Dat zou kunnen natuurlijk! Dan hoop ik hard voor je dat de samenloop zichzelf oplost en niet meer terugkomt! Ik heb deze ronde geen LH testen gedaan want daar bleek bij mijn bloedonderzoek bij dat de LH piek toont nadat de eisprong al geweest is, daar had ik even de ruimte niet voor. Wel heel goed op de signalen in mijn lichaam gelet maar verder eigenlijk gewoon vrij veel, niet expres gerichte, sex op het goede moment denk ik… En de acupunctuur heeft nog geprikt en was zo tevreden afgelopen maand, ik hoefde er geen kruiden bij, ze was verbaasd na alle hormoonbehandelingen was mijn lijf echt in balans, dat steunt ook natuurlijk! Maar loslaten doe je het nooit, dus dat was zeker niet de oplossing hoor
Gaat wel, elke dag is er een minder, het ziet er naar uit dat zondag de laatste punctie gepland zal zijn, vrijdag nog 1 x kijken.. helaas maar 2 follikels in de rechter eierstok. Links was niets zichtbaar. Volgens mijn arts raken mijn eicellen op ivm leeftijd (42) dus dit was een klap in mijn gezicht net. Hoop zo dat die 2 goed genoeg zijn voor icsi❤
ach lieverd wat klote! Hebben ze bij de uitgangsecho nog een vergrote follikel gezien? Want bij mij groeide er bij de afgebroken punctie ook niks aan de linkerkant en de keer erna wel! Zegt natuurlijk niks over jouw situatie , maar ik zeg even hoe het bij mij is gegaan. Edit: als dit ongevraagd advies is, dan bedoel ik het niet zo want de klap is al hard genoeg. Soms typ ik dingen te snel. Knuffel.
Ach jeetje snap dat dat tegenvalt. Hopelijk groeien er links toch ook nog wat mee ookal zien ze het nu niet. En anders idd hopelijk twee mooie follikels ♡ spannend zeg
@droomwens79 dat is niet wat je wilt horen eigenlijk. Geeft ook weer extra spanning, terwijl het allemaal al spannend genoeg is. Heel veel sterkte met laatste dagen spuiten. Ik stuur je digitale ‘zen’
Dat is zeker niet wat je wil horen @droomwens79 ik hoop dat er toch nog een verrassingseitje bij zit bij de punctie! (Want die laten ze wel sowieso doorgaan bij dit aantal?)
@Betsies wat een bijzonder verhaal blijft het. Wij gaan iig ook deze maand ons best doen. Het is misschien apart om te zeggen maar ik twijfel of ik volgende maand alweer wil starten met een cryo tp. Ik vind even een maand geen hormonen heerlijk en kom echt weer tot mezelf. Rond 22 sept start mijn cyclus weer en 24 sept evaluatie met de gynaecoloog. Ik denk dat ik die maand even oversla. Wil toch meer weten over die diagnose van gynaecoloog in lokale ziekenhuis en wat onze hoofdbehandelaar in de kliniek ervan denkt. Misschien vraag ik toch een extra controle of zelfs een MRI als ik deze cyclus weer zoveel pijn heb. Of intercollegiaal overleg tussen de beide gynaecologen. Ik vind het zonde om weer een embryo “te verspillen” als er meer aan de hand blijkt te zijn. Ik heb trouwens nog een tip voor de dames die progesteron ondersteuning nodig hebben maar Utrogestan heel vervelend vinden. Vraag om Crinone gel, is 1 x per dag een tube met gel die je in de avond inbrengt. Ik vind dat spul echt 100 x beter dan 3 x per dag Utrogestan. Ik had ook veel minder afscheiding ervan. Daarna dus wel hele heftige menstruatie.
@Gliss hebben ze bij afname voor onderzoek bij jou ook een hysteroscopie gedaan? Of had je dit onderzoek al gehad? Heb het even niet meer allemaal onthouden.
Ondanks deze 2, gaat de punctie door, alle hoop dan maar op deze 2, kan nog steeds niet bevatten wat ze gisteren zei en wat ik zelf zag
ach lieverd, ik snap het zo goed. Hoe voel je je eronder, dat deze punctie doorgaat? Het is zo naar, je gaat zo gewoon niet fijn een punctie in.. welke cyclusdag zit je nu? En is dit de eerste keer Ovaleap? In oktober had je de laatste punctie hiervoor toch? Dat is bijna een jaar geleden.
@Wondertje2020 lief ❤️ En ik begrijp heel goed die pauzewens, ik was ook zo blij met de momenten geen medicatie, heb vaker een pauzemaand genomen en dat voelde altijd zo zalig aan mijn lijf, als dat nu je gevoel is, gewoon volgen. En zeker al je vragen, wensen en twijfels neerleggen bij je arts! @droomwens79 maar dat is ook niet te bevatten en ook een enorm heftige boodschap!! Dikke knuffel lieverd en sterkte met de laatste loodjes tot de punctie!!
Nee, wel uitgebreid met de echo gekeken. Arts zag geen indicatie voor hysteroscopie en dat is ook nog niet eerder gedaan. Ik mag dat wel laten doen vanuit de kliniek eventueel, maar heb daar tot nu toe geen gebruik van gemaakt. Wacht eerst dit maar weer af. Heb kramperige buikpijn en nog bloedverlies na biopt. Zou alleen de dag van onderzoek zijn dus gebeld met Maastricht maar zolang het oud bloed is (is het) en geen koorts geen zorgen. Wel even rustig aan doen en in de gaten houden, pijnstilling zo nodig.
@Wondertje2020 goed bij jezelf blijven en als het fijn voelt om pauze te nemen en gesprek af te wachten, zeker doen! @droomwens79 ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar leef met je mee! Echt rotnieuws heb je gehad en ik duim voor je dat t toch succesvol gaat zijn.
https://www.nu.nl/opmerkelijk/6154790/pijlstaartrog-in-dolfinarium-zou-moeder-zijn-geworden-zonder-bevruchting.html De wonderen zijn de wereld nog niet uit…
De punctie staat officieel ingepland voor a.s dinsdag 08.30, moet nog 2 dagen extra doorspuiten en zondag avond ovitrelle zetten. Er was een 3de follikel in de groei 2 van 17/18 en 1 van 14 op na dinsdag, spannend! Krijg geen echo meer, dus ben benieuwd hoe of wat. Wel mag mijn man godzijdank bij mij blijven tijdens de punctie❤
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - op naar TP 8 / in afwachting RIF onderzoek * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF 1- TP 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF - TP 14 * Aicirtap (41) - 2e kindje - IVF 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 3, TP 10 & 11 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 10tp gehad - pauze Afspraken * 7 sept - Droomwens79 - punctie icsi 3 * 9 sept - Droomwens79 - lab belt met uitslag * 12 sept - Droomwens79 - TP ?? * 16 sept - Betsies eerste echo * 21 aug - Gliss - TC uitslag RIFonderzoek * 24 sept - Wondertje evaluatie gynaecoloog Testdatum * 7 sept - Gliss - natuurlijke cyclus * Zwanger Do1981 - IVF 1 TP 10 Betsies - spontaan (na ICSI 3)