Geen idee hoe het zit, ik heb ze altijd met echo's en triggers gedaan. Maar denk dat een tp aan de vroege kant minder erg is dan te laat. Dus dat ze daarom van de eerste positieve test uitgaan? Geen idee eigenlijk. Ik mocht trouwens gewoon zelf kiezen hoe ik de tp wilde.
Ja ik ook hoor, ik vond dit altijd heel fijn want dan hoef ik alleen voor tp naar kliniek en verder helemaal niet. Scheelt zo enorm. Maar door die echo (waarbij het dus een dag later werd de tp) vorige keer icm de 2 dagen lang knaltesten ben ik nu weer aan het twijfelen gebracht haha stom he
Ik denk dat je twijfel helemaal niet stom is hoor @Gliss want we zijn allemaal op zoek naar de gouden formule voor ons lijf en zeker wanneer je door zo een echo ‘bevestigd’ wordt in je twijfel veroorzaakt dat naar mijn idee altijd onrust. Dat had ik ook toen het bij mij afgelopen keer andersom bleek te zijn met de LH piek. Maar ze hebben vast een goede reden om het op deze manier te doen en wat @Do1981 zegt misschien is vroeger wel beter dan te laat. Je kan het natuurlijk altijd vragen misschien stelt dat nog wat gerust. Maar dit is jouw lucky number dus het komt sowieso goed
Het gaat hier helemaal prima, afleiding met leuke dingen (vannacht zeevonk gespot!!! Magisch!!) en geen progynova die al een week voor de tp laat voelen of je zwanger bent en lagere dosering utrogestan dus dat helpt allemaal aan peace of mind @Wondertje2020 mooi hoe je verteld over hoe jullie er nu in staan en wat fijn die rust die je daar nu mee ervaart! Ik hoop zo dat dit de punctie wordt waarbij je gewoon gelijk hop zwanger bent! Het is iedereen hier zo ontzettend gegund!!
Gaat goed, ben benieuwd of er wat gaande is aangezien ik na die felle steken woensdag ochtend niets bijzonders voel Ben heerlijk druk met mijn werk dus afleiding genoeg, ik wil maandag of dinsdag een test poging doen. Dan ben ik 11-12 dpo. Dan moet er wat te zien zijn of het gelukt is of dat het klaar is met icsi 2.... ben benieuwd
vind ik sowieso ook al heel knap volgens mij is voor mij op zijn langst 11 dpo. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker, misschien is het wel 10 dpo
Ik heb bijna nooit een positieve zwangerschapstest gehad, tp 2, 3 en 4 heb ik niet eens getest. Ik dacht bloed = menstruatie.. maar ik blijf wel elke keer geloven in die positieve test.. soort zelfde overtuiging als dat je de loterij hebt gewonnen met dat ene lot.
ik gebruik eigenlijk altijd utro, dus dan moet je wel testen. Moest op een gegeven moment altijd bloedprikken ivm utro gebruik, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik testte zelf altijd al. Geen zin om dan bloedtest te doen en terug te krijgen dat het 0 is. Dat wist ik zelf al natuurlijk
Ik kon het toch niet laten... 10dpo en blanco wit de test, nog niet eens een tuurstreepje.. pffff Ben er bang voor dat het niet gelukt is anders had er toch wel een tuurstreepje moeten staan voor mijn gevoel.....
Ah nee @droomwens79 nu kan je alleen maar hopen op oploop.. ik heb nooit op die tijd getest dus ik weet niet wat je dan zou moeten zien..
@droomwens79 He shit wat verdrietig. Ik duim nog voor je, maar snap wel dat de moed nu erg in de schoenen is gezakt.
Hier inmiddels 15 DPO. Normaal word ik altijd 14 of 15 DPO ongesteld. Maar nu nog niet. Nkg steeds stom licht streepje op de test. Grrrr....tgaat toch niks goeds meer worden. Dus hoop dat het naar snel spontaan los komt. Vind het echt rete irritant.
Ai, die snap ik. In theorie ben je nog erg vroeg en kan het nog! Mijn ervaring is dat er met een vroege test dan een twijfelstreepje staat. Ik ga wel nog voor je duimen hoor! Je weet het nooit!