@Gliss klote! Ik had tegen alles in toch een sprankje hoop op een wonder. Wat intens verdrietig en zeker de aanloop ernaar toe. Sterkte ermee deze week en de komende tijd. Je voelde eigenlijk vanaf het begin af aan dat het niet goed was.. je geduld en emoties zijn enorm op de proef gesteld.. was je HCG waarde nog erg gestegen?
Wat een verdrietig berichtje Gliss. Het lag in de lijn der verwachting, maar het is wel erg pijnlijk. Vindt vooral het verloop van zo eindeloos moeten afwachten, wel echt intens verdrietig. Wanneer ga je de medicatie gebruiken? Ik hoop dat de pijn te handelen is. Wel zorgen dat er iemand bij je is he als je het gebruikt.!!!!
Ik moet 3 juni voor een echo komen en een bloedafname. Omdat ik pijn houd en verhoging heb wil ze het goed in de gaten houden. Ik moet eerst weer PCR test doen ivm verhoging. Ze is echt zo betrokken, wat een fijne arts!
Lieve @Gliss , heel veel sterkte , na deze onmenselijke weken. Ik hoop voor je dat de medicatie soepel verloopt. Hele hele dikke knuffel !
Al was het wel wat je verwachting was @Gliss het is toch een heel verdrietige boodschap die jullie hebben gekregen! Heel veel sterkte en ik hoop ook mee dat het vlot en pijnloos zal verlopen. Fijn dat de arts zo meelevend is @Wondertje2020 nou mag dat ook wel na jouw situatie, zo vervelend! Hopelijk zakt de verhoging snel!! Beterschap hoor! @Do1981 jij hebt nog een super mooie oploop! Wat goed!! @blij83 wat fijn dat de verloskundige zo meedenkt met de afspraken! Dat helpt wel in het vertrouwen!!
Ah @Gliss wat een klote nieuws. Het blijft toch iedere keer een klap in je gezicht. heel veel sterkte met de medicatie. Iedere vrouw is anders, maar mijn tip is: zorg voor pcm spiegel en ibuprofen bij de hand. En idd zoals al gezegd dat je niet alleen bent. Ik hoop dat het mee gaat vallen
Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is en de rollercoaster van emoties ten einde komt. Al is dat natuurlijk maar gedeeltelijk waar want dit blijft je altijd bij. Positief is wel dat er eentje zich genesteld heeft. Hopelijk biedt dat ook enige hoop voor de toekomst al biedt het natuurlijk geen garanties. Al heb je na die missed abortion wellicht wat minder vertrouwen in je eigen lichaam (omdat die niet herkende dat het niet goed zat), het komt goed. Daar geloof ik in!!!!!
Testen zijn weer opgelopen vandaag. 14 dpo vandaag boven gister, onder vandaag. Beide foto toen ze nat waren vandaag laatste first response test. Die zijn op nu. Maar ook niet meer zo goed te zien
@Wondertje2020 Hoe is het vandaag met de pijn? @Parel30 Geen nieuws gehad van C&C? Morgen de TP toch? Hoelaat mag je? @Betsies Hoe voel jij je in deze wachtweken?
Gister de mifegyn, daar ietsje buikkramp van gehad paar uur, maar merk er verder niks van. Las ook dat deze medicatie het progesteron omlaag brengt, maar dat was bij mij al laag, dus vraag me af of het wat doet. Vanmiddag de misoprostol om de miskraam op gang te brengen en 24 u later nog een keer. Vind het een beetje eng ofzo, dat je nu weet wanneer het ongeveer gaat gebeuren en niet weet hoe heftig het zal zijn. Is toch anders dan natuurlijke mk waarbij de buikpijn langzaam steeds verder toenam zoals bij menstruatie.