@Gliss sterkte meid. Fijn dat er nu duidelijkheid is en een plan. Ik kon met de miskramen altijd heel snel terecht (vaak dezelfde dag of dag erna al). En ik snap helemaal hoe confronterend het is. Hele dikke knuffel. Hopelijk stopt de ellende nu snel en kan je gaan bijkomen. @Do1981 wat een gedoe joh lekker conservatief van je ziekenhuis. Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. @Wondertje2020 succes meid met prikken!!
@Do1981 dikke knuffel voor jouw mindere dag vandaag, het is zeker niet niks al die terugplaatsingen, duimen voor toch een mooi embryo! @Gliss nou dat is me een hoeveelheid aan info die je kreeg en zo verdrietig en confronterend die echo! Hele dikke knuffel voor jou en hopelijk snel een nog concreter vervolg bij het ziekenhuis, leef zo met je mee, echt een akelige situatie!!
Dank voor alle reacties en de ervaringen meiden. Ik hoop ook dat ik snel terecht kan (hoop deze week nog). Ik heb denk zelf de voorkeur voor medicatie. Ik wil er nu toch wel graag vanaf, weinig hoop dat het vanzelf komt, hoewel dat ook nog mogelijk is uiteraard. Curettage liever niet, ook ivm dun bms. Hoop dat als het medicatie wordt dat het gaat werken en dat de pijn meevalt.
*breekt even in* @Gliss hoe verdrietig de situatie ook is wel fijn dat er nu een duidelijk plan is..hoe verdrietig ook!! Heel veel sterkte de komende tijd. *breekt weer uit*
Dat mag je ook gewoon zelf aangeven hè! Je eigen wens. Een beetje arts respecteert dat gewoon. (zeker in jou situatie.).
Tegenwoordig is volgens mij medicatie sowieso de eerste keuze. Vroeger werd er vaker direct een curretage gedaan, nu is dat meestal medicatie of afwachten. Wat je zelf wilt
*Breekt in* @Gliss, wat ontzettend verdrietig! Ondanks dat je al wist dat het niet goed zat... Hopelijk wordt je snel geholpen en kun je weer verder. Heel veel sterkte de komende tijd! *Breekt uit*
@Gliss - fijn dat er duidelijkheid is. Ik vond de pijn goed te doen, maar ben ook zware menstruaties gewend. Wel veel last van darmen. Ik heb op mijn werk mij zelf echt een week ziek gemeld. Bij nacontrole bleek niet alles weg, dus eea er nog uitgehaald, dag erna weer ziek gemeld. Succes/sterkte! Ik heb bijna vakantie. Ik ben 2 a 3 weken vrij. Donderdag nog werken en vrijdag nog een werkoverleg. Zaterdag even kapper, maandag misschien met een kennis en haar dochter afspreken, woensdag dierentuin en vrijdag op vakantie!
Ja ik wil gewoon alle opties bespreken, maar neig vooraf naar medicatie dus als dat genoeg slagingskans heeft in mijn situatie dan ga ik daarvoor kiezen.
@aicirtap wat een fijn vooruitzicht! Gaan jullie ook echt weg? Heerlijk sowieso weer wordt ook steeds beter gelukkig
Hadden jullie ook koppijn van de Decapeptyl? Ik heb echt nooit koppijn. Gelukkig dat deze spuit pas in de avond hoeft. De vorige punctie moest ik ook elke ochtend een spuit.
Ja, dat heb ik volgens mij ook gehad ja. Heb je er nu (al) last van? Vervelend. Hopelijk morgen weer over
haha heb ik ook! Nog steeds koppijn, toch maar even iets nemen want dit duurt wel erg lang. Leuk die artificiële menopauze. Hoe gaat het met jou? @blij83 hoe gaat het met jou? @aicirtap klinkt allemaal fijn! De Veluwe is zo prachtig. Wij zijn bezig om onze tuin opnieuw in te richten. Ik hoop zo dat het mooi wordt. Het is nu een bende haha.
Wat een fijn vooruitzicht @aicirtap lekker even er uit samen!! Genieten maar! @Wondertje2020 wat vervelend van de bijwerkingen! Hopelijk zakken ze snel wat af!! Ik heb zojuist de laatste orgalutran gezet, vanavond de ovitrelle en dan zitten alle spuiten er weer in, fijn moment!!
Geeft niet hoor Ik voel me wel goed maar heb wel een volle buik en groeipijn van de eitjes dus morgen nog lekker een vrije dag genomen! Daar kijk ik nu al naar uit