Update: hier heel duidelijk het gevoel dat er niets meer gebeurt in m’n buik (eerst wel heel sterk dit gevoel gehad, vanaf 10dpo). Net een test gedaan en deze was negatief (terwijl mijn hcg-waarde woensdag nog 69 was).
Oh noooooo een test hoort niet negatief te zijn bij zo een hcg waarde! (was het een gevoelige of gewone test?) Potverdikke dat was niet de bedoeling!!! Dikke knuffel dat was niet wat je wilde zien
Een gevoelige test. Ik test normaal nooit. Dit is de eerste keer dat ik twee keer getest heb in dit traject. Normaal wacht ik het bloedprikken af. Maar heb een doosje met allerlei tests gehad (LH en HCG) van een vriendin met de woorden: anders moet ik ze weg gooien (heeft twee kinderen gekregen in de tijd dat wij in het ziekenhuis lopen). Dus heb het doosje maar tevoorschijn gehaald omdat ik gisteravond naar bed ging en voelde dat er ineens 0 gevoel meer was in m’n buik. Vannacht de eerste test gedaan (digitale) die gaf nog 1-2 aan. Vanmorgen wist ik het eigenlijk zeker (dit loopt écht als een malle terug) en deed ik die sensitest. Foto van de test van vannacht: Vanochtend:
Nee dit had gewoon een dikke streep moeten zijn. Onder welke noemer valt zo’n zwangerschap nou eigenlijk? Biochemisch of vroege miskraam? Wat is het verschil?
Ja ik lees er verschillende dingen over. Er wordt in Nederland vaak geschreven dat je van een biochemische zwangerschap kunt spreken als je bijv 10 dpo een positieve test hebt, maar op je nod al niet meer. En als je bijv op 18 dpo nog een positieve test hebt, dat het dan een vmk is. Wat maakt het ook eigenlijk uit, het is gewoon weer mis gegaan, konden we maar even in de toekomst kijken zodat we wisten dat het uiteindelijk allemaal goed komt met ons..
@Saar1988 wat naar. Het is idd geen heel goed teken. Op zich hoeft het gevoel van ‘niks voelen’ niet echt wat te betekenen. Ik heb dat ook veel gehad. Het is weer snoeihard meid. Wanneer mag je weer bloedprikken? Hopelijk dan duidelijkheid
Ik heb de afspraak eigenlijk afgezegd. Ik voel dat ik ongesteld ga worden en wat mij betreft is het dan niet nodig. De eerste keer was mijn hcg-waarde in 2 dagen ook naar 0 gezakt.
Snap je wel. Waarom bloedprikken om dag nog weer een extra teleurstelling te krijgen. Zou ik ook doen. Misschien eens in het ziekenhuis bespreken wanneer het tijd is om te bespreken wat voor extra onderzoeken er gedaan kunnen worden. Volgens mij kun je nog net niet spreken van rif (repeated implantation failure), maar misschien alvast eens een balletje opgooien wat ze evt verder kunnen doen en wanneer? sterkte meid met het verwerken van deze klap weer
Zelf heb ik het gevoel dat mijn lichaam misschien zelf niet genoeg progesteron aanmaakt. Maarja, tijdens de verse tp heb ik dit wel ingebracht en mocht het ook niet baten. Ik sla nu even een cyclus over en zal inderdaad even telefonisch contact opnemen komende week. Dank voor het meedenken.
Dank voor het warme welkom, heel lief! @Gliss wow wat een knaller op 12 dpo al! Hier waren de krampen juist een goed teken! Super spannend. @Saar1988 ah nee dat meen je niet! Je kent je lijf zelf het beste natuurlijk, wat verdrietig dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Veel sterkte en een dikke knuffel!
dat gevoel herken ik. Ik had vaak op 7/8 tm 9/10 last van buikpijn. Maar ik gebruikte wel altijd utrogestan. Waren ze bij mij heel makkelijk mee met voorschrijven omdat ik anders op 9 dpo ongesteld wordt. Sowieso zijn ze daar in mijn ziekenhuis vrij makkelijk mee. Misschien kun je dat eens vragen. Maar kans is groot dat het daar niet aan ligt helaas. Bij mij denk ik dat het toch gewoon eicel kwaliteit was, maar ben ook wat ouder natuurlijk maar dat is allemaal van latere zorg. Nogmaals sterkte
*breekt even in* Ziet er goed uit @Gliss! Hopen op een verdere mooie oploop en een plakker!! * breekt weer uit*
@Krv heb jij eigenlijk na alle tubectomie ingrepen ook elke keer pijn bij naderende eisprong en menstruatie? ik moet steeds aan de zware pijnstilling richting de eisprong en menstruatie en heb dit eigenlijk sinds de afgebroken punctie (4A) in mei 2021 toen ik ook eierstokonsteking had links waar ook de bbz en tubectomie was. Sinds 2015 had ik nooit ergens last van, hoogstens een keer een paracetamol tijdens de menstruatie ivm kramp. De gynaecoloog van de kliniek zegt dat lekkend baarmoederslijmvlies in het bekken en buikholte vaker voorkomt, maar dat de pijn opmerkelijk is. De gynaecoloog waar ik toen de ziekenhuis opname heb gehad vindt het juist reden voor verder onderzoek. Maar ik word er niet jonger op, dus wil niet weer in de onderzoeksmolen. Deze cyclus start ga ik weer beginnen in UZ Gent en vraag daar ook aan de arts wat hij denkt, ik mag sowieso uitgangsecho doen. Omdat ik toen ook al steeds veel vocht in de buikholte had bij punctie 3 in februari 2021, ze dachten toen dat dit door dreigende OHSS kwam.
Lieve meiden, Mag ik met jullie meeschrijven? Ik kan wel wat mentale steun gebruiken haha. Afgelopen woensdag een tp gehad van een blasto en zit nu 10 dagen na pregnyl en dus 3 dagen na tp. Ik heb een prachtige dochter van 2.5 na onze 1ste cryo tp en helaas afgelopen juni een mk na onze 2e cryo tp Bij deze 2 zwangerschappen had ik 1 dag na tp al af en aan wat bruinverlies wat voor mij een teken van de innesteling was. Vorige keer kwam het alleen na een week weer terug en dat was geen goed teken. Nu helemaal geen bruinverlies dus ben gelijk bang dat het mislukt is. Wel licht zeurende krampjes wat dan wel weer een goed teken is. Vorige keer testte ik al vanaf wachtdag 4 om de dag en toen zag mijn rijtje er zo uit Ik denk dat ik vanavond of morgen mijn eerdte kv2 testje ga doen en dan hopelijk al een licht streepje kunnen zien en een oploop. Ik merk na de miskraam dat ik het nóg liever wil en zo zo zo graag een tweede kindje zou willen dragen. Hierna hebben we nog 1 cryo over dus vind het ook erg spannend.. Ik heb een beetje terug gelezen en zie dat @droomwens79 prachtig nieuws heeft gekregen en ook @Gliss gefeliciteerd voor jou!! Liefs, Chantal