Die 3x 1500 pregnyl is ter ondersteuning van de luteale fase. Nu heb ik altijf een luteale fase van 15 dagen. Dus keurig. Maar arts opperde het vanweg de herhaald mislukte innestelingen. Het is in ieder geval weer eens anders. Maar inderdaad wel irritant dat je dan dus niet kan testen. Op 9 DPO nog 1500 eenheden. Volgens mij zit je pas op 18 DPO safe qua een test doen.
je kunt wel afloop testen en dan op een gegeven moment moet je dus oploop zien. Ik vond het best een beproeving. Je ziet een streep en je weet dat het van de prik komt waarschijnlijk, maar vond het toch een grote mindfuck
Fijn @Do1981, lekker om in het weekend uit te komen! En goed dat je toch nog eens de twee hebt aangehaald. Bijzonder dat bloeddruk dan de reden is terwijl die zo goed is. @blij83 oeh dat is lang wachten tot testen! Doen ze dan een bloedname om het zeker te weten? Hopelijk is dit de winnende formule!!
Geloof dat je bij een tweeling meer risico hebt op een hoge bloeddruk. En gezien ik al een ‘risico zwangere’ ben willen ze dat dan vermijden. Maar ja, ik zie niet in waarom ik bij een volgende zwangerschap opeens een hoge bloeddruk zou hebben. Vind het allemaal erg voor mij ‘ingevuld’. nu zien ze opeens allerlei risico’s, terwijl ze eerder juist best veel risico’s namen, waardoor ik ook ohss heb gehad. ben heel benieuwd wat er voor reactie terug komt. Ik verwacht er niet veel van. Overweeg daarna nog steeds een klacht in te dienen
Oh dat vind ik zo lastig. Dan gaan mijn gedachten alle kanten op. Terugplaatsing zonder ovitrelle/ pregnyl durf ik pas te testen 9 dagen na tp dus 14dpo. Ik vind de mindfuck al te groot genoeg.
14 dpo zou met 3x pregnyl te snel zijn om met zekerheid vast te stellen. even gezocht. Had toen deze testen. Dacht dat het er dan wel vrijwel uit moest zijn en het al weer aan het stijgen was, niet dus maar als je dan op 14 dpo test, moet je echt een dikkere streep zien dan dit
Thanks voor het delen. Ik heb het helemaal uitgeteld met half waarde tijd, haha. En dan zou je 18 DPO pas helemaal safe kunnen testen. Pregnyl er uit testen voor afloop en daarna eventueel oploop vind ik zo stressvol. Mogelijk dat als ik 16 DPO niet ongesteld ben, dan ik dan een testje doe. I word doorgaans 15 of 16 DPO ongesteld. Dus als dat niet gebeurd vind ik het wel een testje waard. Maar het worden een lange 10 dagen wachten vrees ik.
@blij83 snap helemaal dat je een keer wat anders wilt proberen. Groot gelijk. En het niet kunnen testen overleef je ook wel. 14 dpo was bij mij de test echt wel licht, als je dan dikke streep ziet weet je dat het je eigen hcg is. 16 dpo helemaal. (Ik weet niet meer wat ik heb gebruikt toen qua hoeveelheden, dat kan wel anders zijn, ik had klikjes van de ovitrelle pen) heel veel succes vandaag!! @droomwens79 en @Betsies succes bij de metingen! @Wondertje2020 succes met consult! hier een klus dag vandaag. Ovulatie test doe ik er toch naast. Nog negatief, hou het wel zelf ook in de gaten deze ronde, voelt wel soort van prettig
@droomwens79 en @Betsies op naar mooie metingen. Betsies hoe gaat het met spuiten? Heb je deze keer een andere behandelmethode dan de vorige keer?
Dankjewel! Het gaat super goed met spuiten maar nu wel zenuwachtig voor de meting hoor! Voel mijn lijf wel maar ben verder heel ontspannen geweest en ook de moxa van de acupunctuur helpt ontspannen dus het is weer helemaal anders ondanks dezelfde medicatie!
Negatieve duitse coronatest in de pocket. En nu in de wachtkamer voor de terugplaatsing. Spannend weer. @Gliss Hoe gaat het met je? Moest je vandaag bloedprikken op vakantie? Kun je op vakantie toch ietsje ontspannen?
Spannend! Veel succes Hier net in het regio ziekenhuis geprikt, was administratief gedoetje, maar goed gekomen. Morgen telefonisch consult, dus ook dan weet ik de uitslag pas. Lukt wel aardig, beetje loslaten op vakantie. T is altijd bij je, maar voel me redelijk als ik beetje op eten let enz. Lekker aan het fietsen en wandelen, goed weer en supermooi hier. Merk wel dat ik behoorlijk heb ingeleverd sinds die zware punctie (5 weken terug al..) en alles wat daarna kwam. Maar dat komt vast weer terug.
@blij83 Sorry jou helemaal vergeten! Op naar een goede terugplaatsing en weer de spannende wachtweken in!
@Gliss ik had bewust even niks gevraagd omdat ik je wilde laten maar ik hoop dat je ondanks alles een beetje tot rust komt. Liefs! Wanneer weet je de uitslag van je bloedafname? Moet je dat denk ik nog doorgeven aan de kliniek?
Oké ik ben gemeten, 5 grote en 4 kleine follikels die misschien nog meegroeien. De punctie misschien woensdag misschien vrijdag. Het was vorige keer met 7 zo een afvalrace en nu moeten we hopen dat die kleintjes nog een spurt gaan maken dus tikkeltje teleurgesteld...maar probeer het positief te bekijken, opgeteld zijn het er 9 en misschien is de kwaliteit wel top! Zondag starten met de orgalutran. Succes @blij83 hopla fijn die negatieve coronatest heb je alvast maar binnen! @Gliss fijn dat je een beetje kan ontspannen op vakantie! Sterkte met het afwachten van het telefonisch consult.
Dat klinkt best goed @Betsies . Het is nog heel vroeg. Wanneer moet je nu weer terugkomen? @blij83 mooi dat de negatieve test weer in de pocket is. Was je ook op het marktplein? Ging het vandaag ook zo soepel? @Gliss fijn dat het allemaal gelukt is. Nu weer in de relax stand. Hopelijk kun je ook echt ontspannen. Snap wel dat het even een slijtage slag is, voor je lijf en ook mentaal. Hopelijk na deze week weer wat opgeladen
@Betsies : ik vind je positieve houding bewonderenswaardig! Ik hoop en duim voor je mee , op naar mooie kwalitatieve eicellen! De start is er en je hebt er alles aan gedaan om je rust te pakken om zo ontspannen mogelijk de punctie in te gaan. Bijzonder dat jij zondag start met de orgalutran of bedoel je Utrogestan?