Heel spannend @Parel30 ! @Wondertje2020 alhoewel ik van het vroege testen ben is het in natuurlijke cyclus toch net wat onzekerder wanneer eisprong nou precies geweest is. Ik zou proberen te wachten tot 12 dpo, uitgaande van eisprong de volgende dag, vrijdag testen
@Do1981 ik ga t proberen. Hoe gaat het met je? Met mij weer wat beter. Heb een grote hoeveelheid zwangerschapstesten gekocht, wel beetje een impulsieve actie. Maar ja , het zit deze keer gewoon heel erg in mijn hoofd..
haha, goed bezig! Ik ben heel benieuwd fijn dat het beter gaat. Hier vandaag lijkt ietsje beter, maar het lijkt nu afgelopen half uur weer wat erger te worden. Vanmorgen was wel beter dan gister iig Alleen gister was ook in de loop van de dag erger
Hey lieve meiden! Ik gooi even wat dikke Franse knuffels jullie kant op, want zo te lezen komen die vandaan pas!! En ik duim voor jouw cryo @Gliss! Heel matig internet hier dus soms lees ik mee maar soms weigert het internet dat zelfs, maar wel zalig vakantie! Xx
Toen ik nog dacht dat we een realistische kans hadden, testte ik vanaf dag 9. Nu denk ik, eerst maar eens kijken of ik niet ongesteld word, dan kunnen we altijd nog testen. Nog nooit gebeurd natuurlijk
Ik heb normaal ook bijna nooit testdrang. Kon altijd wachten tot de NOD of 1 dag voordat ik mocht testen bij tp, deze keer voelt het anders. Maar denk ook stiekem dat het gewoon heel erg die wens is.
Ik weet dat het hier rustig is, toch post ik een berichtje. Heb me vandaag weten in te houden. Morgen ga ik wel testen met predictor early, dan zit ik rond 10/11 dpo. Tegen alles in hou ik hoop!
Spannend @Wondertje2020 je weet het nooit! Het is door alle verschillende omstandigheden + vakantie bij iedereen wat rustig denk ik. Mijn chaos komt nog wel denk haha. Nu pas 7dpo, 2e dag na tp, dus gaat nog goed. Zat vooraf heel goed in mn vel en probeer dat vast te houden. Soort van negeren dat er een tp is geweest haha. Ik hoop het nu iets langer vol te houden qua testen. Meestal wordt het 9dpo vanwege de buikkramp. Ik zou nu al trots zijn als ik zondag (11 dpo) haal. Zondag is ook fijner ipv in drukke werkweek testen. We gaan het zien! Oja en utro is geen feestje, bleegh vieze bende.
Ik ben er weer, vandaag is mijn cyclus weer gestart en hebben we de knoop doorgehakt om toch door te gaan. We hebben 10 juli de folliklmeting en gaan dan aangeven deze keer 2 x een embryo tp te willen. Ben benieuwd of we daar groen licht in krijgen.. @Gliss Succes deze ronde en ik ben er weer @Do1981 Gefeliciteerd nog❤ @Betsies fijne vakantie heerlijk eventjes eruit @Wondertje2020 duim duim duim, elke maand is een kans, wonderen zijn om erin te blijven geloven, dat geeft hoop❤ @blij83 meid wat een verdriet bij jullie, vanuit hier een hele dikke knuffel en neem je tijd om het te verwerken en een plekje te geven @Parel30 spannend een traject in Portugal las ik, heel veel succes beide.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - TP 6 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 (2x IVF, 1x ICSI) Punctie afgebroken * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 9 juli - Gliss - tel consult herhaalde mk * 10 juli - Droomwens79 - FM 1 Testdatum 3 juli - Wondertje (natuurlijke cyclus) 9 juli - Gliss (tp cryo) Zwanger Do1981
Fijn dat je terug bent @droomwens79, ik hoop dat het langzaam wat beter met je zal gaan. En spannend weer opstarten, laat je weten 10 juli wat er uit kwam?
Ik heb er goed over nagedacht, ergens zegt mijn gevoel 1 jaar pauze maar dat lukt niet met mijn leeftijd van 42 jaar. Na lang wiķken en wegen dan toch de knoop doorgehakt om door te gaan met het traject. We hebben nog 2 embryo's en die willen we samen terug laten plaatsen. Dus op naar 10 juli, ergens voelde ik me daarna echt zen bij de gedachte dat we door gaan. Best gek eigenlijk! Hoe gaat het bij jouw? Merk je al iets?
Ik vind het ook altijd fijner voelen om door te gaan ipv pauze. Vaak wordt rust geadviseerd, maar ik word daar onrustig van en dan gaat t minder goed met me. Dus ik vind het niet gek klinken! Hier gaat het nog steeds goed. Ben iets moe, maar heb heel drukke werkweek met heel vroeg opstaan en overuren dus denk dat het daardoor komt (en misschien iets de utro). Maar verder geen klachten gelukkig. Ga nu lekker sporten, hopelijk geeft dat wat energie!
Test is helaas hartstikke negatief. Nu wachten op start cyclus en toch maar weer ovulatie testen doen voor een natuurlijke ronde.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - TP 6 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 9 juli - Gliss - tel consult herhaalde mk * 10 juli - Droomwens79 - FM 1 * eind juli - Wondertje start punctie 4/IVF3? Testdatum 9 juli - Gliss (tp cryo) Zwanger Do1981
Ben me rot geschrokken vanmorgen. Had wat bloed vermengd in de afscheiding vanmorgen Daarna inlegkruisje ingedaan en daar zitten nu een paar druppels in Tussendoor paar keer afvegen extra en ook vage sporen van lichtrood bloedverlies vanmorgen ivf centrum gebeld en wordt zo terug gebeld. Wil graag voor controle komen heb er niet zo’n goed gevoel bij, ik denk dat het mis is Voel me vandaag ook minder misselijk (alhoewel dat vaak ik de loop van de dag erger wordt) onwijs klote precies vandaag, want man zit dus in het buitenland. Die leeft erg mee, maar is er niet hoop dat ik vandaar langs mag komen, maar verwacht daar geen goed nieuws te krijgen edit: ik ging dus pas naar het toilet na mijn bericht van vanmorgen
@Wondertje2020 wat stom weer je had er zo'n goed gevoel bij. @Do1981 wat zenuwslopend zeg bah, je weet dat t twee kanten op kan. Ik hoop dat je mag langskomen vandaag. Wel rot dat je man precies weg is nu