Fertility Fighters : Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI-traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gliss, 28 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Dankjewel meis, prive gaat het gewoon slecht, maar alles uitstellen is ook niet handig aangezien ik bijna de 42 aantik, goed met mijn man overlegd en toch besloten in mei cryo tp te doen tussen de 2 vakanties door

Gliss vindt dit leuk.
  2. droomwens79

Welke gebruik je??

3. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    deze van sensitest.. zie wel oploop maar echt geen knaller

Bijgevoegde bestanden:

4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik vind die dus echt drama, bijna mijn ovulatie mee gemist bij cryo (tp 2), gered door een echo.
    Maar bij jou is het ei soms ook laat toch?

5. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ah dat vind ik rot om te horen. Is dat vanwege je zus? (Je hoeft niets te vertellen wat je niet wilt hoor) Ik snap dat je wel verder gaat idd ivm de leeftijd.

6. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Gliss heb het de vorige keer volgens mij ook gehad rond cd 15 ..
    vorige keer schoof ook mijn cyclus op

Gliss vindt dit leuk.
  7. droomwens79

Ik heb altijd succes bij die van de action, terwijl mijn schoonzus deze juist top vindt:roflmao:

8. droomwens79

Ja me zus gaat enorm achteruit, binnen 6 weken nog meer uitzaaiingen erbij en lmuc heeft de prognose van 1 jaar bijgesteld na hooguit 6 maanden..
    Gisterenavond spoedscan gehad extra omdat haar oog vast staat en niet meer beweegt :cry: hij was al geel zeg maar. Vandaag gaan ze verder onderzoek doen. En daarbij heeft ze zoveel pijn dat we nu officieel gisteren zijn begonnen met morfine pleisters erbij.....

9. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig, ik weet niet goed wat te zeggen. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Heel veel sterkte!

10. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @droomwens79 wat een verdrietig bericht over je zus. En jullie dan ook nog in een zwaar traject. Heel veel sterkte met deze moeilijke strijd. Het is echt zo’n rotziekte.

11. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @droomwens79 wat ontzettend heftig. Hoop op een heel waardevolle tijd voor jullie samen. Lijkt me heel verdrietig, toeleven naar een einde. Veel te jong nog

12. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Vanmorgen ongesteld geworden. Nu weer aangemeld voor nieuwe cyclus. Terugplaatsing 10. Wel echt een mijlpaal eigenlijk, nooit verwacht bij het begin van het ivf traject

verder voel ik me klote vandaag. Kwam gisteren tot de realisatie dat de afgelopen maanden met medicatie wel weer veel van me hebben gevraagd. Ik ben niet gefocust op mijn werk, heb vaak weinig energie en geniet van weinig. Corona helpt natuurlijk ook niet.
    Alles is een sleur. Leef vaak van weekend naar weekend. Wil ook eigenlijk graag vakantie plannen, maar wil geen maand overslaan.
    mijn man is ook nog verkouden en snurkt hard daardoor en heb ik echt een heel korte nacht gehad. Voel me klote vandaag. Nergens zin in.

13. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.186
    1.986
    113
    Lieve Do1981. Ik herken het zo ontzettend wst je schrijft.
    Wij nemen nu bewust in juni een maand pauze omdat ik ook zooo moe ben van alles, zo gespannen ben enz. Veel huil. Doe van alles maar op de automatische piloot.

Maar misschien een tip. Wij hebben een vakantie geboekt in Limburg. (landal lommerbergen). Destijds met het idee dat we inderdaad geen mand wilde skippen. Landal heeft meerdere parken in Limburg. Dichtbij duitse grens. Mkcht je tzt dan toch vakantie willen en wel bijC&C de afspraken door wil laten gaan, is zoiets misschien een idee?

Do1981 vindt dit leuk.
  14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik voel me precies zo, moe, op, huilerig en onzeker. Dikke knuffel meiden allemaal, het is niet niks zo.

Wij zullen waarschijnlijk vanzelf pauze hebben afhankelijk van hoe het af gaat lopen..
    Wij gaan a.s. woensdag t/m maandag op vakantie in Drenthe, we weten nog steeds niet of we kunnen gaan. Het is 1u en 45min van kliniek, opzich te doen als je 1x moet komen, maar meerdere keren of als ik toch een bbz heb/miskraam krijg dan weet ik nog niet of ik wel wil.
    Baal verschrikkelijk want had erg uitgekeken naar een fijne vakantie even los van traject. Dat 'los' zit er nu sowieso niet meer in helaas. Bleh!

15. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @blij83 @Do1981 en @Gliss

volgens mij zitten we allemaal even in een dip. Mag ook wel, na zo’n lang traject en met zoveel emoties! @Do1981 helaas vreselijk herkenbaar dat gevoel van een 10e terugplaatsing. Ik heb eigenlijk 9 tp’s gehad maar 1 was tweeling bleek achteraf (bbz) dus die tel ik wel als 2. Is een gevoelsdingetje.. ook ontkenning van de laatste tp die niet doorging en nog eens de verse tp die in België nooit is gebeurd.
    Toen wij de eerste punctie zoveel embryo’s hadden, had ik het zelfs over embryo donatie! Dat was 2019...

@Gliss een paar dagen weg heb je echt wel verdiend na deze rollercoaster! Hoop t voor je dat het kan..

En verder zit ik al een tijd niet meer aan de hormonen maar ik word er wel verdrietig van dat we naar de laatste punctie toegaan. Stel het liefste het zo lang mogelijk uit. Maar dat is ook niet goed. Realistisch maar hoopvolle instelling is toch het beste.
    Liefs voor allemaal.
    De naam klopt nu wel echt , het is echt een gevecht, een gevecht voor hoop, gevecht tegen teleurstelling, gevecht met jezelf, gevecht tegen wanhoop en vechten voor je droom.

Gliss vindt dit leuk.
  16. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @blij83 goede tip. Hier heb ik al wel eens aan gedacht. Eind mei gesprek bij C&C, alleen lastige is dat kleine dan niet mee kan natuurlijk en wil wel graag dat man ook meegaat. Of zou dat wel kunnen denk je? Op zich kan die kleine gewoon in kamer erbij zitten met een filmpje, die zit dan gewoon rustig.

Eerst ook maar eens zien of ik weer mee mag doen. zou denken van wel, inmiddels ben ik toch wel behoorlijk zielig geval

@Gliss en ook voor jou @blij83 dikke knuffel. Wordt tijd dat de zon weer gaat schijnen

Gliss vindt dit leuk.
  17. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Wondertje2020 ook knuffel voor jou en ook voor alle andere meiden die een knuffel nodig hebben

Precies wat je zegt, het is echt een gevecht. En soms ben je weer even uit het veld geslagen

Gliss vindt dit leuk.
  18. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Het gevecht

Wanneer is liefde echt?
    Als je voor iemand vecht.

Al heb je die iemand nog nooit ontmoet
    Je weet dat alles er nu toe doet.

Je toekomstdroom voor deze mens,
    Ligt in die strijdvaardige kinderwens.

Waar je zo hoopvol aan begonnen bent,
    Het is een essentie, een fundament.

Dit beïnvloedt alle aspecten van je leven,
    Om je onvoorwaardelijke liefde te geven.

Aan dat wonder wat bezig is te ontstaan,
    Daarvoor ga jij dit gevecht aan.

Alle teleurstellingen, wanhoop en verdriet,
    Die je omgeving niet altijd ziet.

Ook een gevoel van kracht in moeilijke tijd,
    Vol overgave stort jij je in deze strijd.

Ik weet hoe het is en hoe het voelt,
    Daar is dit groepje ook voor bedoeld.

Ondanks alles is er toch hoop aanwezig,
    Wees trots op jezelf, je bent goed bezig.

Gliss, Do1981 en blij83 vinden dit leuk.
  19. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.186
    1.986
    113
    wat ontzettend heftig voor jullie allemaal. Heel veel sterkte met deze afscheidsfase.

20. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.186
    1.986
    113
    Ik heb er al vaker mensen gezien met kleine kinderen/baby's. En op de FB groep van C&C zag ik een foto van mensen die zelfs hun puppy mee mochten nemen, omdat ze geen opvang hadden. Dus denk als je het netjes vraagt dat het vast mag.

Deel Deze Pagina