11dpo en 12 dpo ochtend, 12 dpo is nat dus vergelijking is niet helemaal correct, maar er is weinig verschil. In t echt zijn het roze streepjes en duidelijker dan op de foto wel. Maar misschien zien jullie wat ik bedoel
Nee het is geen mooi lijntje idd, hij kwam ook raar op kleur. Dankjewel voor de bemoedigende woorden, ik moet beetje vertrouwen proberen te houden (maar tegelijk waken tegen onrealistisch worden natuurlijk)
hij lijkt niet helemaal goed door te lopen idd. In de basis vind ik hem zeker niet minder donker. Die eerste periode is gewoon zo spannend. hoop dat het je lukt om vandaag verder niet meer te testen. Super lastig natuurlijk ik zat nog even naar mijn kv testen te kijken en daar was de oploop soms echt super minimaal. Je ziet pas echt oploop dan als het helemaal opgedroogd is en zelfs dan nog is het lastig te zien. Ik had op 17 dpo pas een echte knaller (net zo donker), dat is vrij normaal. Dus verkijk je niet op hoe snel je oploop zou moeten zien
Ik zou de moed echt nog niet opgeven, lijntje loopt raar door maar lijkt op plekken toch wel donkerder. Ik blijf gewoon keihard voor je duimen.
@droomwens79 heel veel sterkte vandaag!! @Gliss Pfoeh spannend hoor dat testen, ik sluit me bij de anderen aan, niet zo een lekker doorgelopen test. Hopelijk morgen weer een betere want dit maakt zo onrustig! @Parel30 wat een tegenvaller dat het bms al afnam! Maar wat goed dat ze hier graag het beste voor willen. Maar toch is het stom want je hebt je er zo op ingesteld! Op naar een mega mooi bedje in de buik komende maand! @Wondertje2020 jeetje de evaluatie was niet wat je hoopte en verwachte denk ik. Bijzonder dat de pijn niet verder onderzocht wordt. En drie in tien maanden is niet echt een hoog tempo. Ik duim toch hard voor de volgende want dat is dan nummer vier van deze ronde en die moet het wel worden!! Ik lees wel steeds mee maar ben nog veel moe naast halve dagen werken deze week, maar leef met iedereen mee hoor!
@Betsies hoe is het met je? Zie weer opgestart met werk en moe, maar emotioneel en fysiek gezien? Zo'n heftige tijd voor je
Ja het gaat wisselend, voel me langzaamaan weer steeds meer mijzelf. Lichamelijk heel goed dat ik het bij halve dagen werken heb gehouden. Emotioneel, soms kan en wil en kan ik het er over hebben, soms vliegt het me aan en wil ik alleen maar hersenloze afleiding (Thanks Netflix!) Maar ik kom er wel, positieve gedachten komen met kleine beetjes steeds weer meer naar boven
Hoe verdrietig het ook is en ook nog wel even zal blijven, klinkt als een normaal verwerkingsproces. Goed dat je nog die grenzen aanhoudt met werken, goede zelfzorg belangrijk nu. Hoop dat het langzaam verder met stapjes vooruitgaat. Heel veel liefs!
Breaking nieuws We zijn geweest en we zijn even helemaal van pad af, we zijn gewoon zwanger op de juiste plek, ik reageer later uitgebreider
Sorry dat ik inbreek, ik lees vaak mee hier. @droomwens79 wow! Wat een wonder! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal. Zou het misschien zo kunnen zijn dat je zwanger was van 2 kindjes en eentje het niet gered heeft? Wat een rollercoaster zeg. Gefeliciteerd met dit mooie nieuws en ik blijf je volgen! ❤️ @Gliss oh wat spannend meid! Wellicht nog even een andere test proberen want deze lijkt inderdaad niet helemaal goed te zijn en kan gewoon aan de test liggen. Ik zie ook geen afloop in elk geval! Ook voor de andere dames hier heel veel geluk en sterkte gewenst.
@Wondertje2020 wat lief, jij ook bedankt! Er zijn maar weinig mensen die echt begrijpen hoe een (langdurig) fertiliteitstraject eruitziet en aanvoelt. En ik zou het zeker wel fijn vinden om (in de toekomst) mee te gaan schrijven hier. Op dit moment ligt ons traject stil vanwege lange wachttijd voordat we terecht kunnen in Gent voor een intake en ik heb misschien een operatie nodig voordat we echt weer van start kunnen, het kan zomaar nog 6 tot 9 maanden duren ben ik bang in de tussentijd blijf ik Gent stalken en mail ik elke 2 weken of ik eerder terecht kan haha. Wie weet!