Sowieso fijn om een keer nergens last van te hebben haha Hoewel die utro praktisch gezien echt vervelend is, 3x per dag aan denken en continue die viezigheid
Ik ben ook lekker aan het negeren dat mijn cyclus nog niet gestart is.. alleen in de avond komen de gedachten op. Super gaaf @Gliss zo’n supboard. 2 juli en nog steeds geen cyclus.. ik wacht maar weer zogenaamd geduldig af.
Bij mij is de buikpijn op komen zetten, bleh. Ik weet dat ik dat altijd heb, ook toen ik wel zwanger was (maarja toen ging t ook 2x al snel mis), het voelt nooit als een goed teken. 10 dpo, ik verwacht dus een nlanco test morgen
Laatste loodjes van een cyclus altijd het rotst he! Zeker als het langer dan gemiddeld duurt. Ik wert nog dat ik helemaal gek werd toen ik een keer pas 17 dpo ongesteld werd for no reason at all. Hang in there!
Weet ik nog niet. Ik denk dat dat morgen met de test komt, omdat dat het dan bevestigd is? De kans dat t meteen ook weer raak zou zijn was denk ook niet zo groot. Maarja je hoopt toch dat t lukt. Ik reken erop dat er weer 5-6 tp's nodig zullen zijn, als het uberhaupt lukt. Van de eerste 4 topembryo's werd ik ook niet zwanger
knap hoe je zo kan relativeren. Ik had die gedachte ook met tp 4 en tp 9. Ondanks dat ik heel hoopvol was, voel ik nu een soort berusting. Een soort van : “ het gaat zoals het gaat..”
Ja ik probeer heel hard om niet van slag te raken, ik heb er domweg geen zin in. Heb me zo'n tijd rot gevoeld, ik wil nu gewoon even blij en fit zijn. Gek gevoel wel hoor. En ik weet ook niet of het blijft lukken, er komt een moment dat je je weer even rot voelt als het niet lukt. En dat is ok. Maar NU EVEN NIET haha
Spannende tijd hier @Gliss en @Wondertje2020 En goed om er realistisch en positief in (proberen) te blijven! Hier kondigt de menstruatie zich ook luid en duidelijk aan, helaas geen liefdesbaby deze ronde… Maar wat een mega leuke afleiding een sup!! Heel gaaf!!
Nog even een vraagje.. ik heb weer veel pijn in mijn onderbuik links (waar ook de cyste zat) en ook laparoscopische tubectomie heb gehad (dus kan de pijn verklaren). Zal ik toch de gynaecoloog vragen om een echo om te kijken of alles er goed uit ziet? Ik start deze cyclus dus nog niet..
Ik zou dit geen heel gekke vraag vinden. Kan me voorstellen dat het je echt bevestiging geeft dat het nu allemaal weer rustig is
Grappig artikeltje over prikken. Wel meer gericht op vaccinatie, maar vind het wel interessant om te lezen: Bang voor naalden? Zo krijg je je prikangst eronder https://www.nu.nl/gezondheid/6122363/bang-voor-naalden-zo-krijg-je-je-prikangst-eronder.html
Test was zoals verwacht omowit. Heb ook behoorlijk buikpijn inmiddels. Rondje als vanouds dus. Nog even bedenken wanneer ik met de utro stop. Nu nog beetje vroeg, 11 dpo. Maar kan niet wachten om te stoppen.