succes met inleiding, krijg je oxytocine? Of eerst een ballon? Ik heb meerdere vriendinnen gehad die zijn ingeleid.. ook na ICSI traject, is gelukkig allemaal goed gegaan.. goed dat er zo op je gelet wordt en je extra begeleiding in het ziekenhuis krijgt. Lijkt me toch een geruststelling. En je krijgt nu echt bijna een kindje!
@aicirtap zorg maar goed voor jezelf, je hebt zoveel meegemaakt. Heel veel succes en neem je rust! ❤️ @Wondertje2020 als er geen mensen komen logeren dan zou ik ook geen logeerkamer maken inderdaad. Ik vind het zo heftig voor je. Ik hoop echt zo dat je ook eens aan de andere kant mag staan. Ik vind het lastig om de juiste woorden te kiezen. Je bent vaak in mijn gedachten. Dikke knuffel ❤️ @Do1981 wauw 37 weken alweer! Logisch dat het nu zwaar begint te worden maar je mag echt gaan aftellen. Ik duim voor een voorspoedige bevalling.
Weet nog niet hoe er ingeleid gaat worden. Dat hangt volledig af van mijn status dan. Heb is al ontsluiting ja/nee, kennen ze vliezen breken, misschien helpt het zg. ‘Strippen’ voldoende, etc Vorige keer 2,5 dag een ballon gehad die tussendoor opgeblazen is. Op zich heb je daar geen last van, maar hoop stiekem op al wat ontsluiting, dan heb ik die centimeters al ‘gratis’ blijf het allemaal vrij onwerkelijk vinden. Maar alles staat klaar in huis, dus baby kan komen
Tja ik zit nog steeds in de nasleep van mijn laatste miskraam/curutage helaas moet straks om 09.30 weer op controle komen omdat ik nog steeds bloedverlies heb dag in dag uit sinds de curutage op 17 november vorig jaar. Vorige week echo gehad om te kijken of ik restweefsel had, maar dat was het niet benieuwd wat de gynaecoloog straks voor plan heeft als ze die al heeft want ik wordt er gek van inmiddels......
Heel veel sterkte, alsof zo’n curretage al niet genoeg impact heeft gemaakt. Hoe is het met je bloedwaarden, is je HCG 0? Ik vind het echt zo naar voor je, hou je ons op de hoogte?
[/QUOTE]@Wondertje2020 als er geen mensen komen logeren dan zou ik ook geen logeerkamer maken inderdaad. Ik vind het zo heftig voor je. Ik hoop echt zo dat je ook eens aan de andere kant mag staan. Ik vind het lastig om de juiste woorden te kiezen. Je bent vaak in mijn gedachten. Dikke knuffel ❤️ [/QUOTE] @Krv Wat een lief berichtje, geeft echt steun! Dank je wel
jemig, dat is echt lang zeg. Wat een ellende. Hopelijk snel duidelijkheid en dat ze er wat aan kunnen doen! Sterkte bij de afspraak!
Ach nee toch, wat heftig dat je al zo lang bloedverlies hebt. Hoe is je afspraak gegaan? Hopelijk kunnen ze je gauw helpen, hoe is het met je ijzer? Sterkte!
@Wondertje2020 @Do1981 @Krv Ik kreeg vandaag bij de gynaecoloog werdeom een echo omdat ze vond dat de echo van vorige week een hoog baarmoeder slijmvlies opbouw had (16mm) maar ze leek idd iets te zien. Dus er werd een catheter in het slijmvlies gedaan en daardoor heen deed ze vloeistof zodat het oplichte, en jahoor er kwam nog restweefsel placenta tevoorschijn. Meteen vervolg afspraak voor volgende week dinsdag dan krijg ik poliklinisch een hysteroscopie waarin ze het weg gaan halen. Dan kan ik het na ruim 10 weken als nog gaan af sluiten. Waarde hcg geen idee, ben ik niet op geprikt, wel een test gedaan vanmiddag maar spierwit. Ijzer ook niet, had ik ook niet na gevraagd om eerlijk te zijn Wordt vervolgd
wel fijn dat het nu duidelijk is wat het is. Wat een lange nasleep zo. Hopelijk na dinsdag dan opgelost. kan waarschijnlijk geen kwaad om wat extra ijzer te nemen of ijzerrijke voeding met zo lang bloedverlies. sterkte meid ❤️
@Droomwens79 jemig meid,.wat.heftig zo lang!! . Hopelijk kan je het na de volgende operatie dan eindelijk echt afsluiten. @Wondertje2020 lieve meid, ik weet niet altijd wat ik moet zeggen. Zou zo graag willen zeggen hou vertrouwen maar onze angst wordt voor jou werkelijkheid. Ik wou dat ik daarin wat.voor. je kon veranderen. Ik denk regelmatig aan je. hele.dikke.knuffel. en zo lief dat.je. blijft vragen. En voor je kamer,.hou je van.sauna? Dat zou ik er denk ik van maken Hier gaat het goed. We zijn ondertussen verhuisd na een maandje ' dakloos ' te zijn geweest...heel fijn.
Haha heerlijk een sauna! Ik dacht ook aan een welness maar die kan in de badkamer eigenlijk ook. Fijn dat jullie nu zijn verhuisd, voelt het al een beetje als thuis? En ben je al een beetje gewend aan de baby? Ik blijf vechten voor onze kinderwens, ook al moet ik nog een MRI en waarschijnlijk een operatie, maar als de artsen zeggen dat dit de goede weg is, dan volg ik hun.. Het gaat alleen nog wel een hele lange weg worden.. maar ik ben zeker nog niet verslagen!
In een eerdere woning hadden we een slaapkamrr bij de badkamer getrokken en hadden we echt een soort welness ruimte. Met bad en douche en dan in de oorspronkelijke slaapkamer de sauna en een relax stoel en zo'n fat boy en kast met allemaal verzorgingsspullen. Je kan ook nog een soort hobby kamer maken. Bijv om te knutselen, foto boeken maken, naaien. Mocht je van creatieve dingen houden. Een vriendin van mij heeft ooit een pooltafel gekocht en daarmee een ruimte ingericht. Wij zelf hebben ee kamer die nog over is voor een eventueel 2e kindje nubin gebruik als was kamer. Daar staat het was rek en de strijjplank. En onse muziek spullen staan er (maken allebei muziek). Het is een gezellige ingerichte kamer. Toen we onze zoon nog niet hadden hadden we die kamer ook ingericht met meubeltjes. Bureau, archiefkast enz.
Wat een leuke ideeën allemaal @blij83 dank je wel! We gaan er vast iets moois van maken. Duurt nog wel even.. maar merk dat ik helemaal opgewekt word van je bericht. Jij alvast succes met je echo!
Wat fijn dat je er al opgewekt van wordt. Mij helpt het ook altijd wrl heel goed om leuke dingen te bedenken en te plannen. Dingen om naar uit te kijken en die sowieso door kunnen gaan. Echo heb ik maandag gehad. Zag er goed uit. Morgen punctie dag. Wederom erg spannend. Gisterenavond laat de aller aller aller laatste spuiten gezet.
@blij83 wat ontzettend spannend weer, ook apart gevoel hè, de allerlaatste punctie. Heel veel succes morgen en hoop mee op een mooie opbrengst en goede bevruchtingen.