Oh neeeee wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws!! Hele hele dikke knuffel! Heb er verder geen woorden voor…
Ja! Hele lage waarde, 18,9. Behorend bij een hele prille zwangerschap, waar ik natuurlijk niet echt meer zit. Van C&C moet ik vrijdag weer bloed prikken en tot die tijd medicijnen blijven nemen. Ik heb er zelf nog steeds geen goed gevoel bij, dus ik doe netjes wat er wordt gezegd maar in mijn hoofd is het al klaar..
@blij83 en @Parel30 sterkte! Ik slik ubiquinol 100 van vitals. Laatst gehoord dat 200 geen zin heeft. Ze noemde ook nog een ander merk op, maar dat moet ik dan ff opzoeken. Verder slik omega 3 (liever niet in capsules) en elke dag mama van vitals.
Ach nee toch, echt mn hart breekt. Wat erg voor jullie! Ik weet niet goed wat te zeggen. Het is zo verdrietig. Heel veel sterkte ♡
@Parel30 dat is inderdaad niet heel bemoedigend zo'n lage waarde ik hoop dat je gewoon een langzame start hebt, maar je voelt het vaak zelf het beste als het niet goed zit. Ook jij heel veel sterkte! Wat een rotberichten allemaal de laatste tijd meiden. Ik hoop binnenkort wat goed nieuws, ik denk dat jij dat dan moet zijn @Do1981
@Parel30 dat is niet heel hoog nee. Heb je nog getest met een thuis test? Ik herken wel wat je zegt. Ik geloof er dan zelf ook niet meer in. Maar toch heb ik wel gekkere verhalen gelezen, het gaat uiteindelijk om de oploop en die zou je dan wel heel duidelijk moeten gaan zien de komende dagen @Gliss lief dat je dat zegt. Ik weet het niet goed. Na de missed abortion in oktober durf in nergens meer op te hopen. Nu veel meer kwalen, maar toch ook geeft dat geen garanties. Deze dagen heel afgeleid door werk en een drama in de familie (nicht van mij). Zal verder niet in details treden, maar het leven is zo betrekkelijk. Soms heel mooi, maar ook vaak heel hard en wreed. ik denk dat ik vrijdag stik zenuwachtig ben, maar probeer nu vooral ‘ik zie het wel’ mantra toe te passen Gelukkig ook veel afleiding met voetbal en een poule met collega’s
@Do1981 heel spannend ook voor vrijdag. Goed dat je afleiding hebt..sterkte ook met familie want dat soort dingen komen wel extra hard aan als je zelf ook al zorgen hebt.
Dank je wel voor al jullie lieve berichtjes! Echt heel lief! En nu gaan we hopen dat @Do1981 dit groepje met mooi nieuws verblijd. Het wordt echt tijd voor goed nieuws hier na alle teleurstellingen.
Ja nog getest, hetzelfde streepje als vorige dagen. Misschien een fractie donkerder, maar dat is maar hoe je er naar kijkt! Ik ga duimen voor een prachtige echo voor je vrijdag!!!
Even een licht positief berichtje.. ik heb bloedafname gehad en de infectiewaarden zijn zo gedaald dat ik mag stoppen met de antibiotica
Top! Wat fijn @Wondertje2020 Ik had net opeens wat bruinig bloedverlies en rekbaar slijm, ik snap er niks van, normaal qua slijm duidelijke opbouw naar vruchtbaar slijm bij ovulatie. CD16 vandaag, straks na werk toch misschien maar een ovulatietest?
kan nooit kwaad om even te doen zou ik denken wat bloedverlies zou nog van de miskraam kunnen komen. Op zich niet heel gek volgens mij. Dat het slijm dat nu mee naar buiten neemt