Jong maar kan niet wachten tot er een wondertje in mij gaat groeien!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nikky1991, Apr 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikky1991

Nikky1991 Lid

Apr 2, 2012
    18
    0
    0
    Kapster maar vooral huisvrouwtje
    Apeldoorn
    Ik zal mij eerst even voorstellen;
    Wij zijn een jong stel van 20&25.
    Veel mensen zullen denken dat is nogal jong, maar geloof mij ik ben geen domme tiener moeder!
    Zelf heb ik 2zusjes die mijn eigen kinderen zouden kunnen zijn qua leeftijd en heb alle ervaring behalve de bevaling.

Ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt omdat behalve mijn vriend en ik nog niemand het weet dat willen we pas vertellen als we echt zwanger zijn natuurlijk.
    Hopelijk krijg ik wat leuke reakties en misschien wel handige tips.

We zijn pas kort samen maar toch weten we het al zeker.
    Hij heeft er gewoon de leegstond al voor en ik wil heel graag!
    Mensen vragen vaak of jn zusje mijn kindje is en ik zeg altijd jah en doe dan ook altijd heel trots.
    Ik heb altijd vroeg moeder willen worden maar nooit de juiste jongen hiervoor gehad, ik heb een goeie mensen kennis.
    Nu heb ik het gevoel dat hij de juiste is en hij wilt ook heel graag
    1probleem hij woont in Duitsland en ik hier in Nederland maar de plannen zijn er al dat ik daar heen ga. (hij is wel een Nederlander)
    We hebben iets romantisch afgesproken, hij is e weekend hier en ik ben nu nog bezig met mijn pil.
    Als hij van het weekend hier komt slik ik mijn laatste en stop ik, de rest gooien we weg als soort gebaar.
    Hoewel ik hoop dat we snel zwanger worden, zal het wel even gaan duren.
    Ik slik de op 1 na zwaarste pil en mijn huisarts zei ook al dat het even tijd gaat nodig hebben.

We vinden het heel spannend!!
    Ik heb al lijstjes met wat er in huis gedaan moet worden.
    We kunnen haast niet wachten.
    Ik kas net al ergens anders nu je probeert zwanger te worden voel je je al bijna zo al je hormonen gieren door je lijf, nou wij moeten er nog aan beginnen en zo voel ik me al!
    Heerlijk gevoel is dat.

Zijn hier nog meer meiden/vrouwen die jong zwanger zijn?

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi Meid,

Wij zijn een nog jonger stel 21/21..

Ook wij zijn nog niet mega lang bij elkaar ..en ook wij weten het zeker.. Het is een bepaalde klik die je hebt

Je moet je niks aantrekken van iemand anders, tuurlijk zal j een goede moeder zijn!

Wij zijn nu in ronde 4, dus hou er rekening mee dat het een tijdje kan duren..ook kun je flink ontpillen (zeker als je zware pil had)

vel succes en hoop dat het snel zo mag zijn!

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    ik kan je geen advies geven, het klinkt wel jong maar hangt er van hoe je bent inderdaad. als je er aan toe bent waarom niet?
    ik moest er nog niet aan denken op mn 20e! dacht toen nog heb heel mn leven nog voor me wil eerst genieten, reizen, feesten! dat heb ik dus ook gedaan ;) maar nu ben ik er wel klaar voor :D

als je het financieel en mentaal aan kan, gewoon doen! en zo jong ben je nou ook weer niet. ik vind onder de 20 echt TE jong...

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

Feb 28, 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Heel veel succes! Ik wou ook altijd zo jong mogelijk kindjes, maar is zoveel tussen gekomen. Nu 27 en gaan we er toch echt voor!

Weet niet of er veel veranderd als je met je kindje verhuist naar duitsland, of dat je daar al woont en het daar geboren word? Misschien handig eens goed door te kijken!

Hopelijk lukt het jullie snel!

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    Hoi Nikky,

Zelf was ik ook 20 toen ik vond dat ik klaar was om kinderen te krijgen. Na mijn 20e verjaardag ben ik meteen gestopt met de pil. Ik was toen een jaar samen met mijn vriend (inmiddels man) en we woonden een half jaar samen.
    mensen in mijn omgeving stonden er niet raar van te kijken. Die hadden het al van mij verwacht. Kinderen krijgen als je zo jong bent heeft voordelen en nadelen net zoals kinderen krijgen als je wat ouder bent. Ik kreeg vooral veel (ongevraagde) adviezen. Mensen dachten dat ze mij wel eens even konden vertellen hoe het moest hihi.

Het is alleen wel zo dat je vantevoren niet helemaal in kan schatten wat voor een impact een kindje op je leven heeft. Maarja, daar krijg je ook mee te kampen als je wat ouder bent.

Inmiddels ben ik 26 heb 2 kinderen. Ze zijn 5 en 4. Ik ben beide keren in de eerste ronde zwanger geraakt. Het is nu wel een beetje vreemd. Mensen van mijn leeftijd krijgen nu allemaal kinderen en die van mij zitten allebei al op de basisschool. Ook ben ik inmiddels al bijna 6 jaar getrouwd. Dus je ziet, ook als je kort bij elkaar bent kan het goed gaan.

Dus meid, als jullie denken dat jullie er klaar voor zijn zeg ik: ga ervoor! Succes!!

Groetjes Beertje

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Hartstikke spannend, ik heb geen oordeel over je leeftijd. Vergeet niet om te beginnen met foliumzuur 4 weken voordat je stopt met de anticonceptie!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik was zelf 21 toen ik zwanger was van de eerste.... Heel bewust maar wij waren toen al een hele poos bij elkaar...
    Nu ben ik 26 en gaan we voor nummer 3...
    Zou er goed overnadenken en wonen jullie al samen?

8. Felice88

Felice88 Actief lid

Feb 2, 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Hoi Nicky1991,

Laat je van de ene kant vooral leiden door je gevoel (hebben wij ook gedaan, nu 23/25 jaar :)!), maar zorg vooral ook dat je basis goed is. Ik kan uit je verhaal verder niet opmaken of dat jullie al samenwonen en beide werken, want dat zijn denk ik wel belangrijke dingen. Want ookal slik je de zwaarste pil, je moet wel bedenken dat het zomaar kan (niet van uitgaan, maar theoretisch gezien kan het wel) dat je wel meteen zwanger bent :)!

Verder, geniet van deze tijd.....bij mij gieren de hormonen en (gezonde!) zenuwen ook al door m'n lichaam en we zitten pas in ronde 1. Dat wordt nog wat ;)

9. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Hoi Hoi,

Wat spannend allemaal..!! Zelf ben ik 22 en wij gaan vanaf oktober voor ons eerste kindje. Ik ben nu al wel gestopt met de pil zodat ik lekker de tijd heb om te ontpillen en zodat ik straks een goed beeld heb van mijn cyclus. Ookal moeten we nog 7 maanden wachten, het genieten is nu al begonnen..ik begrijp helemaal hoe je je voelt!

Als het goed zit zou ik er zeker voor gaan! Maar zoals al eerder gevraagd is, wonen jullie samen en heb je een stabiele basis (werk, inkomen enz..?) en het is inderdaad goed om te kijken naar de regels en rechten die je hebt in duitsland!

Nou, succes in ieder geval en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel plezier de komende periode!!

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn beide 21 en willen in mei ervoor gaan. Ik wilde ook altijd al een jonge moeder worden. Had het liever een paar jaar eerder gehad, maar mijn vriend niet. Wij zijn nu
    3 jaar samen. En ik ben er helemaal klaar voor.

11. Nikky1991

Nikky1991 Lid

Apr 2, 2012
    18
    0
    0
    Kapster maar vooral huisvrouwtje
    Apeldoorn
    Wauw meiden&vrouwen!!
    Wat een super reakties zeg!!
    En bedankt voor de tips ik zal ze zeker meenemen.
    Mijn vriend verdient super goed ik normaal dus financieel zit het goed en we wonen al samen.
    Toen net heb ik het me beste vriendin en vriend verteld dat vond ik heel spannend ze zijn dan ook de enige binnen bekende kringen die er iets vanaf weten.
    Ze vinden het snel maar als wij er klaar voor zijn en denken dat wij dat kunnen zijn ze er voor ons.
    Zoals jullie ook allemaal zeggen!
    Het geeft mij een super goed gevoel
    Bedankt voor de tip van het foliumzuur dat ga ik morgen meteen halen, had het ookal ergens gelezen.
    Ook hoe je de natuur een beetje kunt sturen voor het krijgen van een jongen of meisje.
    Weet niet of ik dat moet geloven maar ga het proberen zit wel in de familie meisjes klrijgen.
    Wat vinden jullie van de naam;
    Meisje;; dominic - june
    Jongen;; sammy - jaimey

Let me know!!

12. marl0es

marl0es Actief lid

Mar 29, 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    hey hallo,

wij zijn 22 en 23 en wij zijn nu de 3e maand in gegaan... we willen ook dolgraag een kindje en wij zijn ook niet zo heel lang samen 5 maanden ongeveer... onze hormonen of igg mijn hormomen gieren door me lijf hihi, vind het zo spannend... heb vorige maand wel 10 testen gedaan en elke keer negatief... ik probeer er nu rekening mee te houden dat het toch wat langer kan duren dan verwacht...

wel spannend dat je je laatste pil weggooit. hihi succes xx

13. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe! ben je er klaar voor, dan ben je er klaar voor.
    de ene wil feesten en ga zo maar door. de ander is meer van het gezinnetje stichten.

doe wat jij denkt dat goed is! leef zoals je zelf wilt :) en niet volgens de manier waarop de maatschappij wilt dat je het doet :)
    zo lang jij je er maar goed bij voelt. ieder zijn eigen

14. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    hooi,
    Ik word zelf in mei 20 en mijn vriend is 21.
    We werden in december al verrast met een zwangerschap maar dat was helaas een miskraam.
    We zijn nu weer aan het proberen. We hopen natuurlijk dat het snel weer raak is!
    Liefs

15. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

Feb 3, 2012
    1,595
    477
    83
    Female
    Hey ik word dit jaar 20 maar heb al een pracht van een zoontje!
    Mijn vriend is er 27 word 28 dit jaar.
    Wij schillen 8 jaar maar de klik was er direct. We zijn eigenlijk ook vrij snel aan een kindje begonnen mede omdat ik epilepsie heb en toen al 2 jaar aanvalvrij was en groen licht had. De dokter zei dat het mocht en zie wat een wondertje :)

Somige gaan mij waarschijnlijk veel te jong vinden ... maar ik wou gewoon de kans nemen. Nu na de bevalling een paar maand erna heb ik weer een aanval gehad (kleintje) dus zit weer voor zeker 2 jaar op rood licht. Hopelijk krijgt mijn zoontje ooit nog een broertje of zusje.

Tot die tijd geniet ik als jonge moeder van mijn klein wondertje :)

16. Kelltjuh

Kelltjuh Nieuw lid

Mar 29, 2012
    4
    0
    0
    Horeca
    Mijn vriend en ik zijn al wel wat langer bij elkaar maar ook wij zijn er voor gegaan. Ben zelf 23 en mijn vriend 25. Als de klik er is, en je bent gelukkig samen moet je doen wat je zelf vind dat goed is.
    Wij hebben na 8 maanden onze eerste zwangerschap gehad. helaas van korte duur want 2 dagen na de positieve test kreeg ik een miskraam. Flink balen natuurlijk want we waren er helemaal klaar voor! Inmiddels gaan we lekker verder, maar nog steeds speelt het enorm in me hoofd dat het fout is gegaan.
    Heel veel succes iig en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoi!
    Ik ben 20 m'n vriend 31. Ik heb altijd al jong moeder willen worden en nu de juiste man gevonden! Heerlijk gevoel dat je er samen voor wilt gaan! Als jij er klaar voor bent is het goed:)

Oh en ik vind June erg leuk voor een meisje ;)

18. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Als je er zelf een goed gevoel over hebt moet je het zeker doen...
    Ze vinden je al snel te jong.. Ik ben op mijn 23ste begonnen, nu ondertussen 24 en mijn man bijna 27 en ook ons vinden veel te jong...
    Alleen omdat mijn schoonzus en zwager al 30 zijn en al mijn nichten waren rond de 30 jaar..

Maar als ik nu zie dat ik al weer 10 maanden bezig ben, ben ik blij dat we vroeg gestart zijn... Had eigenlijk ook eerder willen starten, maar door omstandigheden ging dat niet... Ben al sinds mijn 17de bij de zelfde man ;)

En als ik je situatie lees gaat dat zeker lukken, financieel enz..
    GROEN LICHT;)

19. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Leuk dat jullie voor een kindje willen gaan en ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie! :D

Ik ben zelf 24 en manlief net 26. Ik wou ook altijd al jong moeder worden. Maar had er de juiste man niet voor..
    Inmiddels wel. ;) En toen hadden we zoiets van we willen eerst lekker genieten van het samen zijn en inmiddels zijn we aangekomen bij de periode van dat we een kindje willen. :D
    En daar zijn we nu dus mee bezig. En het is echt geweldig.
    Er mee bezig zijn, de voorbereidingen e.d. :D

20. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

Feb 15, 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff Ik weet wel zeker dat ik de jongste hier ben.
    Ik ben 18 en vriendlief is 22.
    We zijn nog maar kort samen, maar weten zeker dat we samen een kindje willen.
    Momenteel kan het nog helemaal niet, maar als ik eraan denk krijg ik al de kriebels. Zeker als ik dan kleine kindjes zie, of een baby in een wagen...
    Wij kunnen er helaas voorlopig nog niet voor gaan, hoe graag we ook willen. Maar ik ga dit topic wel in de gaten houden, misschien dat er nog leuke handige tips voorbij komen.

En gefeliciteerd dat je ervoor gaat met je vriend :D

Share This Page