Op naar ronde 4!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MiekeH, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hi,

Helaas net weer ongesteld geworden.. Deze keer een cyclus van 23 dagen. Ik was er altijd zo van overtuigd dat ik een cyclus had v 28 dagen.. Maar na mijn jarenlange pilgebruik heb ik een cyclus van 24, 27 en 23 dagen gehad. Toch maar eens een ovulatietesten gebruiken!

Hoe gaan de rondes bij jullie?

Gr. Mieke

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik zou idd maar gaan tempen als ik jou was. dan kan je het een beetje volgen en zie je zo je ongy of zwangerschap aankomen....min of meer.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt ook om de dag sex hebben, dan is de kans ook aanwezig dat je ei gevonden wordt:D
    We hebben in de 2e ronde om de dag sex gehad, 1e ronde niet en denk dat het ei toen gemist is, in de 2e ronde zwanger, helaas mk, dus weer opnieuw beginnen..

4. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Xiomara, jij hebt ook veel wisselende cyclussen gehad! wel een teleurstelling elke keer he ..

windsanser, helaas gaat om de dag sexen niet altijd. Vriendlief is veel van huis, werkt 2.5 uur van huis. Dus min. 3 nachten niet thuis en de andere avonden vroeg naar bed. Ik heb m al gewaarschuwd dat hij de komende maand naar huis moet wanneer t ei zich meld :)

Wat teleurstelling zeg, een mk. Is het al lang geleden? In welke ronde zit je nu?

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier ben ik ook af aan het wachten hoe mijn cyclus gaat worden. De eerste was 37 dagen en nu ronde 2 zit ik vandaag al weer op 30 dagen.
    Wel buikpijn en pijn aan mijn borsten dus zit te wachten totdat ik ongi wordt. (we hebben deze maand niet geklust ivm nieuwe woning waar we steeds in werken dus zwanger kan ik niet zijn)

Maar dat had ik ronde 1 vanaf 28 dagen en toch werd ik pas de 37ste dag ongi dus dat zegt allemaal niks pfff.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha goed zo! Dan kun je in ieder geval klussen als je ei er aankomt! Dan is temperaturen misschien wel een goed idee of ovulatietesten.
    Mk is heel pril, afgelopen maandag en verlies nu nog bloed, ze raden aan om te wachten tot je een menstruatie gehad hebt om weer te beginnen dus denk dat over een week of 4 de eerste ronde weer gaat beginnen. .

Deel Deze Pagina