Hi dames, Ik vroeg me af of de dames die meerdere zwangerschappen hebben gehad altijd vergelijkbare temperatuurcurves hadden of dat het heel erg verschillend was juist. Toen ik zwanger bleek van mijn mannetje testte ik vanaf 8 dpo 37,2, en dat bleef een aantal dagen zo. Nu ben ik 8/9 dpo en is mijn temp 37,0, de afgelopen dagen. 37,1. Hij kan natuurlijk best morgen weer oplopen, maar was gewoon even erg benieuwd hoe dat bij jullie zwangerschappen zat. Bedankt alvast!
Nee Bij de eerste vier dagen voor nod 37,3 en dat bleef hij Nu vier dagen voor nod 37,3 en daarna twee dagen 37,2 en daarna bleef hij 37,1 ... Ik dacht ook toen hij zakte, dat is het dan....maar hij bleef 37,1 en zwanger Volgens mij zaten wij samen in de november clubs? Alleen was ik eerder weg.... Heftig wat je hebt mee gemaakt meid!
Hier geen ervaring met meerdere zwangerschappen, maar wel veel termperatuurkaartjes Mijn zwanger-kaartje was niet anders dan mijn 'normale' kaartjes. Ook kan elke zwangerschap weer anders zijn, zo ook met kaartjes. Als je de ene keer bijv een duidelijke innestelingsdip hebt gehad, dan hoeft dat een volgende keer niet zo te zijn.
Bedankt nog voor jullie reacties, ben er inmiddels zelf ook achter dat het idd niet gelijk hoeft te zijn aan de vorige zwangerschap: ben weer hartstikke zwanger ! @xMoonlight: ja we zaten idd samen bij de november club! Wat super dat je ook weer zwanger bent! Ga je je ook weer aansluiten bij een clubje of inmiddels al gedaan? Hoop dat ik deze keer tot het einde mag blijven... Hebben idd een hele heftige tijd gehad, en zijn nu heel blij en opgelucht dat het zo snel weer raak is. Hadden we niet durven dromen. Ook al zou ik nu het liefst mijn mannetje nog bij me hebben, zijn broertje of zusje is ook zoooo welkom. Lukt het jou een beetje om van je zwangerschap te genieten? Ik moet er nog erg mijn best voor doen maar praat af en toe gewoon bewust even tegen dit kleintje en dat helpt wel . Het komt wel. Het is in ieder geval zeker niet zo'n roze wolk als de vorige keer.