Hoi meiden, Ik heb ooit een account aangemaakt bij FF,waar ik mijn cyclus goed kon bijhouden. Toen ik zwanger werd hoefde ik er niets meer mee te doen, maar nu wij voor een tweede willen gaan, wil ik toch wel weer aan de slag met FF, ik vond dat gewoon zo handig! Probleem alleen is.... mijn emailadres waar ik het account op had gemaakt, is enkele weken geleden gehackt en dus heb ik een nieuw emailadres aan moeten maken. Ik weet mijn wachtwoord van FF niet meer, kan niet op mijn oude emailadres en als ik een nieuw account aan wil maken, kan dat niet omdat er maar 1 account per adres gemaakt kan worden. Ik denk dat ze het zien aan je IPadres, want ik probeerde een nieuw account te maken met mijn nieuwe emailadres. Als ik alles stappen doorloop om emailadres te wijzigen, moet ik het antwoord op de geheime vraag invullen, en je raadt het vast al.... ik heb geen flauw idee!! Ik heb in 2008 een account aangemaakt,waar ik half 2009 mee stopte. Dus ik heb echt geen idee. Iemand die mij wellicht verder kan helpen, ook al ben ik een digibeet?? Alvast bedankt! Groetjes, Mexicang