Pff wat pittig weer voor je @Wondertje2020. Ik snap heel goed dat je bezorgd bent na alles wat je hebt meegemaakt. Hopelijk geen koorts dit weekend en kan je snel terecht als je maandag belt!
Och meid. Je zit wel in een bizarre rollercoaster zo met je lijf zeg. En ik vind ook dat ze maar een goed en fatsoenlijk moeten onderzoeken waarom en hoe en wat.
Ik herken dit heel erg, merk ook dat ik “traject moe” aan het worden ben. En ook dat mijn lichaam er klaar mee is. Terwijl ik me mentaal eigenlijk goed voel.. hoop voor je dat de week snel voorbij gaat en je beetje snel herstelt van de punctie
@2jongensmama ben er ook wel beetje klaar mee nu hoor.. lichaam wil gewoon rust.. dus eerst onderzoeken voordat ik verder ga met de cryo terugplaatsingen. We weten nu zeker dat we het zo gaan doen.
Succes morgen @droomwens79 (eigenlijk vandaag) vandaag een betere dag hier met pijnstilling en zelfgemaakte mojito’s hihi
@Wondertje2020 wat fijn dat je een betere dag had en klinkt als heel prima pijnstilling @droomwens79 heel veel succes vandaag!
Onee he, ik heb weer steeds geen meldingen Heel veel succes @droomwens79 ! En @Wondertje2020 ik hoop dat de mojitos vandaag ook nog goed voelden grapje
Jaaaa goed! Ben net thuis, liep allemaal uit daarzo en vanmorgen zijn we wezen wandelen voor afleiding en steeds kijken of we niet gebeld werden. Maar de TP zit erop, beide embryo’s zitten aan boord❤❤ nu afwachten
Ben zo blij dat alles is goed gegaan @droomwens79 ! Wat een spannende week heb je achter de rug en ga je ook tegemoet!
Jaaaa zeg dat, afgelopen week was echt elke dag overleven leek wel. We zaten iets langer te wachten dan normaal, maar het was het wachten waard
Graag gedaan Gelukkig wel goed, veel afleiding en dan donderdag de echo, hopelijk geeft dat al het vertrouwen weer terug, maar ik voel me zwanger dus dat is een prettige bevestiging!