na lang getob hebben vriendlief en ik ons aangemel bij de fertiliteits poli. injuli zijn we naar gyn geweest, en zag alles er normaal uit. Ik krijg echter nauwelijks menstruaties en als ik menstrueer is het zo weinig, dat ik me wel eens afvraag, of ik dit als menstruatie mag tellen of niet. De emotionele dip van afgeklopen weekend was de druppel. Maandag heb ik het ziekenhuis gebeld, dinsdag had ik papieren in de bus, zelfde dag teruggestuurd, en nu wachten op een schriftelijke uitnodiging voor 1e gesprek Vriend wordt danook onderzocht, ivm een val van zijn fiets op zijn ' zaakje' vroeger. ik hoop dat dit ons geluk gaat brengen, bijna iedereen om me heen is nu zwanger,uitgeteld of moeder...wanneer zijn wij nu aan de beurt. ik weet, het is pas ronde 7 maar dat denk ik, want de ongi's die ik gehad heb, zijn zo ontzettend weinig, inlegkruisje is meer dan voldoende... met tempen had ik afgelopen maand ook geen eisprong gevonden... ach..zucht pfff. slik bengel
veel sterkte bengel!! ik hoop dat je snel geholpen kunt worden, en deze kant van het forum gauw weer kan verlaten!! liefs elfje
Een lichte menstruatie hoeft geen probleem te zijn is me vert. Ook bij mij is het altijd behoorlijk weinig en heb dit al eerder bij de ha en bij de gyn aangegeven en beiden zeiden hetzelfde..daar hoeft geen probleem in te zitten.Het verschilt gewoon per vrouw. Sterkte! Mirre
Hoi Bengel, Fijn dat alles er bij jou op de echo normaal uitzag (dat vond ik persoonlijk al een hele gerustelling). Veel succes bij de gyn, ik ga voor je duimen! Veel liefs van Senna
@ mirre. w.b. de ongi, tja ik denk dat het ee lichte ongi is..ik weet t niet zo zeker zo ontzettend weinig...de ene keer maar 2 dagen de andere keer wel 8 of 9...vandaar dat t me onzeker maakt... ik laat het tzt wel weten hoe t zit met me dank jullie voor de succeswensen bengel