Nouja zeg, dat ze je zolang in spanning laten, wat een onvriendelijke aanpak zeg Ook dat je geen tijdvak hebt waarin ze bellen bv 9-12 ofzo. Fingers crossed voor jou ♡
@Wondertje2020 dat klinkt zo fijn dat jullie weer zo nader tot elkaar komen en zo ontspannen fijne dingen doen samen! Heerlijk!! Lief dat je er naar vraagt, ik had een mega spannende dag want ik had sinds dinsdagavond ineens af en toe wat bloedverlies, niet helderrood maar wel meer dan bruinverlies dus vandaag echo. Het zit op de juiste plek, lijkt wat priller dan 5,4 (5?) is mm werk natuurlijk! Maar geen bloed in de baarmoeder dus waarschijnlijk de baarmoedermond. Mega deuk in het vertrouwen en moet echt weer opnieuw gaan opbouwen maar vk was positief gestemd. @droomwens79 duim hard voor jouw mooie uitslag van vandaag! @Do1981 het blijft ook gewoon spannend, dat stopt ook niet meer denk ik, gelukkig bijna die 20weken! Dikke knuffel want down is gewoon niet fijn! @Gliss oehhh ieder spuitje is er weer een op weg naar een top terugplaatsing! @2jongensmama 30 weken alweer! Man dat gaat echt al hard!! Spannend die stuit! Hopelijk draait hij zelf nog!! Heb je geen belletje aan een ketting? Vertelde laatst iemand dat ze daardoor wel eens verkeerd om komen te liggen… @Parel30 ik had iedere keer weer andere bijwerkingen met de estradiol, het voordeel vond ik wel dat het heel duidelijk was wanneer wat gepland was en altijd goed bms gehad in die cycli.
Pff wat een spanning met dat bloedverlies @Betsies gelukkig ziet het er voor nu goed uit. Wanneer heb je weer echo?
Nou echt in de laatste 5 minuten belde ze, 4 eicellen gevonden, 3 geschikt voor icsi, 2 bevrucht en die delen voor nu netjes door. Hopelijk halen ze ook beide dag 5 voor de TP voor a.s zondag❤
Ooh lieve @Betsies wat spannend zo met dat bloedverlies ineens Duimen dat het gewoon goed blijft gaan ❤
@Betsies wat een schrikken dat bloed. Ik heb zelf gehoord van iemand die ook veel bloedde dat het idd de baarmoedermond was. Maar lijkt me erg angstig. Gelukkig zit alles op de goede plek en is bbz uitgesloten. Wanneer heb je nu de volgende echo? edit: las het antwoord al
Alleen dat ze beide mooi deelde, als ze beide zondag halen worden ze allebei terug geplaatst, dus het wordt tevens onze laatste TP ook.
Ohh wat ontzettend spannend meid. Wat rot dat je ook nog dat bloedverlies moet meemaken. Fijn dat de verloskundige positief gestemd was. Wanneer is je volgende echo?
Mega spannend zeg!! Er wordt hier hard voor je geduimd en aan je gedacht, dat zal vast iets goeds doen
nee heb geen kettingen om, überhaupt geen sierraden i.v.m. werk (en ik ze zeker kwijt raak door af en aan doen). Ik praat wel veel... misschien ligt het daar aan?! . nee maar komt vast goed. Ze zeggen dat ze nu nog alle ruimte hebben. dat voelt wel anders, maar ik geloof ze maar haha.
Nou dat snap ik! Fijn over een week weer, al zal dit wel een van de langste weken wachten worden. Sterkte meid! En we duimen hard dat alles goed zit en blijft zitten daarbinnen! Groei baby groei!