dat is wel echt flinke koorts zeg. De griep denk je? neemt hij al paracetamol? misschien evt zetpillen paracetamol 1000mg halen? Toen ik paar jaar terug heel erg ziek was, was dat het enige dat ik kon verdragen. beterschap voor hem!
@Wondertje2020 gelukkig geen corona maar klinkt wel alsof hij het flink te pakken heeft. Beterschap! Ben benieuwd wanneer je naar Gent mag voor de uitgangsecho. Veel succes!
Vandaag op en neer geweest naar Gent voor een echo en een bloedafname, heenreis er ruim 3! uur over de heenreis gedaan ivm files. Wat een drama.. Bij de uitgangsecho zag de gynaecoloog wel vocht in het bekken, meer dan normaal. Geen vocht bij de baarmoeder, of eierstokken.. dat was wel goed teken. Maar ze gaat overleggen. Ik word nog teruggebeld. Nu even bijkomen van de drukte.. Man gaat morgen naar de huisarts want ondanks de paracetamol zakt de koorts niet..
https://youtube.com/shorts/oPL2KVMbJY8?feature=share Ik merk dat dit ook heel erg meespeelt in het traject als je het aantal terugplaatsingen niet meer kan tellen op twee handen..
Jemig, wat een reis zeg. 3 uur over gedaan. En wat kan dat vocht nou zijn, heb je enig idee? Wanneer ga je gebeld worden erover?
Ja in totaal bijna 6 uur.. ben zo blij als ik van dat reizen af ben. Geen idee wanneer ik gebeld word.. vocht dacht de gynaecoloog nu ook lekkend baarmoederslijmvlies maar zit nu preventief aan de zwaardere pijnstilling. Ik wilde geen pijn tijdens het rijden. Misschien gaat volgende keer een vriendin mee, dat is lief.
Wat een reis zeg @Wondertje2020 mega vermoeiend! Ik vind dat vocht ook wel bijzonder, gaan ze daar nog iets van onderzoek naar doen of is dit gewoon zo? En heb je nu ook alweer zo veel pijn dan? Want dat is toch ook niet oké? Wel super dat er een vriendin mee kan! En hopelijk gaat de koorts bij je man ook spoedig zakken!! Veel weer zo allemaal bij elkaar, dikke knuffel!
Gynaecoloog UZ Gent heeft gebeld dat ze na overleg toch eerst een endometriose onderzoek aanraadt.. ik bel morgen met de poli of ik daar ook nog een echo kan laten maken. Ben er best verdrietig van.. weer geen terugplaatsing.. het duurt allemaal zo lang. Straks is iedereen in dit groepje al bevallen voordat ik überhaupt uitslag krijg van onderzoek. Ben zo weer maanden verder..
Omdat ik met jullie ook al lang meelees en af en toe wat schrijf, toch ff update: Wat naar dat het zo lang moet duren Maar wie weet leidt dat onderzoek er wél toe dat ze het probleem grotendeels op kunnen lossen en dat het allemaal tot succes leidt!
Ik snap heel goed dat je er verdrietig van bent! Duurt heel lang voor je! Ik voel met je mee! Ik heb maandag echo! Dus ik hoop het!
@Wondertje2020 zo niet wat je wil natuurlijk! Alleen dat vocht is ook vreemd dus ik snap wel dat ze het willen onderzoeken, maar wederom wel zooo niet wat je wil!! Dikke knuffel voor jou! @Parel30 spannend weer! Op naar jullie echo dan!
@Betsies knuffel had ik echt nodig dank je wel.. maar weer op het eeuwige wachtbankje. 2 terugplaatsingen in 1 jaar vind ik echt veel te weinig. Dat geeft ook geen kans, voelt alsof we niet eens meer de kans krijgen zo. Jij hebt toch ook onderzoek gehad naar endometriose? Hoe is dat gegaan? Nog tips? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? @Parel30 bij jou gebeurt er tenminste wat! Op naar een goede echo!
ja dat is ook zo, sowieso moet ik dan aan andere hormonen dan ik tot nu toe heb gehad volgens mij, maar geldt alleen voor punctie en die doen we niet meer..
Ik heb een hysteroscopie en mri gehad maar bij mij zit de endometriose in de baarmoederwand (adenomyose) na drie maanden zoladex en nog een hysteroscopie met hersteloperatie was het ‘opgeruimd’. Ik had toen nog totaal geen weet van alle onderzoeken dus heb dit gewoon gevolgd als de behandeling van de kliniek. Ik denk dat ze hier in Gent ook wel een duidelijk en waarschijnlijk vrij vlot plan van aanpak voor hebben. En het is zeker weinig terugplaatsingen, maar beter deze met een goede kans na onderzoek terugplaatsen dan negeren en herhalen lijkt mij. Wij komen vast en zeker ook aan de beurt hoor ❤️
Lieve @Wondertje2020 wat een mega domper! Ik hoop echt dat je gauw duidelijkheid hebt en dat je weer verder mag. Ontzettend verdrietig dat het nu weer lang gaat duren maar ik gun je de allerbeste kansen dus hopelijk ligt hier de oplossing voor jullie. Heel dikke knuffel en sterkte!
@droomwens79 en @Gliss ook al zijn jullie hier niet meer zo actief op dit topic, veel succes met de echo’s morgen. Ik denk dat ik stilletjes dit topic verlaat als er verder niet meer zo veel geschreven wordt.. het was fijn om meer dan een jaar lief en leed gedeeld te hebben! Bedankt!
Dankjewel, het is superspannend. T gaat niet geweldig met me, hoop dat we morgen goed nieuws krijgen. Ik lees nog wel mee, maar wil jullie ook niet lastig vallen zegmaar nu ik zwanger ben met mn geklaag, voelt beetje dubbel snapje. Hoop dat ze bij jou er eindelijk achter gaan komen hoe het zit @Wondertje2020. Wel super kut dat t daardoor allemaal weer stil ligt, maar andere kant komen ze er dan misschien eindelijk wel achter waarom het niet lukt en is er gerichte behandeling mogelijk. Is je man al een beetje beter?
Dankjewel, ik lees nog wel mee. Maar ben ook al 3 weken enorm verkouden en lig in de avond al vroeg in bed. @Gliss ook hier succes meis, hoe laat mag je komen?