Fertility Fighters : Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI-traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gliss, 28 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier aan het aftellen tot de menstruatie (denk di/woe) zodat we weer een nieuwe cryo ronde kunnen beginnen. Heb nog steeds een menstruatie achtige zeurende buikpijn en wat bruin bloedverlies sinds biopt dinsdag, duurt wel lang.. (zou alleen zelfde dag zijn). Hoop dat mn bms goed hersteld bij menstruatie :confused:
    Hoef me gelukkig niet druk te maken over de cyste bij uitgangsecho want die was dinsdag weg op de echo :)

Dit weekend nog even terug naar de boot, ligt in Zeeland en genieten van mooie weer. Zeilen en suppen :)

Leraje, Parel30, 2jongensmama en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat er nog eentje is @droomwens79 op naar prachteitjes op dinsdag!!
    En het begint wel echt te landen, mega blij maar ook mega spannend!! Al focus ik op het geluk want iedere dag zijn we er een verder dan ooit!

@Gliss klinkt ook goed bij jou! Fijn om weer uit te kijken naar de start! Nu met de nieuwe medicatie dan toch?
    Geniet er van, zalig weekend om te zeilen en supper!
    Ps na mijn baarmoeder hersteloperatie ook wel lang kramp en licht bloedverlies gehad.

droomwens79 vindt dit leuk.
  3. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @droomwens79 succes naar de punctie. Goed dat dit samen kan. Ga voor je duimen voor een kwalitatief mooi resultaat. Hoe gaat het spuiten nu?

droomwens79 vindt dit leuk.
  4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja klopt, menopur en pregnyl als t goed is, om het bms hopelijk wat dikker te maken + ovulatie timen

Betsies vindt dit leuk.
  5. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Nog steeds hetzelfde, maar ik heb nu wel zoiets van einde is inzicht. Dat helpt wel mee erin:thumup: mijn buik is bond en blauw dat wel :(

Hopelijk zijn ze alle 3 goed genoeg voor icsi

Ja betreft mijn man erbij, zag vandaag alleen koppels. Dus ik zei is er versoepeling geweest, want ik kan het nergens vinden. Zegt ze ja bij bepaalde afspraken mogen de partners erbij zijn. Ik zeg echt wat fijn zeg!

Leraje, Betsies en Wondertje2020 vinden dit leuk.
  6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Je lichaam zal wel eventjes van slag zijn erdoor, hopelijk hersteld het snel lieve gliss, geniet van het mooie weer op de boot!

Gliss vindt dit leuk.
  7. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Gliss wij gaan morgen ook suppen op zee! Ben heel benieuwd! Jij veel plezier morgen , klinkt als een fijn weekend om je gedachten even af te leiden en leuke dingen te doen. Gaan wij ook doen!

8. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ik heb die gedachte ook nu punctie 4 is geweest, nooit meer een punctie! Echt zo fijn! We hebben al besloten dat we deze cyclus overslaan. Even rust. Ben zo opgelucht.

droomwens79, Betsies en Gliss vinden dit leuk.
  9. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Leuk! Jij ook veel plezier! En het wordt heel mooi weer :)
    Ik vind het erg leuk om te doen, hebben inmiddels zelf 2 tourboards (zijn wat smaller en langer) en maken ook wat langere tochten. Echt goed voor je core ook, omdat je steeds in balans moet blijven.

droomwens79 en Betsies vinden dit leuk.
  10. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Wat fijn @droomwens79 dat je er nu samen met je man heen kan, dat verlicht ook weer he! Laatste stukje!! You van do it!!

@Wondertje2020 wat fijn dat de pauze en jullie besluit nu zo een rust geeft, dat lijkt me een goed gevoel in je hoofd. Dan vandaag heerlijk suppen!! Superleuk!

@Gliss volste vertrouwen in nieuwe ondersteuning bij jou! Altijd fijn een nieuwe formule! En jij ook heel veel plezier dit weekend op de Sup en de boot! Hier is het nu nog bewolkt maar het wordt straks heerlijk weer geven ze af :)

Wondertje2020, droomwens79 en Gliss vinden dit leuk.
  11. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dankjewel dat je dat zegt! Soms even nodig dat iemand er nog wel in gelooft voor jou ;)
    Eigen vertrouwen is ver te zoeken op het moment en merk bij mijn man ook (die me normaal op de been houdt met hoop), ookal zegt hij er niet veel over.

Voelt een beetje alsof ik komend jaar/2 jaar nog even alles uit de kast haal om dan tot de conclusie te komen dat t definitief niet gelukt is, maar dat ik wel alles geprobeerd heb :(
    Dat gevoel van, waarom geef ik het niet gewoon op? Maarja, daar ben ik dan ook nog niet. Zeker met nog 5 kansen in de vriezer (waavoor enorm dankbaar, want 12 kansen in 2 ivf is veel weet ik). Maar als er 7 niet lukken, waarom met deze 5 dan wel.
    Knop moet nog even om (pauzeblues, daarom heb ik niet graag pauze). Vaak gaat t iets beter als ik weer begonnen ben, dus hoop ergens volgende week

Betsies en Leraje vinden dit leuk.
  12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik snap je gevoel heel goed, maar van de hoeveelste terugplaatsing was @Do1981 nu uiteindelijk zwanger? De tiende?

13. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je gevoel ook goed hoor @Gliss en het is gewoon lastig dat de pauzes blues veroorzaken bij jou, dat maakt het nog zwaarder.
    Ik heb voor het vertrouwen echt heel veel gehad aan de hypnofertility audio’s van bee mom. Er staan er twee gratis op haar site en die gaven mij echt wel al rust.
    Maar ik durf wel te vertrouwen voor twee voor je hoor kan jij het straks weer overnemen bij je nieuwe start! ;)

Gliss vindt dit leuk.
  14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Rationeel weet ik ook dat het nog niet geheel kansloos is hoor, ik voel het alleen (even?) niet meer.

15. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    ja klopt ja, de 10e.

Ik snap je heel goed @Gliss
    Hoop echt dat er wat uit de onderzoeken gaat komen bijvoorbeeld. Dat je toch het gevoel hebt dat je nog weer wat anders kunt doen en dat, dat weer een nieuwe impuls geeft.
    Het voelt soms zo uitzichtloos.

heel goed om toch de stap te zetten om een pauze in te lassen. Het is best even een drempel, maar goed voor lijf en geest

hoop op een heerlijk zonnig weekend voor jullie en alle andere meiden!

Wondertje2020, Leraje en Gliss vinden dit leuk.
  16. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Sprak net een lotgenoot die ik via Freya heb leren kennen dat ze na 6 puncties ermee stopt en niet naar punctie 7 gaat.. dan denk ik echt : wow dat je dat zo lang hebt volgehouden.. dat zou ik echt niet kunnen..

Parel30 vindt dit leuk.
  17. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    snap je gedachten heel goed , heb ik ook na zoveel terugplaatsingen.. maar pauze doet mij juist wel goed, dat is nu anders..

Betsies en Gliss vinden dit leuk.
  18. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    wij hebben ook een tourboard gekocht maar deze is voor 2 personen met 2 peddels. Ik moet het nog leren. Maar op zee echt fantastisch, we hebben veel vissen en kwallen gezien.

Bijgevoegde bestanden:

droomwens79, Betsies en Gliss vinden dit leuk.
  19. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Wat gaaf een tweepersoonssup!! En heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!

Wondertje2020 vindt dit leuk.
  20. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Parel30 en @aicirtap hoe gaat het met jullie?

en @droomwens79 is het allemaal een beetje geland betreft je tweede follikelmeting en hoe gaat het met je zoontje?

droomwens79 en Parel30 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina