hallo poppemie ik denk idd welke huisarts je hebt en mijn partner heeft de ziekte van crohn en kan niet langdurig zonder medicijnen gelukkig is mijn huisarts fijner als hem zijn huisarts want die wou hem niet eens doorsturen voor een zaad test toen zijn we maar naar mijn huisarts gegaan en ik kreeg meteen een verwijzing kon ook al binnen een week terecht bij de gyno. groetjes misty
Hoi allemaal, Ik lees ook ff mee. Wij hebben binnenkort ook het 1e gesprek. Ik ben ook 32 en zijn al geruime tijd bezig voor de 1e. Ik vind het doodeng en tegelijkertijd op een leuke manier spannend
Wij kwamen in Augustus 2011 bij de ferti te lopen. Eerst werd er een echo van de buik gemaakt, daarna zaadonderzoek, en daarna stond er een kijkoperatie gepland in Januari 2012. Echter hoefde dat niet meer, want op 1 januari 2012 testte ik positief, 3 dagen voor de operatie
Hoi misty, lees je reactie nu pas. Heb ook een hsg gehad ja, alweer anderhalf jaar geleden. Was wel even pijnlijk, maar duurt gelukkig maar kort. Rustig blijven doorademen en niet in paniek raken. Als alles goed doorgankelijk is is t zo klaar. Heb inmiddels wel vervelender dingen achter de rug