Lieve @Gliss & @2jongensmama maar ook de andere meiden @Wondertje2020 @Betsies @aicirtap @Parel30 @blij83 @Krv @Leraje Het gaat redelijk, de afgelopen 2 weken waren vreselijk. Er ging veel door mij en ook mijn man heen, vooral na de termijnecho hebben wij ons beide ziek gemeld en ons 2 dagen van iedereen afgehouden. Iedereen die belde of appte hebben we genergeerd op alleen de verloskundige na dan. Ik was zo boos en verdrietig tegelijkertijd dat ik compleet de weg kwijt was en mij hier had afgemeld om echt tot rust te komen. Dat heeft mij goed gedaan. Gisteren pas met 12 weken is ons kindje weggehaald omdat mijn lichaam gewoon weg niet door heeft dat het hartje gestopt was. Het was moeilijk Gisteren maar ook de afgelopen 2 weken waren bijzonder omdat ik hem of haar toch nog 2 weken bij mij mocht dragen onder mijn hart.. Maar gisteren was liefde is loslaten en is mijn man al die tijd bij mij gebleven om het samen af te sluiten, zo fijn en begripvol waren de verpleegkundige en arts. De curutage is zonder complicaties verlopen en vanmorgen eind gesprek met verloskundige gehad om ons dossier daar te sluiten, a.s maandag hebben wij telefonisch contact met onze arts bij mck om daar ook ons dossier te sluiten. En gaan wij genieten van onze lieve Jason die wel in ons leven is gekomen. Ons wereld wonder❤ Vandaag ben ik terug bij jullie meiden❤
Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt, enorm heftig. Logisch dat je even van alles los wilde. Toch vind ik dat je het mooi en liefdevol hebt beschreven, die laatste twee weken, ondanks het enorme verdriet. Heel veel sterkte meis voor dit verdriet en geniet op jouw moment van de mooie dingen en jullie prachtige zoon.
Ja wondertjes gaan goed, mama-to-be niet zo geweldig door misselijkheid, overgeven en afvallen. Hopelijk over een paar weken vanaf. Woe termijnecho en vrijdag start medische begeleiding ziekenhuis
Oh lieve @Droomwens79 wat fijn om iets van jou te lezen. Tranen in m'n ogen en kippenvel op m'n armen van je berichtje. Ik had jullie zo onwijs nog een kleintje gegund en vind het zo verdrietig dat het ophoudt voor jullie. Wat schrijf je liefdevol over de laatste weken en gelukkig is de curretage goed verlopen. Heel, heel dikke knuffel! Geniet van Jason en je man! ❤️
Ahh heel veel beterschap! Zo naar dat je dan eindelijk zwanger bent maar je zo ziek voelt. Je weet dat het voor een goed doel is maar jezelf zo voelen is ruk!
Er zit er 1 rechts en 4 links. En nog wat mini's. Maandag weer echo. Woensdag misschien al de punctie
Knallende hoofdpijn. Ik gok van de cetrotide. En wat druk bij mijn liezen/buik. Ik word alleen gek van het geregel en gepuzzel qua vervoer en opvang voor mijn dochter.
@Droomwens79 wat goed om van je te horen. En wat is het toch ongelofelijk zwaar en oneerlijk. Hele hele dikke knuffel!! ❤️ @aicirtap mooie eerste meting!! @Gliss akelig om je zo slecht te voelen!! Sterkte!!
@Droomwens79 fijn om van je te horen! En wat ben je een sterke vrouw! @aicirtap wow! Goede meting! Dat de kleintjes maar mee mogen groeien! @Gliss vervelend dat je zo ziek bent! Op naar woensdag, kan je weer even naar ze spieken!
Yess, top! Ik zou graag hulp aanbieden qua opvang maar volgens mij wonen we heel ver bij elkaar vandaan dus dat maakt het alleen maar lastiger.
Fijn dat het met de 2 kleintjes goed gaat, hopelijk ook snel met jouw lieve gliss. Slik je nog steeds medicatie? Ik hoop zo dat het na de 12 weekjes gaat afzakken
Ja een hele berg helaas. Schildkliermedicatie, prednison, asprine, zw.vitamine, crinonegel en nu ook ijzertabletten want tekort opgelopen nu al. Mag met 12 weken de crinone stoppen en de prednison dan in 2 weken afbouwen. Dat vind ik de twee vervelendste (ok ijzer ook, maar die blijft) dus dat is fijn, nog 1,5 week! Hoop ook dat t snel beter gaat sommige dagen denk ik, t gaat beter, maar dan komt t soms net zo hard weer terug en geef ik de hele dag over. Kan inmiddels iedereen die zegt 'dat hoort erbij, dat is een goed teken' wel wurgen. Die heeft vast nooit 5 weken achter elkaar overgegeven haha. Maar verder sta ik er langzaam beter in en ben ik een stuk vrolijker en minder angstig dan bv week geleden nog.