Ik weet ook niet wat te zeggen behalve huilen. Ja verloskundige, over paar dagen weer contact en dan eventueel controle echo.
Och betsies. Wat vreselijk! Wat is het toch ontzettend wreed. Heb er echt geen woorden voor. Heel veel sterkte met dit ontzetend oneerlijke verlies.
Oh meiden, wat een ellendig nieuws de laatste dagen. @Betsies tranen in mijn ogen. Wat ontzettend wreed. Na een goede echo en dan dit. Misschien stomme vraag, maar weet je het zeker? Het kan ook bloedverlies ergens anders van zijn natuurlijk Onbeschrijfelijk wat een verdriet, zo oneerlijk. @Gliss wat fijn dat het een mooi afscheid was. Fijn dat jullie gisteren zo’n relaxte dag hadden. Veel afleiding vandaag richting spannende afspraak morgen. @2jongensmama wat naar van je schoonvader. Hopelijk snel een goed behandelplan. En bloedvergiftiging is ook heftig, hopelijk knapt hij snel op. Knuffel voor alle meiden die het nodig hebben op dit moment.
Nee ik blijf toch hopen op een wondertje en dat jullie kleintje blijft zitten en groeien. Oh meid, wat ellendig voor je wat wreed en mega oneerlijk! Mega mega oneerlijk
Dat is echt heel lief, helaas met depijn die ik heb en de mate van bloedverlies, geloof ik daar niet meer in
Komende 48 uur worden spannend idd!❤ Wilde hier al een vraag stellen maar heb ik niet gedaan vanwege jullie verdriet. Heb do een pb gedaan daarom.
Maar het verdriet en jullie spannende 48 uur mogen er gewoon allebei zijn! Wat mega spannend voor jullie!! En hou ons maar graag op de hoogte!
Zal het eventjes kort toe lichten onze situatie Zondag 12 september bij de TP kregen mijn man en ik te horen dat beide embryo’s achter liepen in ontwikkeling. Was voor ons de eerste keer dat we dat hoorde bij een TP. Dagen erna rommelig in de buik met steekjes en krampjes tot afgelopen donderdag avond. Zoveel kramp uur lang had ik er last van en zei ik nog ik bel mck als dit zo blijft. Maar het zakte af na een warme douche. Vrijdag was ik 10dpo en ik wilde eerst niet testen maar kon het niet laten. Negatief natuurlijk, dus zaterdag weer een test gedaan op 11dpo weer negatieve test. Onze droom spatte uit elkaar omdat ik heel goed weet bij negatieve test op 11dpo ik daarna nooit positief meer testen. Toch op 12dpo gisteren weer getest, en er kwam een lichte streep bij, en vanmorgen liep die verder op met 13dpo. Het enige wat wij nu hopen is dat de testen verder gaan oplopen......
Ik ben ook heel benieuwd @droomwens79 mooie en verdrietige momenten kunnen hier volgens mij naast elkaar gedeeld worden Edit: ik zie je reactie, wat spannend. Wat een verassing. Ik ga keihard duimen! @Betsies meid ik heb het zo met je te doeb, ben er naar van. Hele dikke knuffel ♡
We zijn beide in onzekerheid en met stomheid verslagen erdoor. Over minder dan 48 uur is onze testdatum voor mck. Het wordt dus erg belangrijk wat de testen morgenochtend aangeven.
Nee ik herken het en je weet het zelf gewoon het beste. Ook wat enorm rot van de pijn meid zo verdrietig iets en dan nog zoveel pijn. ❤️❤️❤️❤️❤️
Superspannend en echt heel goed nieuws @droomwens79 dat is serieuze oploop! Ik hou van silver linings (wat zeg ik een gouden randje!) zeker op dagen als deze!!
Ik zie trouwens wel echt ook wat op die van 11 dpo. Maar waarschijnlijk zag je dat pas goed toen het was opgedroogd