Half 3, maar vorige keer zat ik een half uur te wachten. En het is ook nog een eind rijden, dus denk dat ik jullie pas laat op de hoogte kan stellen. En je andere post, het is ook een wonder! En waarschijnlijk is er geen echte verklaring voor
@blij83 ik vind het ook fijn je updates te horen. Vooral omdat het me hoop geeft, ook na zoveel terugplaatsingen is er nog kans. het is ook nog wel vroeg voor kwaaltjes, die komen vast nog. @Gliss precies wat jij beschrijft. Het is niet zozeer dat ik het hen niet gun, maar precies zoals je zegt.
***Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2, verse tp: niet-vitale zwangerschap, mk afwachten * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 (2x IVF, 1x ICSI) * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13: zwanger * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 in mei * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 25 mei - contact NG over k**afspraak in CWZ * 26 mei - Wondertje 1e follikelmeting CD10 * 26 mei - Gliss - afspraak bespreken beleid MA poging 2 * 28 mei - Parel30 - Punctie Testdatum * 5 juni - Betsies Zwanger Blij83
Ik moest even natellen, inderdaad 8 ja. Dat klinkt dan al weer als best ver, haha. Ik weet het nog niet helemaal, in ieder geval vrijdag ochtend, maar misschien eerder. dan weet ik voordat ik naar C&C ga of het wel/niet gelukt is
weet ik eigenlijk niet. Ik zie het vrijdag wel @Gliss in principe zou je op deze gevoelige testen op 9 dpo ook al wat moeten zien. Ik zou schatten in 80% - 90% van de goede zwangerschappen. Ik geloof dat die betrouwbaarheid die op de doosjes staan wel aardig kloppen. Ik zal dan zeker nog een trigger lijntje zien, maar dan heb je op 10 dpo wel een betere vergelijking.
Ik weet het even niet meer zo goed, op de linkerkant waar bij de uitgangsecho de vergrote follikel van eerst 20 mm en toen volgens de ene arts 14 mm zat, sprak deze arts nu ineens over een cyste die lijkt te zijn geknapt.. die is groot en langgerekt. Op de kant waar alles rustig is 5/6 follikels waarvan ze na 4 keer meten al stopte en zei dat het niks was. Recht was niks te zien, baarmoederslijmvlies amper te zien. We moeten nu doorgaan met hormoonstimulatie en vrijdag weer echo. Blijkbaar om te zien of de hormoonstimulatie nog iets doet.. Punctie wordt sowieso afgeblazen, misschien nog escape IUI. Maar denk het niet bij zo weinig baarmoederslijmvlies. De arts geeft aan dat het niet aan de cyste ligt, dat lijkt me sterk, juist aan die kant geen follikels te meten. Ik ben helemaal van slag.
Och jeetje meis. Wat een enorme schik. Hoeveel follikels had je bij jouw eerdere IVF's. En hoe is je baarmoederslijmvlies normaal gesproken, gewoon ruim voldoende dik? Bi 5 a 6 follikels lijkt met toch GEEN IUI. En waarom zij ze zo stellig dat het sowieso geen IVF wordt nu? Ik vind die cyste ook wel echt een punt hoor. Dat is iets wat je normaliter niet hebt. En he tis op zijn minst toch interessant te weten hoe de stimulatie zou zijn als je in een nieuwe cyclus opnieuw start. Is het een optie om te stoppen vrijdag en volgende maand een nieuwe poging te doen?
@Wondertje2020 wat schrikken weer. En wel echt heel gek. Zou de dosering toch te laag zijn? Of toch te maken heeft met de cyste? Misschien komt daar mogelijk ook bruin verlies van? Wat zeiden ze er verder over?
vrijdag wordt het beleid bepaald. Baarmoederslijmvlies is normaal altijd duidelijk te zien en drielaags en ik zag nu bijna niks. Eerdere IVF was bij lagere dosis 5/6 grotere follikels aan elke kant te zien en bij hogere dosis waren dat er al meteen 8/10. Maar bij die meerdere aantallen vielen er heel veel af na de punctie. Dus ik vind 5/6 grotere prima. Ik neem hierna een maand rust.. want anders wordt het te heftig. Ze zijn stellig over afbreken punctie ivm combinatie en weinig follikels (helft minder dan bij vorige punctie met deze dosering) en weinig opbouw baarmoederslijmvlies.
Ik vind het te toevallig dat er aan de kant waar die langgerekte cyste zit en wat dus ook pijn deed, dat ze daar niks heeft kunnen meten. En dat zou geen verband hebben.. geloof ik niet.. ik was er al bang voor met dat bruinverlies, wat dat is weet ik niet.. De dosering vind ik zo prima. Ik wil niet teveel follikels aan elke kant. De arts zei dat ik niet lijk te reageren op de Gonal F. Terwijl dat 2 puncties wel gewoon prima was.
Ik vind het ook wel heeeeeeel opvallend dat je inderdaad aan die cycste kan, geen follikel hebt. Dat is toch niet zoals het normaal gesproken is.
Oh meiden ik zie zo op tegen het consult vanmiddag. Weer een andere gyn, weer mn hele verhaal (inclusief onvrede over vrijdag), weer een echo (nr7) met 'dat ziet er niet goed uit mevrouw' , weer afwachten wat het beleid wordt.. bleeegh Had je al gesproken @Wondertje2020 , ik vind het zo kut voor je, nu dit weer..
hoe Lang geleden was dat, dat je wel goed reageerde op de gonal f ? En het zou ook kunnen dat het iedere keer anders is, lichaam reageert verschillend mogelijk
Ik ben vandaag vrij chagrijnig. Net ook ruzie lopen zoeken met man. En heb het koud vandaag, brrrr vanmorgen al stuk gefietst naar tandarts, dus aan beweging kan het niet echt liggen. Heb al extra vest aangedaan en warme thee gepakt