Wat fijn❤ op naar Donderdag! @Wondertje2020 hoe gaat het met jouw pijn? Helpen de pijnstillers voldoende?
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - op naar TP 8 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF 1- TP 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF - TP 14 * Aicirtap (41) - 2e kindje - IVF 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 3, TP 10 & 11 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 10tp gehad - pauze Afspraken * 14 sept - Gliss - echo CD10 * 16 sept - Betsies eerste echo * 21 sept - Gliss - TC uitslag RIF- onderzoek * 24 sept - Wondertje evaluatie gynaecoloog * 24 sept - Droomwens79 - mck belt * 19 okt - Droomwens79 - consult tel * 10 november - Wondertje - intake onderzoek endometriose Testdatum * Zwanger Do1981 - IVF 1 TP 10 Betsies - spontaan (na ICSI 3)
Heb net telefonisch consult gehad met de gynaecoloog van het ziekenhuis en gezien de klachten krijg ik in november een intake voor onderzoek naar endometriose. Ik moet de komende maanden de klachten bijhouden in de cyclus. Dus ons traject staat de komende tijd even “on hold” ..
Oké dat is nog niet eerder onderzocht of vermoeden van geweest? Hoe voel je je erbij? Wel heel goed dat ze grondig kijken en onderzoeken denk ik.
@Gliss en @Betsies Het is nooit eerder onderzocht trouwens en nooit vermoeden geweest omdat ik de klachten / symptomen niet had. Ik voel me er een beetje apart over. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik ben wel blij dat ze mijn klachten serieus nemen maar een zwangerschap lijkt nu verder weg dan ooit. Ik heb de vorige keer al 8 maanden! gewacht op een terugplaatsing.. hoe houd ik dat geduld nu vol.. raak een beetje onverschillig van alles zo..
Zelf ook beetje een rotdag, blok op buik en borst. Vanmorgen is mijn zwager overleden (gister 38 geworden, man van mn stiefzusje en vader 2 kleine kinderen). T zat eraan te komen maar als t dan definitief is toch heftig. Zaterdag de uitvaart.
Jemig….ik ga jullie gewoon allebei extreem stevig knuffelen @Wondertje2020 en @Gliss Wat is het leven toch onnavolgbaar soms…
Wat verdrietig dit, zo jong. Krijg er een brok van in mijn keel, heel veel sterkte met het verlies en het afscheid zaterdag.
Kan me voorstellen dat het dan wel extreem ver weg voelt. Maar als het gerelateerd is aan het feit dat je moeilijker zwanger wordt, dan zou het wel fijn zijn als ze er achter komen.
ja daar heb je wel helemaal gelijk in, wat een lieve opbeurende opmerking! Dank je wel! Hoe gaat het met jou?
Goed, ben net sinds een halve week begonnen met de decapeptyl (en sinds vandaag geen pil meer, yesssss), dus we bouwen echt op naar de icsi! Vanaf zondag gonal-f erbij, en dan 9 dagen erna de eerste echo. Had net in andere topic een update gepost maar (nog) niet echt last van bijwerkingen, alleen dat ik 's avonds laat moe ben/in slaap val op de bank (dat doe ik normaal echt niet, ik ben meer van het type 'ligt nog 3 kwartier wakker in bed voor ik in slaap val ') en ik had het een paar keer warm (ben normaal type 'koukleum'), maar geen opvliegers (nog). Dus tot nu toe heb ik er geen problemen mee, hopelijk blijft dat zo! Moet het tenminste tot de eerste echo blijven gebruiken, dus dat is nog wel ruim 2 weken vanaf nu.
Jeetje @Gliss gecondoleerd, sterkte de komende tijd! Dikke knuffel voor jou. @Wondertje2020 hopelijk zorgt het onderzoek voor antwoorden, want wat een geduld moet jij hebben zeg!
Lieve @Gliss gecondoleerd met dit grote verlies, ook zo jong nog Sterkte voor iedereen aan jouw kant ❤ @Wondertje2020 wat ben ik nu al benieuwd wat dat onderzoek je gaat opleveren, jullie traject krijgt steeds een knauw van onbegrip ook. Knufff
Wat fijn dat je eindelijk mag starten met het traject en je spuit best lang de decapeptyl. Heel veel succes weer in deze spannende fase!