Ik heb even het lijstje weer naar voren gehaald, hoop dat deze meest up-to-date was. Ook aanpassingen gemaakt en verwijderd, hoop niet dat dit niet verkeerd valt..
wat ontzettend verdrietig.. sterkte met deze tegenstrijdige berichten. Ik heb dit helaas ook meegemaakt. Alleen ging de verse terugplaatsing niet door, ik vond het echt vreselijk toen om dat in de auto te horen. Nooit bij stil gestaan dat dit ook een scenario kon zijn. Probeer ook te focussen op de terugplaatsing die je hebt gehad, hoe moeilijk ook. Succes in de wachtweken.
Vanmorgen positieve ovulatietest. Ik heb eigenwijs als ik ben toch even NG gebeld om te vragen of wachten medisch noodzakelijk is gezien mijn goede echo vrijdag en dat het mentaal en fysiek goed gaat (+ cryo is in natuurlijke cyclus zonder medicatie). De arts belt mij vanmiddag terug. Ik verwacht dat t niet mag, maar je weet het nooit.. @Freesias sterkte, wat een rotnieuws
@Gliss super fijn van je positieve ovulatietest. We lopen gelijk. Terug naar vertrouwen in je lichaam en op naar een mooi perspectief na een fysieke en mentale ellendige periode. Ik had hetzelfde blije gevoel : “ het lichaam werkt weer!” . Ik heb de testdatum maar neergezet, blijf toch hoop houden op een natuurlijk wonder tegen alle ervaringen in.
Werd net gebeld, mag in principe tp Oeps haha was alleen even vergeten dat ze op zondag geen tp doen.. en daar kom ik op uit als de ovulatie morgen zou zijn. Dus nu heb ik morgen 13.30 een echo, als ei er nog zit dan gaat tp door, anders maand wachten. Fingers crossed.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - rustmaand na MA * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 (2x IVF, 1x ICSI) Punctie afgebroken * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 22-06-2021 - Gliss - echo: ovulatie geweest: geen tp, nog geen ovuatie geweest: tp maandag Testdatum 3 juli - Wondertje (natuurlijke cyclus) Zwanger Do1981
@Gliss dat is goed nieuws! wel jammer dat het dan mogelijk niet gaat omdat je op zondag uitkomt. Hopelijk gaat het net goed
@Gliss spannend! Hopelijk mag je nog een terugplaatsing, je maakt het wel spannend zo. Ik zit weer in een soort van roze bubbel en ervan overtuigd dat we op de natuurlijke manier zwanger raken. Maar ja, liever even het gevoel dat alles meezit dan die ellende van afgelopen weken.
Test nog positief en voor de zekerheid ook een cb ovulatietest gedaan en smiley. Duimen dat die follikrl om 13.30 er nog zit pfiew toch wel spannend zo
Yes, ei 20 bijna 21 mm zat er nog. Gaat vanavond/morgen springen. Maandag terugplaatsing en mijn man mag voor de allereerste keer mee! Hopelijk brengt het geluk. Helemaal blij met deze onverwacht eerdere tp (werd verwacht aug of sept ivm vakantie). Tp 6 here we come Cryo natuurlijke cyclus + utrogestan 3x 200 vaginale capsules tot 12 wkn bij positieve test.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - op naar tp 6 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 (2x IVF, 1x ICSI) Punctie afgebroken * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 22 juni - Gliss - echo: ovulatie geweest: geen tp, nog geen ovuatie geweest: tp maandag * 28 juni - Gliss - tp 6 (tp 2 IVF2) Testdatum 3 juli - Wondertje (natuurlijke cyclus) 9 juli - Gliss (tp cryo) Zwanger Do1981
Wat fijn @Gliss het mocht ook wel eens even meezitten, zo op maar die twaalf weken utro!! (Moet ik ook bij tp)
Omdat ik bij de MA stopte met utro bij positieve test en toen 5 dagen fors gebloed heb (dacht MK) en progesteron <2 was, terwijl ik nog wel 'zwanger' was. Dus beetje experiment of progesteron deficiëntie misschien oorzaak is voor subfertiliteit / miskramen. Niet bewezen in grote groep, maar in sommige subgroepen iets verhoogde zwangerschapskans vertelde arts. Ach ja, als het niet raak is is het maar 2 weken en zowel dan heb ik het er voor over Ik gebruik deze ronde verder even niks, ook geen aspirine of prednison. Ivm herhaald mk onderzoek dat nog volgt
Ps mijn bms was drielagig en 7.8mm vandaag: absoluut record. Zelfs bij overstimulatie niet bereikt (toen 7mm). Hopelijk helpt dit mee bij tp. Fingers crossed.