@droomwens79 wat hebben jullie een prinseswaardig afscheid kunnen maken van je zus! Heel fijn om dat zo persoonlijk en waardig te kunnen vormgeven samen met je broer. En wat zal ze een leegte laten wanneer jullie altijd zo veel samen hadden. Heel veel sterkte ook juist nu alle regelzaken achter de rug zijn en wees lief voor jezelf ❤️
@Gliss wat bijzonder maar ook wat een geruststelling dat het zo snel al komt! Ik hoop heel erg dat het zo licht blijft want na alle ellende heb je het dubbeldik verdiend dat dit geen extra lijden meer geeft!! Sterkte!! ❤️
@Do1981 zo fijn dat je morgen bloed mag prikken en dat dat zo makkelijk oké was! Toch een fijne bevestiging! En ik word ook zo hoopvol net als @Leraje van al deze positieve testen hier, ik duim dat dat zich voort blijft zetten nu voor allemaal hoor!! @Wondertje2020 goed dat jij je afspraken af hebt gezegd en voor jezelf kiest, verhoging is toch een teken van je lijf dat het niet goed is en heel hard moet werken. Ik hoop dat je klachten snel over gaan! @blij83 jij vroeg nog hoe het gaat, ik ga eigenlijk heel prima! Het warme weer doet toch ook zo goed en ik heb eigenlijk geen bijzondere klachten ofzo wat heel fijn is want van krampen ed word ik toch altijd onzeker. Ik hoop gewoon rustig voort hier @Parel30 jeeeee je bent nog niet gebeld!! Alvast heel veel succes morgen bij de terugplaatsing!! Want ik vind dat het nu gewoon helemaal gelukt moet zijn!!
@droomwens79 wat bijzonder dat je zoiets persoonlijks met ons deelt. Je hebt tot op het laatste moment de zorgen van je zus op je genomen met dit afscheid. Wat een liefde komt er uit jouw bericht. Goed dat je een maand rust neemt, ik doe met je mee.
@Gliss hoop van harte dat dit het is. Heb wel vaker gehoord dat “er iets uit je glijdt” maar je baarmoederslijmvlies (wat er nog zat) zou nog moeten afbreken? Moet je nu nog extra pillen slikken en hoe gaat het nu verder? Nog bloedafname en echo ter controle?
@Wondertje2020 ja klopt, maar verwacht 0 cryo's hoor! Nog nooit gehad! @Do1981 Zeker super spannend! Ik hoop morgen ook echt niet gebeld te worden!!! @droomwens79 dat klinkt als een heel mooi afscheid! Sterkte voor de komende tijd met alles wat er op je af gaat komen! @Betsies dankjewel!! Zou super zijn!!!
Ik hoop het voor jou! Ik kan mij herinneren dat ik hetzelfde gevoel had toen ik het kwijtraakte. Maar het zag er wel anders uit dan dat je beschrijft. Dus sorry ik kan je niet zo goed helpen..
Ik weet het niet zo goed, ben er erg onzeker over. Heb wel buikkramp nog en bloedverlies, maar tot op heden geen stolsels. Had behalve rondom het vruchtzakje nauwelijks 'flinterdun aldus dossier' bms dus misschien valt het mee. Tot nu toe was mijn 1e miskraam erger, fysiek gezien, hoewel ook toen niet veel bloed, wel veel pijn. Maar misschjen juich ik te vroeg en moet het nog komen, ik heb werkelijk geen idee. Ik moet na 24 u nog een keer de cytotec/misoprostol nemen. Vrijdag 18 juni heb ik echo controle (op mijn verzoek op vrijdag ivm werk ipv maandag). Ik denk dat ik over 1 en 2 weken test doe om te zien of er hcg is.
@Gliss het klinkt voor mij wel een beetje alsof dat het was. Zal zeker niet alle bloedverlies zijn, maar qua vlies, etc klinkt het wel bekend. Hoop dat het mee blijft vallen. @Wondertje2020 zag later pas dat je al had gezegd dat het niet zo goed ging. Hiervoor al gezegd, maar zou zeker op tijd aan de bel trekken. Het is echt een aanslag op je lijf zo. Beter keer te vaak gebeld en gecontroleerd, dan een keer te weinig. Ik zou denk ik echt contact gaan zoeken. Misschien poli ziekenhuis of anders kijken via de huisartsenpost? @droomwens79 wat een verhaal meid. Het klinkt als een prachtig afscheid. Heel mooi dat je dat samen met je broer voor haar hebt kunnen doen En wat K dat de terugplaatsing mislukt is. Dat was wel heel mooi symbolisch geweest ergens. Wie weet helpt je zus bij de volgende tp van boven een handje mee. Heel veel sterkte komende periode met jullie verlies
@Do1981 ga woensdag al langs voor echo en bloedafname ivm infectiewaarden. Antibioticakuur is 2 weken. Ik ben benieuwd of ik zelfs hierna al mag starten.
zou je dat eventueel willen? Klinkt mij wel wat snel. Maar begrijp je wel hoor. bedoel je woensdag in de zin van morgen? Dat zou wel fijn zijn!
Meid, moet je niet gewoon even wat eerder aan de bel trekken? Donderdag is opzich snel maar omdat je je steeds slechter voelt en meer pijn hebt... Misschien morgen even bellen voor advies? Of vanavond desnoods de hap? Pas goed op jezelf hè!!
Sterkte meid. Ik denk dat jezelf precies wel aanvoelt dat je het vruchtzakje bent verloren. Dat wist ik toen ook direct. Hopelijk was het dit voor je en krijg je niet meer buikpijn. ♥️
@Wondertje2020 ik ben het hier wel mee eens. Ik zou laagdrempelig contact opnemen. Straks ben je nog verder van huis hoop dat je, je snel beter gaat voelen!
Tx meiden voor alle reacties. Een update voor zover, mocht iemand of ikzelf het ooit willen nalezen. Gisteren 15.30 3x mifegyne, af en toe paar uur lichte buikkrampen op achtergrond. Vandaag 15.00 2x aleve en 1x pantoprazol maagbeschermer 15.30 4x misoprostol/cytotec 17.30 menstruatiekramp (middelmatig), beetje helderrood bloedverlies en verlies vruchtzakje (zeer waarschijnlijk). De uren daarna enige toename rood bloedverlies. 20.00-22.45 heftige krampen, opgezette buik en fors rood bloedverlies (tot nu toe nagenoeg geen stolsels). 22.30 1x Aleve. 23.00 pijn lijkt wat af te nemen, hopelijk kan ik zo slapen. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik, zo lijkt het, vrijwel zonder teveel klachten het vruchtzakje ben verloren en dat daarna pas de misoprostol echt is gaan werken qua samentrekkingen baarmoeder? Hoop niet dat dat morgen weer gebeurd bij 2e dosis misoprostol, het was/is toch wel echt heel pijnlijk.
Dat zou kunnen. Je had ook geen heftige menstruaties toch? Edit: lees latere post. Ik meen me te herinneren dat doe 2e dosis bij mij ook niet veel deed
Nee en ik was mijn baarmoederslijmvlies al grotendeels kwijt door de bloeding van een week vanaf dag positieve test. Dit is dus voor mij al enorm veel bloedverlies. Begint bij de 2e dosis die heftige pijn weer opnieuw? Merk dat ik niet echt zin heb om die te nemen nu ik er van overtuigd ben dat ik het vruchtzakje toch echt wel kwijt ben. Andere kant wil je ook geen risico op onvolledige miskraam. Lees overal dat je de 2e dosis moet nemen als het niet op gang komt, zelfs in de bijsluiter. Maar tegelijk zegt hun protocol + uitleg arts heel duidelijk na 24u 2e dosis misoprostol.. Hmm.. Buikpijn is gelukkig niet meer zo hevig, maar nog wel flink (heb weer een aleve genomen), evenals bloedverlies, nu ook met kleine stolseltjes. Ik tref het wel zeg, miskraam met 24-28 graden pff 2 weken terug met die regen paste er meer bij