@Wondertje2020 Lief van je. De echo was weer goed We weten wat het worden maar houden t nog even voor ons op t forum tot na kerst voor de zekerheid. Dan weet onze familie het
Ik weet hier helaas ook niet meer over, er is altijd tegen mij gezegd dat ik pech heb gehad. Kans op bbz zou wel vergroot zijn door vruchtbaarheidsbehandeling en nog meer vergroot door eerdere bbz. Verder werd het dus altijd op pech gegooid. Ik heb allerlei verschillende dingen geprobeerd, volledig natuurlijke cyclus, met ovitrelle, acupunctuur, extra progesteron.. (zwangerschap van mijn zoontje was met ovitrelle als trigger voor de eisprong en acupunctuur). Alleen nooit in kunstmatige cyclus omdat ik een keurige cyclus heb. Ik denk dat het grote probleem hier toch mijn niche is. En inderdaad die extra onzekerheid omdat je nog volop in onderzoek zit en er nu weer een lockdown dreigt. Alsof het allemaal sowieso al niet zwaar genoeg is. Telkens die stress of je behandelingen/onderzoeken wel door kunnen gaan. Ik heb ook gezegd, ik wil de cryo's uit ivf 2 nog opmaken maar NOOIT meer een punctie. Dan maar niet. Maar je verlegt je grenzen toch weer. Omdat er geen andere optie is, omdat de wens zo groot is. Sorry voor mijn geklaag en negativiteit hoor! Dikke knuffel voor iedereen. Hopelijk ben ik over een tijdje gerustgesteld en durf ik weer volledig voor te gaan. ❤️
Ik begrijp je emoties. Knuffel. Hoop snel op meer duidelijkheid voor je. Laat zeker weten hoe het gaat.
Inderdaad een dikke knuffel voor @Wondertje2020 en @Krv Ik blijf voor jullie hopen dat en duimen! Lief dat je er naar vraagt @Do1981 hier gaat het goed, nu 9.2 weken en het blijft heel bizar en ongelooflijk bijzonder! Hartje al 3x zien kloppen! Hoe gaat het met jou?
@Parel30 wat ontzettend fijn! Zo gegund! En dankjewel voor de knuffel. Over 1,5 week weet ik hopelijk meer en zal het zeker laten weten.
Wat een goed nieuws! Die toch wel magische 12 weken grens komt snel dichtbij. hier gaat het goed. Nu 32 weken. Afgelopen week Corona gehad. Gelukkig redelijk goed doorstaan. Wordt wel zwaar nu. Maar verlof is gelukkig al begonnen, iets eerder omdat het te zwaar werd. En dan direct beginnen met Corona worden wel pittige weken met die lockdown. Soort van geluk bij ongeluk dat opa en oma het nu ook hebben (en gelukkig ook mild) dus kleine kan daar straks ook af en toe logeren. Ben ook wel toe aan wat me time namelijk
Ja gaat dan opeens best snel! Oh wat hertig joh! Maar je zegt redelijk goed doorstaan? Dus niet heel ziek? Fijn van je eerdere verlof! Rustig aan doen hoor! Snap het van je me time!!!
nee, beetje verkouden. En wel erg moe. En brak gevoel, maar dat ben ik wel vaker laatste tijd. Lastig ook onderscheid te maken wat van Corona en wat van zwangerschap komt. Maar ben gelukkig gevaccineerd, ben daar wel echt blij mee. Moet je toch niet aan denken hoe ziek je ander kan worden. Ben de hele tijd zo benauwd al, los van Corona. We denken dat we de nieuw omikron variant hebben (gehad). Ik snap de maatregelen wel. Ik ben nog geen 3 maanden terug gevaccineerd en krijg het gewoon. Man ook gevaccineerd en zo’n 5 a 6 anderen besmet, ook gevaccineerd, zelfs 1 iemand met booster die gewoon besmet is (onze leeftijd, uit Frankrijk). Gaat als tsunami over ons heenkomen, niet te stoppen. Vraag is alleen hoe ziek je er van wordt. Met vaccin valt het wel mee lijkt in onze omgeving tot nu toe, beschermt evengoed nog wel goed tegen symptomen. Maar of dat voor ongevaccineerden ook zo is weten ze nog niet. Ik zou nu niet graag ongevaccineerd en zwanger in 3e trimester zijn. Eind aankomende week nog extra controle. Omdat ik dat graag wilde. Maar was op zich niet nodig. Ken natuurlijk al die verhalen van beschadigde placenta’s. Nu waren die dames ongevaccineerd. Maar weet niet of met zekerheid te zeggen valt dat dit bij gevaccineerden niet kan gebeuren. Ik ben dus wel alert. Maar tot nu toe iedere dag veel activiteit.
Wat lijkt me dat onrustig om het te hebben tijdens zwangerschap, hopelijk voel je je snel weer beter. Gaat het verder goed met jou en je zwangerschap? Weten jullie ook hoe je het hebt opgelopen? En je opa en oma? Of zijn het je ouders en spreek je nu vanuit je kind? De kliniek heeft nu een gigantische wachttijd voor alle behandelingen, omdat ze hebben afgeschaald. We zien t allemaal wel ergens in 2022.
ja, inderdaad mijn ouders. weten niet hoe we het hebben opgelopen. Maar het gaat als een malle rond de laatste tijd. Tot nu toe viel het erg mee. Maar ken nu zoveel mensen in direct omgeving. zo klote dat de klinieken weer afgeschaald zijn. Heb je enig zicht op hoeveel impact dat voor jullie heeft? De wanhoop van niet weten wanneer je aan de beurt bent weet ik nog goed. Zo klote voor al die mensen die hierdoor geraakt worden
Denk ook dat je besmetting niet meer kan voorkomen met deze variant. Ik laat mijn ouders echt niet alleen zitten met kerst. Het gaat ook niet goed met ze, dus ik moet er gewoon zijn. Dan maar heel veel zelftesten. Hopelijk kan ik t dan voorkomen. Betreft de kliniek, we hebben cryo’s dus dat valt denk ik wel mee. Maar ik wacht een onderzoek af en dat is al verplaatst en nu weet ik ook niet meer hoe of wat. Ik wil eerlijk gezegd nu ook niet zwanger raken in deze onzekere tijd met die Omikron variant. Hopelijk valt t allemaal mee, jouw verhaal stelt me wel weer beetje gerust. Dat je er niet heel erg ziek van bent geweest.
en jij hebt het al een keer gehad toch? Daar zul je vast nog wat antistoffen van hebben? Heb je inmiddels ook vaccinatie of had je die nog niet? wist achteraf wel dat je natuurlijk op dat onderzoek wacht. Heb je helemaal geen indicatie gekregen van hoe lang dat gaat duren?
Ik ben 2 x gevaccineerd want was langer dan 6 maanden geleden besmet. Maar zwager is ondertussen weer opnieuw besmet geweest.. en positief getest.. dus ik heb geen idee hoe dat nu met die antistoffen zit.. Ik zou een afspraak hebben in januari maar ik hoor er niks meer over. Ook geen bevestiging gehad en probeer de gynaecoloog steeds te pakken te krijgen. Maar is nu met vakantie. Wordt allemaal beetje afgeschermd.