Wat een klote spul is die Lucrin, voel gewoon dat mijn hele lichaam van slag is. Opvliegers als een malle, zwetend in bed en doe geen oog dicht. En dan moet ik nog 3 maanden door..
Ooooh lieverd hoopte zo dat lucrin minder klachten zou geven dan zoladex! Ik had ook het niet slapen, opvliegers, hoofdpijn en de rest aan ellende. Maaaar!! Er is hoop!! Dr vogel extra sterkte nachtrust lief mij weer slapen en ik weet iemand die de dr vogel bij overgangsklachten gebruikte en die had ook minder last van opvliegers! Dus Hophop naar de drogist Sterkte ook! Ik leef met je mee!!
wat lief dat je er naar vraagt. Ik ben 2-2 bevallen van een gezonde dochter. In tegenstelling tot 1e bevalling ging het nu super snel en zoals de natuur het bedoeld heeft. Mocht je het verhaal willen lezen, zie hier https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/de-laatste-100-dagen-van-de-zwangerschap-deel-7.717741/page-205#post-24064404 het begint nu langzaam aan een beetje te wennen. Wel weer erg heftig en ontregelend allemaal. Het lukt mij wel om me daar aan over te geven, man heeft er iets meer moeite mee, qua nachten enzo. Maar het zal vast snel beter gaan veel aan jullie in dit topic gedacht afgelopen dagen ❤️
@Do1981 gefeliciteerd!! ❤️ @Wondertje2020 ja onder andere, het is een kruidenier geloof dat er ook passie flora inzit.
Lieve @Do1981 na een lang, verdrietig en zwaar traject is ze er dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Ik heb je verhaal net gelezen, wat een fijne bevalling. Ik wens jullie heel veel geluk.
@do gefeliciteerd! @Wondertje2020 - valeriaan mag je niet overal mee combineren, dus even goed lezen!