@Gliss succes morgen! Mijn intake voor endometriose onderzoek is uitgesteld ivm afschaling zorg dus zal nog wel maanden duren voordat ik geholpen word. Geen perspectief op een nieuwe afspraak. Dus ja weinig positiefs meer te melden en ben er ook helemaal klaar mee.
He shit zeg snap dat je er dan ff helemaal klaar mee bent. Duurt ook al zolang voor je allemaal. Dikke knuffel!
Nee!!! wat ongelofelijk kut zeg. Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Wat een gedoe en ellende sterkte meid! Hele dikke knuffel!
oh nee, wat ontzettend naar. kun je misschien nog wat met wachtlijst bemiddeling via de zorgverzekeraar? Daar heb ik best een aantal keer wat aan gehad. Weet niet of dat ook kan werken in deze situatie natuurlijk
Nee, dit meen je niet! Wat ontzettend klote. Begrijpelijk dat je er helemaal klaar mee bent. Heel veel sterkte weer
Mijn cyclus valt wat ongelukkig. Ik had gehoopt op een wat langere, maar nee. Ik denk dat ik vrijdag ga menstrueren. Ik moet vrijdag door de teststraat ivm beurs zaterdag. Dus eigenlijk vallen die 2 dagen af. Zondag echo kan niet, want geen ov naar nij geertgen. En als ik op donderdag menstrueer is het helemaal geen optie. Dus maar even bellen met nij geertgen donderdag of vrijdag. Of dat zij misschien toch het umcu of een ander ziekenhuis kunnen benaderen voor een uitgangsecho. Ik kreeg van umcu nul op request. Nu weet ik niet of het überhaupt kan ivm het donorzaad. Dat is al wel aangekomen zag ik. Maar weet niet hoe lang hun administratie hieromtrent duurt. Ik vind het opschuiven naar december niet erg, maar dat ik dan wel echt kan starten ivm verzekering. Het is nu ook nog druk op werk. Zit al bijna 2 weken tegen een verkoudheid aan te hikken, maar die zet niet door. Wordt vervolgd...
https://www.nu.nl/opmerkelijk/6165702/californische-condors-blijken-in-staat-tot-aseksuele-voortplanting.html Waarom kunnen wij dit nu niet?
Zou je dit onderzoek in Gent krijgen? Ik werd helemaal bang door jouw berichtje dat ze afschalen ivm corona dus ik heb gemaild maar ze gaven aan dat ze (nog) geen ivf behandelingen afschalen, maar dat is dus niet zo voor andere onderzoeken? ik word er echt zo verdrietig van. Zit nu ook al maanden te wachten en ik ben bang dat ik toch de operatie met lange hersteltijd nodig heb en straks gaat het weer niet door. Ik maak mezelf een beetje gek maar jouw berichtje laat me niet los. Jij wacht al zo lang en dan mag je weer niet verder. Zo oneerlijk. Ik wil je een dikke virtuele knuffel geven ❤️
dank je, maar ik wil liever bij deze gynaecoloog. Anders heb ik straks weer een andere behandelaar. Heb er nu al 1 in Leiderdorp, 1 in UZ Gent en 1 in Amsterdam.
Kreeg deze via, via. Mooi artikel wel. En blijkbaar een boek gericht op mannen. https://www.topics.nl/als-je-zaad-niet-meewerkt-wij-moeten-even-de-rukbunker-in-maar-zij-moet-alles-doorstaan-a16621665ad/3ec9136a3d48a904a6ac60e7c39032fbfca9b709c49f0a6fccd8b97d0bbd5805/?referrerUserId=8e2978c-fcda-d461-be04-40021281a60b
Wij zijn een weekje weg dus ik had alles hier gemist. Maar geef even hele dikke knuffels voor het verschrikkelijk lange wachten aan @Wondertje2020 en @Krv En @Gliss omg wat lees ik nou!!! Wat een mooie echo hadden jullie gefeliciteerd!
Lieve meiden, ik neem afscheid van deze site, helaas vandaag bij de termijnecho kwamen we er achter dat ons kindje in de afgelopen 24 uur is gestopt, we zagen geen hartje meer bij de echo vandaag! Hiermee sluit ons boek voor een 2de kindje definitief voor ons... Wens jullie allemaal heel veel succes en geniet van de zwangerschap die zwanger zijn. En meiden die nog bezig zijn heel veel succes gewenst
Neeeee @droomwens79 wat verschrikkelijk!!! Niet te geloven wat een verdriet, geen woorden voor. Slechts hele hele dikke digitale knuffels voor jou en heel veel sterkte!! ❤️
Wat een verschrikkelijk nieuws!!!! geen woorden voor heel heel heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Wat afschuwlijk droomwens. Niet te bevatten Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met deze enorme klap, met de miskraam die nog zal komen en daarna ket het afsluiten van jullie kinderwens. Hou je taai! Knuffel.