@blij83 sleep je wel door de laatste dag! Ik ben meteen gaan plassen zodat ik niet meer kan testen haha! En mijn mail ook nog steeds niet geopend. Wat een week…
Dapper hoor Wondertje. Ik heb nu voor het eerst slecht geslapen. Mijn borsten waren vh gevoelig. Nu niet meer. . Denk game over. Morgen testen. Ben heel nerveus en eigenlijk ook al verdrietig.
Nu zit ik hier op mijn werk. Ochtend ritueel ging gelukkig soepel en gezellig. Nu ik hier zit, denk ik toch weer mijn borsten te voelen. Oh pfff....ik vind dit de allermoeilijkste dagen. Zo niet leuk. Nog 1 dagje en testen. Jij morgen ook @Wondertje2020
Hier is mijn menstruatie net gestart, dus we hebben ons aangemeld of we mogen starten, na 12.00 horen we het
knuffel lieverd, ik weet dat mijn symptomen door de progesteron komen. Dus probeer rustig te blijven.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - pauze voor TP 8 / RIF onderzoek * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF 1- TP 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF - TP 14 * Aicirtap (41) - 2e kindje - IVF 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, TP 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 10tp gehad - pauze Afspraken * 30 aug - Gliss - uitslag rest van MK onderzoek * 30 aug - Wondertje tel consult verpleegkundige * 31 aug - Gliss - onderzoeken RIF poli * 24 sept - Wondertje evaluatie gynaecoloog Testdatum * 27 aug - Wondertje Zwanger Do1981 - IVF 1 TP 10
Meeleesmelding Ik duim voor jullie @Wondertje2020 en @blij83. En super dat je kan starten @droomwens79! Hier net gebeld door de RIF poli, had gisteren en vandaag positieve ovulatietesten (vandaag knal). De afnames kunnen toch deze maand gepland worden en zijn volgende week dinsdag dan ben ik terug van vakantie, maar nog wel vrij, dus komt super uit. En kan dan volgende maand door met traject (1 maand vakantiepauze dus toch). Wat een geluk met de planning! De afspraak is trouwens dat ik in principe verder kan met traject volgende maand, start stimulatie menopur, maar als er dan schokkende resultaten uitkomen bij onderzoek (duurt ongeveer 2 weken), dan kan ik dat altijd nog afbreken/geen tp doen. Tot nu toe kwam er bij ons nooit wat uit, we zullen zien. Groetjes uit het Zeelandse
Wat fijn dat het toch deze maand kan! En klinkt als goed plan de campagne. Veel vakantie plezier nog.
Wat fijn! Proficiat. Klinkt altijd zo gek. Maar toch wel een fijne mijlpaal. Weet je al wat je gaat spuiten?
Ah wat fijn dat het deze maand al kan! Spannend ook weer! Ik ga hard voor je duimen, maar eerst ga je nog even genieten op het water!
@Gliss mooi dat de onderzoeken kunnen starten. Geeft weer perspectief en weinig vertraging voor de rest traject.