oh spannend, morgen al @Wondertje2020 . Wel vervelend dat jij nog wel liever langer had willen stimuleren! Hoe was de echo? Wat hebben ze gezien? Heel veel succes morgen!
Dank je wel! Lief! Ik wil er verder niet teveel aandacht aan schenken over hoeveel follikels want dat weet ik pas na de punctie en dan weten we nog niet hoeveel bevruchtingen en hoeveel embryo’s. Focus op ons samen en onze laatste punctie met zoveel mogelijk bij elkaar zijn ook al kan dat fysiek niet. Dit is zoveel meer dan een punctie, dit is een kwetsbaar traject en onze droom van 6 jaar. De uitkomst van morgen en de dagen erna gaat ons toekomstbeeld bepalen. Het is nu of nooit en wij samen zijn het fundament. We zullen een plek vinden om dit samen te dragen. Voor nu leven we van dag tot dag, van moment naar moment en houdt de liefde voor elkaar en onze hoop op een wonder ons op de been.
Een hele dikke knuffel voor jou dappere @Wondertje2020 Zet hem op met de punctie en samen met elkaar. Stapje voor stapje. Hier wordt aan je gedacht!
Succes morgen @Wondertje2020! En wat een mooie post hierboven van je! Ik heb veel bewondering voor je!
Heel heel veel succes morgen @Wondertje2020 hopelijk kunnen jullie de aanloop er heen en het bijkomen er na zo veel als mogelijk samen invullen zoals jullie past. We denken allemaal aan je.
Hoi meiden, ik lees vaak mee, vaak om even te kijken hoe het gaat, zoveel bewondering voor jullie. En ik hoop en gun jullie allemaal stuk voor stuk een prachtig lief wondertje. succes @Wondertje2020
@blij83 @Gliss @2jongensmama @Parel30 @Betsies @Do1981 @Burb1988 @Asil @droomwens79 bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven!
Hoe is het gegaan @Wondertje2020 ? Hoe was het qua pijn en nu qua napijn? Heel veel sterkte met het herstel. En ik zal duimen voor mooie sterke eitjes, zaadjes en embryo's.
De punctie zit erop, zonder pijnstilling gedaan en echt amper pijn gehad! Wat een verschil met UZ Gent. Voel me prima, 7 eicellen en zaadcellen meer dan 7 miljoen wat voor ons een hele mooie opbrengst is! De arts en de verpleegkundige namen echt de tijd voor ons en de andere verpleegkundige was zo lief en betrokken. Daarna ook een heel fijn gesprek gehad over de mogelijkheden, we gaan voor een 3 daagse tp.
Wat fijn Wondertje. Dat klinkt allemaal heel rustig en positief! Deze stappen hebben jullie al weer succesvol afgelegd. Nu lekker bijkomen. En dan dus zaterdag de TP?
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - pauze voor TP 8 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF 1- TP 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF - TP 14 * Aicirtap (41) - 2e kindje - IVF 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, TP 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 10tp gehad - pauze Afspraken * 13 aug : Wondertje uitslag lab * 14 aug : Wondertje Verse Terugplaatsing * 14 aug - Blij83: Cryo Terugplaatsing * 23 aug - Droomwens79 start icsi 3 * 30 aug - Gliss - uitslag rest van MK onderzoek Testdatum * Zwanger Do1981 - IVF 1 TP 10