Hier gaat het eigenlijk best goed. Zit nu in laatste cyclus week. En verwacht vh weekend mijn menstruatie. De rust deze weken heeft me echt goed gedaan. Merk dat ik veel energieker ben en voel me ook stabiel. Dat is erg fijn. Heb enerzijds wel zin in de volgende cryo cyclus. Maar zie er ook zo tegenop. Ben bang voor weer alle spanning (geen zin in) en bang voor weer een teleurstelling.
@Wondertje2020 het is gewoon echt een rotsituatie en niet uit te leggen. En wat @blij83 zegt ook lastig voor de zorgverleners, die zelf ook het beleid niet maken, maar wel moeten uitvoeren. Dat herken ik zelf ook. @blij83 wat heftig zeg zo'n a6llergische reactie bij je zoontje en dan ook nog in zo'n rotperiode. Gelukkig goed afgelopen. Herkenbaar ook om na mk weer verder te willen maar ook er tegenop te zien. Zelf heb ik een soort van het gevoel dat ik op de helft ben. 6x tp gehad, nog 6 cryo's. Maar eigenlijk klopt dat niet want heb ook nog derde (en mogelijk vierde) poging. Maar ik weet niet of ik nog verder ga als komende 6 mislukken. Maarja dat zeg ik nu. We weten allemaal dat je pas kan beslissen als het zover is. Ik ben nog niet begonnen met lh testen. Nog geen fysieke tekenen van ovulatie. Denk dat ik morgen begin (CD14). Probeer zo min mogelijk met traject 'bezig te zijn'. Veel afleiding door werk, sporten en hoog water op het moment en ook weer wat meer sociale activiteiten, dus dat gaat beter dan met dat rotweer/lockdown
@blij83 begrijp je heel goed dat je er tegenop ziet maar ook zin in hebt. Dat heb ik ook, zie het als een kans en een mogelijkheid dus voel me er goed bij. Heb er ook zin in.. Zo goed te horen dat je je energieker voelt en je rust hebt gepakt. Het was ook allemaal zo verdrietig.. weer opkrabbelen uit dat diepe dal.. zo knap!
Waarschijnlijk gaan ze helemaal niks doen/zeggen als je man meegaat. Tijdens mijn terugplaatsing mocht man ook niet mee, hij ging braaf beneden wachten en ik ben alleen gegaan. Boven in de wachtkamer (waar je niet eens mocht zitten.. dat hing er zelfs duidelijk) zat een koppel te wachten, gewoon samen. Vond het ook stom dat mijn man niet mee mocht maar hun wel met z'n tweeën mochten. Nu ben ik wel zwanger geraakt, grap altijd dat dat juist was omdat hij niet mee was. (Raar idee ook dat je je bedenkt dat ik zwanger bent geraakt zonder mijn man )
@blij83 mega heftig van jullie zoontje! Wat moet dat schrikken zijn geweest. Hopelijk hebben jullie het drankje nooit nodig maar goed om nu iets in de buurt te hebben. @Featherr haha zonder man zwanger maakt jou een soort Maria! Ik ga daar morgen ook voor
Wat ik me net opeens realiseerde toen ik iets las over scratching: de ronde voordat ik nu zwanger raakte heb ik een controle scratching gehad een paar dagen voor menstruatie. Ik heb eerder scratching gehad, maar de ronde daarna heb ik overgeslagen omdat ik toen nog een gel echo had. zou dat dan toch voor mij het verschil hebben gemaakt? Ze zeggen volgens mij wel dat het de eerste ronde na een scratching wel effect kan hebben. Dat is niet de reden om het te doen, maar wel interessant mogelijk
Was eerst woensdag maar werd 1 dag eerder, dus vandaag Duimen dat beide cryo's goed ontdooien vandaag❤❤
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - door naar TP 7 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 20 juli - Droomwens79 - TP 8 & 9 * 30 juli - Gliss - uitslag MK onderzoek * 30 juli - Wondertje start punctie 4/IVF3? Testdatum 29 juli - Wondertje (natuurlijke cyclus) Zwanger Do1981 - tp 10 ivf1
Yeaaah beide ontdooid en beide A blastocyste embryo's zonder fragmentie Nu 10 dagen wachten, de cyclus blijft natuurlijk dus geen extra ovitrelle vanavond.
**Fertility Fighters*** Hoopvol, ook in een lang IVF/ICSI traject Even voorstellen * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - door naar TP 7 * Do1981 (39) - 2e kindje - IVF tp 10 * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - start IVF 3 punctie 4 laatste poging * Blij83 (37) - 2e kindje - IVF TP 13 * Aicirtap (41) - 2e kindje - ivf 4 * Parel30 (33) - 1e kindje - ICSI 7 * Droomwens79 (42) - 2e kindje - ICSI 2, Tp 7 * Betsies (39) - 1e kindje - ICSI 3 Afspraken * 20 juli - Betsies - TP 10 * 30 juli - Gliss - uitslag MK onderzoek * 30 juli - Wondertje start punctie 4/IVF3? Testdatum 29 juli - Wondertje (natuurlijke cyclus) 30 juli - Droomwens79 TP 8 & 9 Zwanger Do1981 - tp 10 ivf1
Wat een mooi nieuws! We lopen gelijk qua cyclus ! En beide AA blastocyste? Dat is ook heel bijzonder! wat een fijne berichten!