Waar ga je nu heen voor de second opinion @aicirtap (sorry als ik er overheen gelezen heb)? Ik vind het echt rot voor je. Zeker ook wat @Wondertje2020 zegt omdat er verschillen lijken te zijn. Ik weet natuurlijk niet precies je medische situatie en waarom ze het niet kansrijk achten? Hoop dat de second opinion je wel wat brengt! Spannend!
Ik ga nij geertgen. Argument is mijn leeftijd 41 en te lage opbrengst 3-5 eicellen. Ik gaf ook aan dat door al die wachttijden dat ik 41 plus ben. Dat werd ook gewoon weg gewuifd.
Laat je het weten meis, ik moet steeds aan je denken. Ik gun het je zo dat het eindelijk een keer lukt
Ik hoop echt zo dat Nijgeertgen je wel gaat helpen! Hier ook positieve ervaringen, mijn ervaring is ook dat ze wat meer buiten de protocollen meedenken, hopelijk bij jou ook!! Bij wie heb je de intake?
@blij83 och meid toch, wat een rollercoaster weer terwijl je net even rust had. Ik hoop toch dat de test wel oploopt!! @Wondertje2020 weet jij al wanneer je mag beginnen? @Gliss hebben ze nog terug gebeld?? Ik lees trouwens alles nog mee! Maar durf ook niet zo vaak te reageren. Voel me dan toch beWaard. Maar leef echt met jullie mee!
Ja, ik heb donderdag tp! Heb ik net voor de vakantie de test, is wel fijn, want als het niet lukt dan kan ik gewoon een wijntje drinken en zit ik niet in spanning. Als het wel lukt maakt het niet uit waar ik ben, dan ga ik toch wel dood van de stress dan is misschien met mn hoofd in de wind op een zeilboot met dr google in het vooronder wel fijn. Voor mij ben je altijd welkom om mee te schrijven, net als @Do1981 die nu ook zwanger is. Jullie weten hoe het is!
Ik had Bax, de oudere, maar hoorde daar wisselende verhalen over, dus naar dr. Wissman verzet. OV is wel een ramp. Ik heb om 13 uur de afspraak, maar ben er al om 12 uur. Maar ff kijken of ik ergens kan lunchen.
Dr W is mijn favoriet maar ik vind ze eigenlijk allemaal erg ok. Ook dr B senior (er is ook nog een dr B junior, dat schrijf je net anders maar spreek je hetzelfde uit haha), goede gesprekken mee gehad. Aan de overkant zit D'n Brabander, niet echt hoogstaand, maar je kunt daar wel terecht voor wat te eten/drinken. Is heel dichtbij.
Oh spannend! En fijn zo net voor de vakantie ja! Ik ga weer hard duimen!! Ik deed ook het liefste voor de vakantie ene test haha. Een vakantie kon ik pas op de laatste dag resten en toen negatief, is meteen je hele gevoel over de vakantie lastiger.
Ahh hij is top! Hij is Echt geweldig voor ons geweest, dankzij zijn openheid voor nieuwe dingen en zijn moeite , denk ik dat wij nu een gezin hebben, als ik naar de profielen van de ziekenhuizen hadden moeten luisteren was het nooit gelukt. (Naja dat weten we natuurlijk niet zeker, maar dat gevoel).. Dr. B senior is heeel direct maar ook wel een leuke vrouw hoor! Maar ze is voor mijn gevoel wel net iets meer van de regels als W. Hij is overigens wel duidelijk, als het niet kan, dan zal hij dat ook duidelijk zeggen en beargumenteren. Denk toch wel de beste intake dr die je kan hebben. Al dr. s, de directeur denkt ook erg mee. Die heeft lang in België gezeten en is daardoor ook wat meer ruimdenkend.
Wat lief @Gliss Ik zat hier laatst ook over na te denken of het nog wel ‘gepast’ is hier zo actief te zijn. Los van dat ik het gezellig vind mee te kletsen, merk ik ook dat het een soort van state of mind is. Ik kan nog niet echt afscheid nemen van dit deel. Ergens geloof ik het nog steeds niet helemaal. vandaag had ik nog een extra echo geboekt voorafgaande aan de vakantie. Was weer erg goede echo, heel fijn. Maar had het er na afloop met man over dat los van de kwalen die ik heel duidelijk heb, ik nog niet zoveel voel in mijn buik. Ook nog niet zo heel veel zie. Ik vind het nog steeds best wel heel lastig om er vertrouwen in te hebben. Hopelijk groeit het de komende vakantie weken een beetje, en hopelijk ook snel de goede nipt uitslag. Dat zal ook helpen bij het vertrouwen
Helemaal eens met de review, goed verwoord. Toch was het wel dr B senior die meedacht met prednisolon en aspirine, terwijl de kliniek dat zelf niet voorschrijft
In ons eerste traject had ik daar eens een jongeman als Dr. Volgens mij zit hij er niet meer? Heb hem nooit meer gezien daarna. Naja, ik zou een tp hebben met pregnyl maar ik voelde dat m'n ei al gesprongen was, wist het echt zeker. Was natuurlijk wat twijfel (je voelt de groei etc,) maar had hij gezegd , voor de geruststelling mocht ik komen voor een echo. Ik had natuurlijk gelijk.. ei was die dag gesprongen en was al einde dag, hij schaamde zich dood en heeft nog iemand terug laten komen van het lab om de terugplaatsing te regelen. (Zou eigenlijk een dag 3 cryo terug krijgen, en die zou de ochtend erna uit de vriezer gaan, toen vroren ze nog op dag 1 in, en dat mocht dus niet meer, had toen ook nog ee dag 5 cryo en die kon wel). Maar dat was eigenlijk de enige dr. Die gewoon direct excuses maakte, en het regelde. Gewoon letterlijk, oh mevrouw, sorry! Zo mooi
Ik heb dit van meerdere vrouwen gehoord. Die zich tot nog ver in de zwangerschap hebben geïdentificeerd met onvruchtbaar zijn en geen vertrouwen konden hebben dat er echt iets positiefs met ze gebeurden. Eentje had zelfs met 38-weken-buik nog dat ze zichg betrapte op jaloezie op vrouwen met kinderwagen. Heel gek. Maar denk toch normaal dat het geen totaal zorgeloze zwangerschap is na zo'n enorm traject. Hopelijk komt het vanzelf staks ♡ en zo fijn dat de echo's goed zijn
Stap voor stap.. en dat vertrouwen komt steeds meer. En dan weer even minder en dan weer meer. Nu ik de baby echt goed voel, is dat vertrouwen echt pas meer..maar nog steeds denk ik vaak, wat als, en komt het wel goed. Gelukkig lukt het vaker om die gevoelens gewoon los te laten. Traject is wat dat betreft gewoon traumatisch, ook al voelt het misschien niet altijd zo. En dat moet je ergens ook leren accepteren. En wat @Gliss zegt, iemand vertelde laatst dat ze zwanger was en het eerste wat ik voel, was die steek. Van ohh jij wel en ik, oh ja.. zo stom is dat. Wel super van je goeie echo!!
Nee die is er niet meer dan denk. Allemaal vrouwen behalve dr W. Ik heb een keer met dr Br. (mijn hoofdbehandelaar) gesproken op zondagmiddag toen zij net op een verjaardag was van schoonmoeder en ik in de auto zat. Was heel grappig want ze zei: je hebt me verlost van een supersaai gesprek met mn schoonvader, een spoedtelefoontje is een goed excuus (Ik moest op spoednummer bellen omdat ik niet terug gebeld was op een zondag (dan kun je de kliniek alleen mailen en ik had ook geen mail contact kunnen krijgen) omdat ik maandagochtend iets nodig had voor MA afspraak in ziekenhuis).