Fertility afdeling op de begane grond of eerste etage

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlindertje13, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Wij gaan na lange tijd iui-d proberen met een eigen donor.
    Onze kliniek waar we de iui-d hebben geprobeerd was 5 kwartier rijden en zijn daar gestopt. We willen het donorzaad binnenkort al laten controleren en in laten vriezen voor eventueel ivf of icsi omdat dit een half jaar in quarantaine moet.

Nu zoeken we een ziekenhuis/kliniek een beetje in de buurt met een fertility afdeling op de begane grond of eerste etage... Ik ben enorm claustofobisch (ziekenhuisangst) en wil wel zo ontspannen mogelijk de behandeling ingaan en niet al in paniek zijn als ik ergens 4 of 5 hoog moet.

We wonen in het midden van het land.

Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen... alvast bedankt!

2. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Vu is allemaal begane grond, want het is in een dependance. Ook de afdeling vlos/gyn van het Vu is op de begane grond.
    Ik weet alleen niet waar je woont :)

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Voorburg (naast Den Haag) heeft de ivf afdeling op de begane grond.

4. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0

Dank je wel voor je reactie! Wat een opluchting!
    We wonen in Bussum dus dat is prima te rijden naar Amsterdam! Kom je dan alleen daar en hoef je verder niet het ziekenhuis in?

5. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie! Dit hou ik ook zeker in gedachten voor als VU Amsterdam toch niet klikt!

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Maasstad is begane grond en heel "open" als in ruimte, licht en ruiten
    Enkel het lab is boven maar daar hoef je als vrouw zijnde eigenlijk niet te zijn, enkel het zaad wordt daar gebracht en weer opgehaald

7. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Elisabeth tilburg is voor jullie waarschijnlijk te ver maar die heeft helemaal achterin het zkh fertiliteit zitten. Ik ga altijd via de achteringang en dan is het nog geen 50m lopen, met in de gang aan beide zijde ramen naar buiten. Alles zit daar. Alleen voor bloedpeikken moet je ergens anders heen maar dat is ook begane grond en met uitzicht op een tuin. Ik vind het zelf een heel fijn kleinschalige afdelibg waar ik in tegenstelling tot veel andere zkh rustig naar binnen ga. Succes met zoeken naar een fijn ziekenhuis.

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.875
    7.938
    113
    Hoi Vlindertje,

De fertiliteitsafdeling in Amersfoort Meander is ook op de begane grond, naast de centrale hal.

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Rijnstate. Als je binnenkomt kom je eigenlijk in een centrale hal met het winkeltje en gezellige bankjes en nep planten/bomen. Heerlijk licht. Als je aan de linkerkant loopt kom je langs de toiletten. En dan ga je eigenlijk rechts, rechts en dan ben je er nog geen 5 min. binnen ;) Ook erg fijne wachtkamer, besloten stukje.

10. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Je intake is waarschijnlijk wel in het ziekenhuis, tenminste bij ons, maar dit was ook begane grond.

11. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Je intake is waarschijnlijk wel in het ziekenhuis, tenminste bij ons, maar dit was ook begane grond.

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Antonius Nieuwegein en Utrecht Leidsche Rijn.
    Leidsche Rijn is op de 1e verdieping, heel open en licht ziekenhuis.
    Vaak kan je ook parkeren op de 1e dus dan hoef je alleen een schuifdeur door.
    Terugplaatsing is wel in het UMCU en dat is wel wat hoger.

13. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Vandaag kan ik het VU bellen voor een intake!
    En zoals ik op de plattegrond zie bij het VU is die eerste afspraak inderdaad wel in het ziekenhuis maar achter de receptie en dichtbij de uitgang toch? hihi Dank je wel voor het delen!

14. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Wat fijn die reacties!! Vandaag kan ik het VU bellen voor een afspraak... hopelijk kan ik snel terecht en willen/kunnen zij ons verder helpen! Zo niet dan kunnen we verder kijken met behulp van jullie reacties! :D Heel erg fijn!

Deel Deze Pagina