Dank meiden. wat is het toch allemaal dubbel. We vechten er allemaal zo hard voor. En dan valt opeens het kwartje bij mij de andere kant op. Ik kan het niet echt geloven en ben ontzettend onzeker. @Betsies had op 12 dpo digitale gedaan en die zei toen 1-2 weken. Wil morgen denk ik nog 1 gaan doen. @Wondertje2020 10e terugplaatsing was dit. Allemaal uit 1e ivf 3 keer eerder een miskraam gehad. 1 voordat vitamines op orde waren en bloedverdunners. 2 daarna Dit is de 1e zwangerschap na de ab kuur om de plasma cellen te bestrijden. ik denk dat uiteindelijk het embryo het verschil heeft gemaakt, maar voor mij heeft ook geholpen dat ik net wat actiever was en gezonder at laatste tijd. Heel weinig suiker en vrijwel geen zuivel. En dat ik de dag van tevoren 8 km ben gaan wandelen heeft ook geholpen. En misschien toch ook de scratching aan de einde van de cyclus ervoor. Schijnt dat, dat in de ronde erna nog licht positief effect heeft En nu ook weer 3x 100mh utro ipv 3x200 in natuurlijke cyclus. Misschien is die 3x 200 voor mij ook teveel ofzo Maar ben er overigens van overtuigd dat dit geen generiek succes recept is. Voor iedere vrouw is het anders
Gefeliciteerd @Do1981, ik zit in de tegenovergestelde situatie op dit moment, dus reageer even wat minder, maar ik ben wel blij voor je! Andere dames, ik lees af en toe mee hoor, maar ik ben beetje op mezelf gericht op het moment, dat kost me nu even al m'n energie.
Ik snap wel dat je het erg spannend vind. Ik hoop dat het verloop vlot is. En dat je nadien langzaam aan toe kan komen aan verwerking. Heel veel sterkte. Vandaag en morgen. Weet dat er hier veel aan je wordt gedacht.
oh meid, dat snap ik heel goed. Het is zo oneerlijk allemaal. ik hoop gewoon dat dit snel achter de rug is en je weer vooruit kunt kijken. Hoop dat het met de pillen mee gaat vallen.
Ik heb toch maar al mijn afspraken afgebeld vandaag. Ik heb bloedverlies en veel buikpijn links wat uitstraalt naar mijn rug. @blij83 Kan dit al op cyclusdag 16 bij afbreken punctie? Ik vind het nogal raar allemaal, verhoging blijft gelijk..
@Gliss wat klote, ook ik had stiekem hoop Maar idd, het is in ieder geval eentje wél gelukt om in te nestelen. Ik hoop dat dit iets goeds belooft voor de toekomst. Voor nou verdrietig zijn en rouwen, denk ik.
@Do1981 Ik ga ook gefeliciteerd zeggen! We weten allemaal niet hoe het zal lopen, maar voor nu ben je in ieder geval hartstikke zwanger. De tests lopen prachtig op. Ik vind het vanuit mezelf ook heel erg hoopvol om te zien dat het ook soms opeens tóch goed kan gaan. Want waarom deze embryo wel? Je noemt allerlei redenen, maar ik denk dat dat in verhouding toch meer kleinigheden zijn en dat het gewoon een kwestie is van de goede embryo op de goede plek, een flinke dot toeval dus. Maar ik vind het heel fijn om te zien dat het na heel veel nietgelukte terugplaatsingen toch een keertje een cryo wél lukt om (voor dit moment) supergoed in te nestelen. Dat geeft echt hoop hoor!
Helemaal eens. De basis is het embryo. In hoeverre de andere zaken bijdragen blijft een beetje gissen. En qua hoopvol volg ik je helemaal. Voor mij en was dat @blij83 met de 13e terugplaatsing. Maar ook @2jongensmama met de 8e Ook een latere terugplaatsing kan ‘opeens’ raak zijn.
Morgenochtend bloedprikken in ziekenhuis. Spannend had gebeld of ik langs mag komen. Dat mag. Ik hoor smiddags dan uitslag
Nog geen nieuws nee! Dus morgen ochtend nog 1 laatste hobbel en dan is het echt zeker! Om 10.45! Dus blijven duimen!!!
@Gliss Ik denk echt zoveel aan je. Heel veel sterkte met de medicatie. Wat een oneerlijk traject. Dikke knuffel!
@Parel30 super spannend! Geen nieuws is goed nieuws! @droomwens79 denk aan je. Hoop dat jullie een mooi afscheid hebben gehad van je lieve zus. Hartverscheurend
@Do1981 dank je om te herinneren.. van @droomwens79 haar afscheid van haar zus. Hoe gaat het met je @droomwens79 ? Heb je een waardig afscheid gehad? En hoe voel je je met zoveel dubbele emoties in de wachtweken?
@Do1981 & @Wondertje2020 mijn lieve zus heeft een indrukwekkende sprookjesachtige uitvaart gehad, het leek wel Doornroosje die we weg brachten. Er was een route van haar huis richting het strand en daarna naar de kerk. Zoo mooi gewoon, vele mensen maakte foto's of gingen filmen terwijl het een rouwstoet was. Zeer bijzonder. De uitvaart was tot in de puntjes geregeld door mij en mijn broer. Waardig en prachtig en ook mooi weer erbij. Mijn lieve zus zou trots zijn op ons. Vandaag ben ik met mijn man en Jason geweest en hebben we een mooie witte ballon opgelaten voor Tante Colette. Toch is het gemis groot, mijn zorgtaak zit erop. Iets wat ik mijn moeder beloofde in 2004 toen ze ziek werd en ons verliet.... elke woensdag kwam me zus bij ons eten. En elke donderdag gingen we naar de markt. In het weekend kwam ze bij ons op de koffie of gewoon langs. Ze ging altijd mee op vakantie.... en nu is daar die leegte........ Mijn TP is helaas mislukt, gisterenavond begon ik al bloed te verliezen. We hebben nu 1 maand rust op advies van mck gekregen. En dan krijgen we daarna een TP van de 2 laatste cryo's van icsi 2 @Do1981 en @blij83 meiden gefeliciteerd @Betsies spannend bij jouw inmiddels. Duim duim duim @Gliss meissie meissie meissie wat een rollercoaster aan een en heb jij gehad zeg, ondanks mijn verdriet een dikke knuffel voor jouw❤ @Parel30 spannend bij jouw zeg, ik duim voor een mooie TP morgen lieverd..... @Wondertje2020 slaat de antibiotica kuur al aan bij jouw? Want een aanslag op je lichaam heb jij gehad zeg. Knuff Hier 4 foto's van de route,de koets, mijn zus voor ze ziek werd
Jeetje meiden, ik denk dat ik het vruchtzakje al verloren ben?? Nog geen 2 uur na pillen. Kan dat? Ik heb alleen lichte buikkramp (wel 2 aleve genomen vooraf), klein beetje bloed en ik voel ineens iets uit me glijden. Het is 2,5 x 2 cm ongeveer en glad, wit/doorzichtig, met beetje vlokkerig weefsel er om heen en klein rood strengetje (bloedvat) er aan. Er zit niet duidelijk wat in. Zou dat het al zijn? Wat kan het anders zijn? En zo gemakkelijk? Of staat me nog wat te wachten? #huh?
@droomwens79 dat klinkt als een liefdevol afscheid, wat fijn dat je dat voor haar en aale nabestaanden (incl. Jezelf) hebt kunnen doen