@aicirtap wat een drama meid. Kun je mogelijk een second opinion aanvragen nog bij een ander ziekenhuis? Of misschien beter een kliniek, die zijn misschien net iets minder conservatief? Ik zou idd eerst zelf dat andere ziekenhuis benaderen waar je eerder onder behandeling was, die officiële second opinion kun je dan altijd nog inzetten. wat een klap heb je weer te verwerken, ik hoop dat je evengoed toch wat van je vakantie kunt genieten
*breek even in* @droomwens79 jeetje wat lees ik narigheid. Wat vreselijk moeilijk voor je. Gecondoleerd en heel veel sterkte!! Ik hoop dat jullie droomwens gauw mag uitkomen en dat de kleine blijft plakken... *breekt weer uit*
@Parel30 heel veel succes morgen en @Wondertje2020 hopelijk meer duidelijkheid voor je morgen @aicirtap misschien idd ook nog een kliniek vragen? Ik weet niet waar je nu zit, maar ik vind Nij Geertgen vrij progressief. Hoe ze denken over 4e pogingen weet ik niet, neem aan dat ze medisch gezien nog kansen moeten zien?
@aicirtap Ik heb er echt geen woorden voor. Vind het zo verdrietig. Wat zijn hun argumenten dan dst het niet meer mag? En neem jezelf alsjeblieft niets kwalijk tav het genieten bij je dochter. zje hebt toen gedaan en gevoeld wat er toen mogelijk was, gezien die omstandigheden
@aicirtap wat ongelofelijk! Dat is zeker een klap in je gezicht zulk nieuws! Ik hoop dat je bij een ander ziekenhuis of kliniek wel terecht kunt! Tot die tijd een hele dikke knuffel want man man wat een bizar nieuws! @Wondertje2020 met mij gaat het goed hoor, eerste week is nog prima te doen he jij heel veel succes en sterkte en wat je kan gebruiken voor morgen!!
@Gliss hoe kijk je naar morgen? Hoe laat ben je aan de beurt? alvast heel veel succes! @Parel30 heel veel succes morgen met de punctie! You’ve got this! @Wondertje2020 heel veel succes en wijsheid voor de controle morgen!
oh, dan ben ik in de war, sorry, ik weet het nu ook, het was vorige week vrijdag op de vrijdag. Die dag was bij me blijven hangen
Meiden, hele avond niet gedronken (zo’n 3 uur) en testje gedaan onderste is van vanavond. Foto gemaakt na 10 minuten ongeveer. Beetje gekke belichting (gelig), maar volgens mij duidelijk te zien zo spannend dit
Ik heb serieus net voor morgenochtend 3 merken testen in het toilet gelegd. Ik ga mijn hele arsenaal inzetten. Testen galore
Ik kan natuurlijk niet slapen wel nog even een linkje naar een heel informatief artikeltje over testen https://www.avawomen.com/avaworld/10-dpo-bfp/ En wat wetenschappelijke info https://academic.oup.com/humrep/article/23/2/271/628663
Eigenlijk minder hard door gestegen dan ik had gehoopt, maar weet ook niet of dat heel realistisch is tov gister avond wel duidelijker dan gister ochtend
Oehhh @Do1981 kom maar door met de galore edit: mijn telefoon had nog niet ge-update Maar er is inderdaad wel oploop met gisterochtend!
Ik vind het nog wat lastig te zien op de foto's, maar als je morgen 9 dpo en 11po vergelijkt zal het echt wel duidelijk zijn denk. Het is nog heel vroeg Fingers crossed voor jou!