Hahahaha ja de eerste die dat serieus zegt schud ik wel even door elkaar hoor maar super, bijzonder en totaaaaal onverwacht is het zeker! Hahaha ja ernstig!! Dankjewel!! ❤️
*Breekt even in* Meid wat een prachtig nieuws en zo enorm gegund! Van harte gefeliciteerd ❤️ *Breekt weer uit*
Helemaal mee eens! Ik heb veel steun aan je gehad de laatste weken en ook aan @Do1981 en verder iedereen hier, ik denk dat mijn vraag verkeerd begrepen werd en toen voelde ik me verkeerd begrepen en werd ik emotioneel etc. Het is altijd een fijn groepje waar we verdriet en blijdschap mogen delen en dat vind ik nog steeds zo. Anders had ik in de afgelopen 8 maanden ook niet zo intens met iedereen meegeleefd. Ik zal proberen wat genuanceerder te schrijven. Maar vraag me dan vervolgens ook wat ik precies bedoel als ik een vraag stel en doe geen aannames. Dan kan ik het gewoon uitleggen.
@Betsies gefeliciteerd! Jij geeft aan dat alle verhalen dat je gewoon op de natuurlijke manier zwanger kan raken gewoon kloppen!! Wij gaan het ook op een zuipen zetten! Hoppa!!
whaaaaaa, meid. OMG Gefeliciteerd!!! Ik duim voor een plakker. Kan me voorstellen dat je dit echt niet kunt geloven. merk je iets qua symptomen? hier droom je van natuurlijk, maar nu gebeurt het. Lijkt me heel onwerkelijk
Logisch toch ook, al die emoties met alle hormonen en trajecten met z'n alle bij elkaar. Dikke knuffel voor jou!
Haha @Wondertje2020 dat dacht ik ook: vakantie en elke dag wel wat gedronken (waar ik normaal vrijwel niks drink) aangezien er deze maand geen tp is, wie weet is dat toch het gouden recept
Ooooh wat zijn jullie echt allemaal Ontzettend lief!! Tranen in mijn ogen (again) van al die lieve reacties!! En zeker meer mojito’s please, als dat het gouden recept is geef ik een rondje en dan proost op jullie allemaal!! ❤️
Oh mijn god wat enorm fantastisch! Dit is toch de droom of niet dan. Ik duim zo dat deze blijft plakken!
Na 3 dagen werken had ik wat afleiding op werk, maar in de avond als ik weer tot rust kwam namen de hormonen weer de overhand... Vandaag heerlijk dagje vrij en ga ik straks een strandwandeling maken met de kleine man. Bijna is het woensdag en dan de eerste follikelmeting, ben benieuwd wat de ovaleap doet, de decapeptyl laat in ieder geval zijn sporen na, blauwe plekken, rot prik steeds Lieve meiden nog bedankt voor jullie lieve reacties ❤
@Betsies hoe gaat het vandaag? Hoe zijn nu de stappen voor jullie verder? Via kliniek of ‘gewoon’ bij verloskundige? Of weet je het nog niet?