgelopen woensdag ook een heeeeel vaag streepje en vanochtend....hartstikke positief! Een streep is een streep hoor meid!
Ik heb woensdag en vandaag ook testen gedaan, beide met een hele vage uitslag... Woensdag met clearblue, een duidelijke horizontale streep maar een vage verticale streep. Vandaag (zaterdag) met clearVieuw, een duidelijke 1ste streep en een vage 2e streep. De bijsluiter van de clearvieuw zegt dat de intensiteit van de streep niet uit maakt. Dus dat zou betekenen dat ik zwanger ben. Maar ik ben voorzichtig vorige maand had ik ook 'n vage uitslag maar werd kort daarna gewoon ongesteld....dus ik weet het nog net niet. Maar Muisje ik hoop voor je dat het waar is !! Liefs Silla
Jeetje Silla, wat een onzekerheid, ze zeggen dat een streep een streep is maar als je dat de vorige keer ook had dan kun je daar ook niet op vertrouwen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Liefs Nies
Ik heb geen idee, ik heb een onregelmatige cyclus. Zie onder, de ene keer is het lang dan weer kort. Als ik nu uitga van mijn kortste cyclus ben ik 4 dagen overtijd. Maar als ik mijn langste cyclus aanhou is mijn NOD 27/5. Maar ik voel me anders dan anders, ik heb volgens mij deze keer mijn eisprong gevoeld en dat is al weer enige weken geleden. Ik heb last van mijn borsten (ook veel aders e.d.), mijn buik is opgezet, lichte darm klachten en ik heb al een week ongi krampen, maar geen duivels te bekennen. Gezien ik dus geen pijl kan trekken op mijn cyclus hebben we deze ronde om de dag geklust. Het kan zijn dat de klachten betekenen dat ik ongesteld moet worden maar ja het kan ook zijn dat ik zwanger ben dus ik weet het niet...Zoals ik me de laatste tijd voel heb ik me nog nooit gevoeld sinds we bezig zijn...de afgelopen maanden wilde ik natuurlijk wel dat het raak was, maar iets in mij zei dat het niet zo was en da's nu niet?!
Nou, vanmiddag dus toch maar weer een testje er tegenaan gegooid... En ja hoor, de streep gaat nu echt zichtbaar worden..!! Overmorgen mijn laatste nog maar even, (die heb ik nog in voorraad) maar meer voor het idee dat het echt zo is.. Ben echt super blij!!
Vanmorgen mijn clearblue test er tegenaan gegooid!! En de vlag kan hier uit hoor, een hele dikke vette plus!! WIJ ZIJN ZWANGER!!!
Gefeliciteeeeeerd meid!! Genieten meid, kruip op je roos-blauwe wolk en vertel ons lekker over je zwangerschap!!! Liefs en genietze, Anouk.