Ja, heb altijd dun bms. Meestal kom ik niet verder dan zo'n 5.5-6mm. Er was bij deze verse tp twijfel of het door zou gaan vanwege milde OHSS, maar het is o.a. doorgegaan omdat de gynaecoloog mijn 'dikke' bms wilde benutten. Had namelijk een record van ongeveer 7.6mm, waarschijnlijk door het overstimuleren. Nu is het op dikste punt 5.4. Bij vorige echo was het nog iets dunner. Ik vind het fijn om van je te horen en als je mee wil schrijven nu of bij je volgende poging binnenkort, nog steeds van harte welkom he
@Gliss jemig meid, wat een rollercoaster en wat heftig. En wat verwarrend. Fijn als het geen bbz is, maar dat er iets in je baarmoeder zit. Jemig meid. Hele dikke knuffel!!
@Gliss sterkte… op zich fijn dat ze iets hebben gevonden. Zou toch sterk zijn als het op mijn verhaal gaat lijken. Ik wil je de hoop ook niet geven. Afwachten is het enige dat je kunt doen….. echte mindfuck….
Meiden sorry hoor dat het zoveel over mij gaat afgelopen dagen in dit topic! Het is nogal een gedoe. Hoe gaat het met jullie? @Do 1981 heb ik gelezen @blij83, @Wondertje2020, @Parel30, @aicirtap?
Ja, gek he. Ik dacht vanmiddag nog, ik doe een Annie-tje.. volgens mij hadden we daar nog een grapje over gemaakt afgelopen week. Maar ik durf niet te hopen. De kans dat dit goed afloopt lijkt me niet zo groot. Tegelijk krijg je toch een sprankje in je achterhoofd. Enorme mindfuck idd
Bij IUI1 dacht ik dat het mis was. Flinke menstruatie, door naar ronde 2. Daar bij uitgangsecho op dag 3 zagen ze iets zitten in baarmoeder. Dachten aan poliep. Toen waterecho gedaan om te kijken wat het was. 2 dagen later voelde ik me vreemd en deed ik een zwangerschapstest. Kon dus niet naar mijn idee…. Zwanger… toen begon het raadsel, HCG was niet erg hoog, bleef bloedprikken en echo’s en uiteindelijk toch een kloppend hartje waar ze dachten dat het een poliep was. Menstruatie was dus een mega innestelingsbloeding. En vanaf het begin liep ik 3 dagen achter qua uitgetelde datum. Ook daar hadden ze een bepaalde naam voor. Dit is de hele korte versie. Ondertussen is ze 9,5 maand
@Gliss Jeetje, wat een bizarre situatie. Kan me voorstellen dat je emoties alle kanten opschieten. Bij de volgende echo toch je lieve man maar meenemen ter ondersteuning. HEt is allemaal niet niks. Pas je goed op jezelf. Eventueel toch even ziek melden? Of biedt het werk je op een fijne manier afleiding. @Do1981 Kun je nog vertellen waar die coronatest locatie zit. Op de markt? Ik heb de nieuwe Duitse arts bij C&C ook ontmoet bij een follikel meting. Ze keek toen mee met mevrouw Cuypers. Volgens mij was dat haar 1e of 2e werkdag. Het is naar het schijnt een hele ervaren arts ook in dit vakgebied. Toch heb ik het liefst Cuypers zelf. Heb zowel meneer als mevrouw nu gehad. Beiden erg lief en kundig, doortastend en duidelijk. Denk wel dat door de komst van de nieuwe arts er weer wat meer ruimte is in de planning. Want in het naja en winter liepen hun agenda´s echt enorm vol en over en zoals gezegd, moest ik toen een keer 3 weken wachten op een herhaal onderzoek. Hier blijft het met flinke ups en downs gaan. Heb de afgelopen maanden eigenlijk nauwelijks gehuild. En de laatste 2 weken ben ik heel veel aan het huilen. Veel pijnlijke confrontaties. Ik vind het op het moment moeilijk. Moet nu wachten op een positieve ovulatietest en dan wordt de TP en de infusen weer ingepland. Maar mijn cyclus is wat trager. Denk weer even opstarten na de IVF van afgelopen maand. Normaal op cyclus dag 12 en soms 11 een positieve ovulatietest. Vandaag is het dag 13. Maar denk dat het nog niet zo ver is. We gaan het zien. Maar het maakt me wel gespannen en onzeker.
** Fertility Fighters **Hoopvol in langer IVF/ICSI-trajectEven voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2, verse tp: mysterie * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 (2x IVF, 1x ICSI) * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 *Droomwens79 (41) - 2e kindje - ICSI 2 Afspraken * 4 mei - Gliss - HCG en progesteron prikken * 5 mei - Droomwens79 - telefonisch consult * 7 mei - Gliss - HCG en progesteron prikken + echo (5w+6d) * 14 mei - Wondertje2020 - consult gynaecoloog * 20 mei - aicirtap - telefonisch consult arts Testdatum * 17 mei (natuurlijke cyclus) - Wondertje2020 Zwanger
Ik heb me gister ziekgemeld, ik dacht niet dat ik aan werken toe zou komen door combi prikken + onderzoek + enorme reistijd naar twee locaties en de mentale impact. Nou dat bleek ook. Ben vandaag, morgen en donderdag wel aan het werk. Best pittig, maar ik ben tegelijk ook blij met de afleiding, want hele dagen niks doen is niet goed voor m'n hoofd vooral. Ik heb fysiek licht werk (vnl achter computer) dus dat is te doen, contact met cliënten is ook wel goed, want dan zit ik aangekleed en opgemaakt voor de camera en even 'sociaal contact'. En ik werk de hele week vanuit huis, dus kan tussendoor makkelijk even rondje lopen ofzo. Ik snap best dat je er even doorheen zit. Je hebt al zo onwijs veel TP's achter de rug en steeds maar die spanning en fysieke ongemakken + afspraken in DL, lijkt me echt heftig. Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt, want dan is de spanning weer even wat minder. Maar kan natuurlijk zijn dat de IVF idd e.e.a. wat in de war schopt, bij mij is m'n cyclus nooit meer de oude geworden na start IVF. Hang in there meis. Dikke knuffel.
Ja, zo werkt het voor mij inderdaad ook altijd wel. De afleiding, maar ook ´het sociaal doen´ helpt me altijd wel weer de dag door. de dagen moeten dan toch gewoon voorbij he. En de tijd gaat nou eenmaal sneller als je toch wat doet. Ik ben sinds een week heel goed bezig met veel fietsen naar het werk, savonds af en toe hardlopen en ook weer buikspieroefeneing en squats. Geeft meteen een fijner gevoel. Dus ik ga proberen dat vol te houden.
@blij83 het is ook allemaal niet niks. En die confrontaties zijn soms zo klote. Er gebeurt wat in je omgeving wat je helemaal van de wijs brengt. Zeker zo dat de nieuwe arts bij C&C meer ruimte geeft. Ik zou behandeling door haar ook prima vinden. Maar behandel gesprek vanwege taal barrière toch liever met c of c. De test locatie zit op de markt. Nr 25 dat was van die link die je doorstuurde. Had een afspraak gemaakt, maar volgens mij kun je dus ook gewoon binnen lopen. En je kunt de test ook prima achteraf doen. En hij is een week geldig volgens mij. Dus scheelt ook als je vaker heen moet
@blij83 ik ben deze week ontzettend emotioneel en slaap zo slecht dat ik ook even rustig aan doe. Ik ben nu ook LH aan het testen en zit al op cyclusdag 16. Terwijl toen ik met IUI begon (wel in gestimuleerde cyclus) had ik op dag 10-12 mijn LH piek. Ik heb toch het idee dat mijn lichaam van slag raakt van al die puncties op de korte termijn. In oktober punctie gehad, februari en nu misschien in mei. Als mijn luteale fase nu maar niet enorm kort wordt.
Ik twijfel nu. Ik dacht dat ik dat had gelezen, maar kan het nu nergens meer vinden. Zie nu dat er bij C&C staat 48 uur. Excuus als ik je nu op het verkeerde been heb gezet je kunt mogelijk nog handig met die 48 uur spelen, als je dan na afloop van een afspraak de test doet zodat je er 2 dagen gebruik van kan maken ik kijk nog even waar ik dit nu gelezen had
Oh he, dus ook zo vervelend aan het afwachten met die LH testen. Stressvol he. Het stelt mij wel een soort van gerust dat het dus blijkbaar vaker voorkomt dat een lichaam van slag raakt na een punctie en dat het dus even wat tijd nodig heeft om de draad weer op te pakken. Ik kan het me van mijn eerdere 2 puncties niet goed herinneren, omdat we toen een verplichte rustmaand hadden.
ik denk dat ik het al weet waar ik een gedachten kronkel had. Als Duitser kun je volgens mij 1x per week een test laten doen. Alleen hoe ze dat dan controleren weet ik niet. Want mijn gegevens zijn volgens mij niet gedigitaliseerd. Ze hebben wel mijn formulier ingescand, maar denk niet, dat, dat ergens gekoppeld is