*breekt in* @Gliss ik hoop straks op een knaltest! En echt, ik had ook zulke heftige buikpijn dat ik er mee op bed lag. Dus het kan allemaal! Positief denken! Ik duim mee voor jullie
Ik heb vrijdagavond getest om een uitgangspunt te hebben (vorige keer ook gedaan) Ga nu vanavond (na paar uur niet drinken en plassen) weer testen en dan hopen dat de test hetzelfde is of natuurlijk iets donkerder Vind het zoooo spannend!
Het ziet er goed uit!! Trillend die test gaan doen, maar we hebben eindelijk die knaller en op 14 dpo. Ik ben nog steeds bang, want de buikpijn is er nog vrij sterk, maar ik ben ook een beetje opgelucht. Yes!
@Gliss gefeliciteerd! Ik heb tot aan de 20 weken buikpijn (en rugpijn) gehad. Op sommige dagen echt paracetamol nodig soms. Daarna was ik er 12 weken vanaf. En toen begon het weer langzaam.
@Gliss dat ziet er super goed uit!!! Gefeliciteerd meid. het worden spannende weken, maar deze hobbel is genomen
Een heel licht grijze streep op een first response (vergelijkbaar met predictor) Maar dat heb ik van de ovitrelle dan altijd nog. 9 dpo testen heeft voor mij dus niet zoveel zin eigenlijk. Want het zegt voor mij nog niks. Enige is dat je het dan kunt vergelijken met 10 dpo. Volgens mij had ik toen ook savonds nog een keer getest en die was iets donkerder. Daardoor wist ik wel dat er wat aan het gebeuren was.
Mooi @Gliss ❤️ dit moet 'm toch eens worden na alle ellende! @1986CHANTAL spannend hoor! Bij mij meestal zelfs op 12/13 dpo nog een streepje van de ovitrelle dus 9 dpo testen heeft voor mij nooit zin. Maar ik doe het toch altijd haha.