Jemig @droomwens79 wat heftig van die koortsstuipen!! En super spannend van de laatste icsi! Ik hoop zo dat dit dan de lucky one wordt. Wij hebben inderdaad ook al tp 10 achter de rug, maar nog goede hoop op wat de toekomst brengt @blij83 super dat jouw uitslag negatief was!! Het normalere leven weer terug!! @Wondertje2020 spannend om vroeger te gaan testen! Hopelijk heeft het lange wachten een mooi resultaat.
@Betsies jeetje meid voor jou ook al tp 10 geweest. Wat een strijd ook voor je kinderwens. Hoop zo dat het voor je wat goeds gaat brengen, jij mag toch naar IUI behandeling ivm je operatie? Had ik nu zoiets begrepen?
@Gliss fijn dat er meer onderzoeken komen! @droomwens79 oei wat eng die koortsstuipen. Goed dat hij verder wordt nagekeken. @Wondertje2020 de duimen draaien hier nog. Waren er nog anderen op het wachtbankje?
Ter update. Op 17 augustus bij Nij Geertgen geweest voor second opinion voor een 4de IVF poging. Ik had dr. Wissmann. Hij was verbaasd dat 1. de donor niet meer beschikbaar is van mijn dochter en 2. dat het umc utrecht mij verder niet wil behandelen. Hij ziet het wel zitten om nog een poging te doen. Omdat ik een poor responder ben wil hij een flair up / VUB schema doen. Iemand hier ervaring mee? Helaas geen punctie onder een roesje. Ze doen maar 1 embryo terugplaatsen op dag 3 of 5. Bij de echo zag hij 9 follikels in totaal en aan beide kanten! Er is nog bloed geprikt. Hij acht de kans op een goede zwangerschap klein, maar niet zeer klein/onmogelijk. De eicel kwaliteit is minder en daarnaast verhoogde kans op miskramen gezien mijn leeftijd (41 jaar). Ik moet 11 oktober terug naar de kliniek. Ik heb dan een gesprek met de psycholoog voor de screening. Is een formaliteit. En daarna gesprek met de arts. Tot die tijd ook nadenken of ik het wil. Dingen tegen elkaar afwegen en keuzes maken. Lastig! Ik was eigenlijk mij ook er al op aan het instellen dat er geen 4de poging meer komt. De reisafstand is wel een dingetje omdat ik met OV reis. Maar wat ik eerder moeilijk/lastig vind is dat de donor een van cyros/esb is. Mijn dochter is van een NL donor. Ik heb altijd gezegd geen buitenlandse donor, want die in meerdere landen kinderen kan verwekken plus het opzoeken van de donor lastiger is. Hoe zouden jullie daar in staan?
@aicirtap wat een lastige keuzes! Goed dat je gesprek hebt gehad daar en ze kijken naar de mogelijkheden. Hoe weten ze bij jou dat de eicelkwaliteit minder is? Weten ze dat door bevruchtingen of door delingen? Ben ik benieuwd naar. Maak jij gebruik van niet anonieme donor? Het is jammer dat ze dan niet van dezelfde vader zijn, dat zou ik ook wel willen in jouw situatie, als het zou kunnen. Maar die optie heb je dus niet. @Lisa280887 jij hebt toch zaaddonor gehad via cryos? Misschien kan jij daarover aircitap ook betere info geven? Betreft meerdere kinderen in meerdere landen etc wat zij schrijft.
Ja het gaat maar door he, Nouja, nu even niet hier nu heerlijk pauze en alle tijd om dik voor jou te duimen Wij gaan hierna licht stimuleren op een follikel en een eisprong maar mogen dan gewoon thuis zelfs proberen baby’s te maken dus geen dokters en verpleegkundigen die daarbij gaan ingrijpen de komende maanden. Dat geeft toch wel rust in mijn hoofd. Laten we hopen dat we allemaal snel goed nieuws hebben hier! ❤️ @aicirtap jeetje wat een lastige keuzes en wel heel fijn dat er nog opties zijn ooms was je al aan de verwerking begonnen van misschien geen vierde poging. Nu krijg je wel een mogelijkheid alle opties te overwegen en is het niet voor je besloten. Ik wens je veel sterkte en wijsheid bij die keuzes, ik heb er geen ervaring mee om donors te kiezen en snap je overweging ook vanwege de slechte publiciteit over donors die in veel landen doneren. Maar ik hoop dan zo dat dat door al die media misschien al meer aandacht krijgt?? Het is je in ieder geval van harte gegund om nog een kindje te mogen krijgen!
Wat een moeilijke afwegingen meid. Ik kan je daarin niet goed adviseren. Is er hier op het forum geen fijn topic voor meiden met ervaring rondom donoren? Misschien ook @Palmpje ? Heel veel sterkte met de moeilijk keuzes!
Hier zit ik op 11 DPO. Ik sta er momenteel heel gelaten in. Door de3x 1500 pregnyl is vroeg testen totaal onmogelijk. En eigenlijk geeft dat wel rust. Ik hoef me zelf niet iedere ochtend te bedwingen. Het is zoals het is. En kleine dingen die ik opmerk, zeggen dus ook niks, vanwege die pregnyl. Weet ook ook uit ervaring dat alle keren dat ik zwanger was het toch ook net anders voelde. Dus laat me zoveel mogelijk niet meer vd wijs brengen van kleine steekjes, borsten wel/neit gevoelig enz. Dat lukt aardig, maar met sommige momenten maken mijn hersenen even over uren. ? Ik ga dinsdag testen, dat is 15 DPO. Dan zou de pregnyl er helemaal/grotendeels uit moeten zijn en zou ik vanuit mijzelf een duidelijk test moeten hebben, als ik zwanger ben. Tenminste, zo was het in mei toen wel. Ik hooooooooooop het zo.
@blij83 herkenbaar betreft de overuren in je hoofd! Alleen afleiding helpt! Ik duim en leef met je mee! Ga denk ik ook proberen dinsdag te testen. Dan ben ik 12 dpo , ik wil toch niet eerder testen. Straks zie ik iets vaags en zit ik het hele weekend in de stress.
oh ja, zie je nou, met die dpo kom ik nooit uit. Ik tel altijd dagen na tp en nu met 3 daagse raak ik helemaal in de war.
Pfffff.....de afgeloprn wachtweek ging me petfect af. Maar nu wordt het moeilijk. Heb weer dat zeur gevoel ik mijn buik. En daar wordt ik altijd zo onzeker van. En denk heel in de verte iets te voelen in borsten. Maar ja, verre van duidelijk. Dus daar wordt ik ook onzeker van. Grrrrr......nog 3 dagen. Vandaag gaan wr vanmiddag naar zee. Morgenavond uit eten met een vriendin. Sushi restaurant. Ik mijd maar even de rauwe vis en beperk me tot alle andere lekkere hapjes. En maandag gewoon hard werken. Hopelijk vliegen de dagen voorbij. Hoe is het bij jou @Wondertje2020 ?
Raar hè, hoe dat in 1 keer kan omslaan? Ik word wakker met mega gevoelige borsten en haast dan maar naar het toilet want dan kan ik daarna niet meer testen. probeer me echt in te houden om niet te vroeg te testen. Ben er nog steeds van overtuigd dat ik zwanger ben, maar dit heb ik al zo vaak gehad. Maar dit komt alleen door weeïg gevoel in mijn buik en gevoelige en grotere borsten. Was dit niet zo, dan had ik er veel meer nuchter in gestaan. Veel plezier aan zee heerlijk! Ik heb vanavond vrienden uit eten en morgen lunchen met vriendinnen. Dus weekend gaat wel snel voorbij.
Dat van die borsten klinkt wel enorm hoopvol. Maar dat heb je dus vaker? Heel veel plezier met het uit eten en lunch.
@Wondertje2020 Hoe gaat het met je? He je een fijn weekend gehad met je vrienden en vriendinnen? Hoe is het met de testdrang? Hier is het weekend voorbij gevlogen. Erg genoten. Gisteren van dagje strand en vandaag kinderboerderij, even winkelen en vanavond uit eten met een vriendin. En tussendoor ben ik veel bezig net de cryo. Blehhhh. Was blij dat ik zoveel leuke afleiding had.
gaat goed! Hier ook t weekend voorbij gevlogen en heb een fijn weekend gehad. Ik schuif t testen nog even voor me uit!