@Gliss heb je nog getest? edit: moest net aan je denken en toen heb je gepost. Zou ook niet stoppen met de Utrogestan , het is nog te vroeg.
Ja meestal stop ik pas op 14 dpo. Dan 16 dpo, testdag ongesteld, kan ik meteen bellen om door te geven + nieuwe ronden starten. Nu maar even lekker de gedachten verzetten met sporten.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - TP 6 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 9 juli - Gliss - tel consult herhaalde mk * 10 juli - Droomwens79 - FM 1 * 30 juli - Wondertje start punctie 4/IVF3? Testdatum 9 juli - Gliss (tp cryo) 29 juli - Wondertje (natuurlijke cyclus) Zwanger Do1981
Weet iemand of een echo op cyclusdag 4 nog zin heeft? Want ik mag vandaag niet langskomen voor echo en ik word morgen pas terug gebeld.
Om te starten met stimuleren bij kort protocol lijkt het me wat laat eerlijk gezegd? Ik heb dan iig al een dominant follikel, ik moest daarom op dag 2 beginnen. Als je lang protocol doet begin je pas na ovulatie, dan maakt het niet uit.
@Do1981 en @Gliss om te kijken of de eierstokken rustig zijn (geen cystes) en hersteld van de infectie. Ik hoop pas de volgende cyclus te starten, dan heb ik ook 2e vaccinatie gehad. Ondanks covid19 besmetting toch maar ook besloten 2e vaccin te nemen want ik zit op de grens van die 6 maanden.
ik denk dat je dat op ieder moment in de cyclus kan doen. Maar begin is misschien beste te beoordelen en dan zit je op dag 4 prima. Maar ik denk eigenlijk dat het niet zo uitmaakt.
Dank jullie wel voor de snelle reacties! Het gaat goed met me.. ik ben meer ontspannen. Heel de week een wandel en fiets moment gepland.. gezonde voeding gekocht en ga nieuwe recepten uitproberen. Ik ben echt blij hoe het momenteel gaat. Kijk echt weer uit naar de punctie en volgende hormoonstimulatie ronde (kort traject).
Sorry. Ben beetje afwezig. Lees wel mee hoor. Sorry, sorry Tgaat redelijk. Net toevallig getest om HCG afbraak te monitoren. En op een early test nog een heeeeeeele vage lijn. Dus denk dat HCG dus nagenoeg weg is. Morgen echo check bij de gyn om te controlerennof baarmoeder echt schoon is. Heb er wel goede hoop op. Stemming schommelt nog steeds maar is te doen. En thuis is de sfeerbook wisselend. Twordt tijd voor weer wat keer gezellige uitjes. A.s. vrijdag gaan we een avondje uit eten samen. Daar verheug ik me op.
geen sorry zeggen hoor! Wel fijn om te horen (hoe dubbel dit ook klinkt in dit traject) dat het HCG afneemt.. duim met je mee voor een echo die je duidelijkheid geeft. Heel herkenbaar die sfeer thuis, het vergt zoveel van jezelf en van je relatie. Wat uitzicht op leuke dingen samen helpt bij mij altijd.. niet alleen maar de ellende samen met kliniek bezoeken.. maar ook ontspanning samen. Liefs!
Niks sorry he! Wat fijn dat het hcg nu afloopt en ik hoop dat je morgen de bevestiging krijgt. Laat je het weten? Klinkt als een goed idee even samen weg. Bij mij heeft de combi van aflopend hcg, goede echo en wat meer ondernemen (alleen + samen) wel goed gedaan. Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn. Maar dat t nu nog wisselend gaat is helemaal niet raar toch. Het is zo'n ernorm slopend proces waar je doorheen gaat. Heel veel liefs