Wth Gliss, ik snap er echt geen biet meer van. Wat een ongelooflijke achtbaan. Als het een miskraam is, dan zou je toch niet verwachten dat het nog zo enorm kan groeien, idd niet meer met dooierzak. Maar zo veel achter op termijn is ook bizar. Is er echt geen enkele kans dat er toch een natuurlijke bevruchting heeft plaatsgevonden na afloop van de terugplaatsing? Ik snap dat je niet weet of je moet hopen of wanhopen... ik leef met je mee iig! (En met de rest trouwens!)
Lees nog steeds mee maar dit is echt bizar.. ben er stil van en weet niks zinnigs te zeggen maar je ziet duidelijk een ring..
HUH........dit is echt heel bizar. Ik snap er ook niks van! En je hebt geen seks meer gehad toch, de afgelopen weken? Weet je de laatste keer seks nog? Sorry voor de onbehoorlijke vraag.
Tx, ja het is echt bizar. Niemand snapt er meer wat van. Ik kan niet op de natuurlijke manier zwanger zijn geworden, dus het moet echt van de TP zijn. De gynaecoloog zie dat ze weleens een termijn verschil zien bij natuurlijk zwangeren, maar dat ze dit nog nooit had meegemaakt. Ze wilde me ook zeker geen hoop geven, maar ja het was wel een veranderend en ontwikkelend beeld en dat verwacht je niet bij een missed abortion/miskraam. Ze heeft ook met een collega nog eens de beelden van vrijdag bekeken en er was echt geen dooierzak (ze belde net nog even om dit terug te koppelen). Maar idd tussen hoop en vrees in weer`!
Ja want ik hou dat bij in de app haha, maar los daarvan, laatste keer seks was afgelopen vrijdag. We hebben vanwege OHSS, daarna bloedverlies en daarna rot voelen en misselijkheid geen seks gehad afgelopen weken. Dus het kan echt niet.
Wat een super bizar verhaal!! Heb er geen woorden voor! Ik leef met je mee met de rollercoaster die je door maakt!
@Gliss wat een ongelooflijk verhaal. Ik weet het ook niet meer. Hoe is het met je baarmoederslijmvlies? Bouwt dat nog op? Kan je een dubbele zwangerschap hebben gehad? edit: die laatste vraag heb je al beantwoord en de embryo hebben ze duidelijk vergeleken dus zal dezelfde zijn geweest.
Wat een verhaal weer @Gliss kan het misschien zijn dat ze deze echo met andere (betere) apparatuur deed? Had je het idee dat degene die afgelopen keer de echo deed geoefend was? hier heb je toch geen verklaring voor? zou het nog iets als een diapauze kunnen zijn? Volgens mij is dat normaal alleen in de allereerste fase, maar misschien ook op iets verdere termijn mogelijk? het blijft wel maar door slepen zo. Ziet ze dan ook wat in dat dooierzakje? Of valt daar niets over te zeggen?
-baarmoeder slijmvlies rondom vruchtzakje is mooi dik -die arts van vrijdag (en mijn eigen arts in kliniek) zijn geoefend. ik kon zelf ook meekijken. De echo's waren uitgebreid en vruchtzakje is van alle kanten goed bekeken. Er zijn meerdere beelden van opgeslagen en die hebben we terug gekeken en er is echt niks te zien. Lege holte. Deze gynaecoloog legde uit dat je een dooierzakje eigenlijk ook niet kan missen omdat het een heel heldere ringvormige structuur is. Dus die had je dan moeten zien. Ze denkt dat deze nieuw ontwikkeld is afgelopen dagen. - Ik weet wat een diapauze ongeveer is, maar ik weet niet precies hoe dat werkt en of dat kan. Ik heb al vanaf 26-04 positief HCG en op 5+2 werd er voor het eerst iets in de baarmoeder gezien. - Er zit niets in het dooierzakje, maar dat hoort volgens mij ook niet. Het embryo ontwikkeld zich daaraan vast/naast. Dat kon ze nu niet zien. - De gyn weet het niet, ik ook niet, niemand niet haha dus ik heb ook niet echt antwoorden. Maandag hopelijk eindelijk duidelijkheid Ik gebruik altijd deze site om echo's te bekijken https://www.echopraktijkwaz.nl/vitaliteitsecho/ 'Ik vind dat die van mij lijkt op 5+ dooierzakje zichtbaaar'
Ik weet ook niet heel veel over diapauze, weet niet of dat een realistische verklaring is ben geen expert tav de vruchtzak/ dooier zak. Zal idd wel zo zijn wat je zegt. wat zenuwslopend weer edit: bijzonder trouwens dat bms zich dan weer opgebouwd heeft.
Oké, ik heb even heel hard bijgelezen want ik liep een bericht of 50 achter vandaag @Wondertje2020 wat bizar dat je zo een andere fm had dan alle andere keren! Ik vind het een vreemd verhaal dat ze de cyste ontkennen als een oorzaak, die hadden ze immers toch al gespot bij de uitgangsecho?! Ik denk dat een advies te stoppen ook niet oké zou zijn, je hebt normaal gezien mooie eitjes en echt wel goede kansen vanuit medisch perspectief. Alleen kost het zo veel energie en moeite in deze trajecten. Ik denk aan je en wees maar lief voor jezelf! @blij83 ik vind het ook fijn te lezen hoe het met je gaat hoor! Immers een succes verhaal maakt onze kansen toch ook weer tastbaarder! @Parel30 Yes jouw punctie staat gepland, fijn!! Dat is toch naast spannend ook altijd weer een hele mijlpaal he!! Ik had een nlp oefening gedaan om de punctie wat minder gespannen in te gaan, ‘the circle of excellence’, misschien ken je het? Misschien heb jij er ook iets aan @Do1981 ik hoop echt heel hard dat jouw pms dezelfde is als die van @blij83 maar omdat alle pms op het moment van ons gewoon alleen maar stom is, een dikke knuffel!! @Gliss vol verbijstering heb ik zitten lezen...hoe dan?! Daar heb jij ook geen antwoord op natuurlijk! Het neemt iedere keer wanneer je denkt dat jij eindelijk duidelijkheid gaat krijgen weer een totaal onverwachte wending!! Ik denk een onbevlekte ontvangenis Dat was een flauw grapje maar het is wel zo ontzettend bijzonder!! Toch heel veel sterkte met het verwerken van weer nieuwe informatie want wat moet je hier nou weer van denken, kan me geen voorstelling maken van hoe jij nu nu moet voelen, dus knuffel ik je maar ❤️
Oh en ik vergeet nog antwoord te geven op de vraag hoe het met mij gaat Ik ga prima! Maar ook nog maar 5dpo he! Al had ik gisteravond al wel een dr Google-avondje (vanaf wanneer symptomen??) Weer los gelaten en lekker gewerkt.
@Wondertje2020 jeetje meid wat een raar verloop weer en wat klote. Hier mochten we nooit starten met ene cycste, het lijkt mij ook dat dit wel invloed heeft. @blij83 gefeliciteerd!! Wat spannend nu weer! @Gliss wow wat een verandering van beeld weer. En wat bizar. Het is echt een heel duidelijk vruchtzakje. Ik heb geen idee ook of een diapauze zou kunnen. 3 weken verschil dan toch? Wat een ontzettende rollercoaster dit. En wat bizar gewoon wat er allemaal gebeurd.. ze zagen het vruchtzakje toch ook pas relatief laat? Of niet? Eerste paar keer niks toch?
Bij 4+5 zagen ze niks, bij 5+2 soort vlekje op gekke plek, bij 5+6 kleine holte in top baarmoeder en vanaf 6+2 geloof ik leeg vruchtzakje. Zou vandaag 8+3 zijn. Ik kan niet echt iets wetenschappelijke vinden over een diapauze, maar lees dat t vaak om paar dagen gaat, 3 weken zou dan wat veel zijn. Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het niet goed is, maar het is echt raar zo.
Nou het is eigenlijk gewoon bizar wat er gebeurd. Ik zou er ook wel vanuit gaan dat het niet goed is, maar ergens toch ook hoop hebben. Wat een mega rollercoaster en wat een mega bizar verhaal.. kan er niks anders van maken.. en dat wachten iedere keer.. je zal soms echt helemaal gek worden lijkt me.
Nou precies dat. Elke keer als er iets veranderd op zo'n echo krijg je toch een sprankje hoop terwijl je weet dat het natuurlijk niet goed loopt zoals het moet en waarschijnlijk geen kans heeft. Maarja.. wordt idd redelijk gek nu
@Gliss ik heb wel eens iets gelezen over een gedocumenteerd geval van een diapauze van een maand. Maar weet niet meer of diegene in de tussentijd al wel of niet positief had getest. Ik blijf het een heel bizar verhaal vinden, wel goed dat het zo nauwkeurig opgevolgd wordt.